Zvuk ptáka,který ohlašuje nový den, mě probudil ze sladkého spánku. Byl tu nový den a další koncerty. Tentokrát se nacházíme v San Diegu. Shawn, který po krátké pauze /čtěte po šílené době/ začal zase koncertovat. Projeli jsme hodně měst ,až jsme zakotvili v San Diegu. Těším se, až tohle město projdu.
Pomalu se blížila 9.hodina ráno a Shawn stále spal. Rozhodla jsem se,že ho vzbudím tím nejlepším způsobem. Rozběhla jsem se a skočila jen pár centimetrů od něj, kde ležel.
Shawn se rychle vzbudil a zděšeně se mě zeptal: ,,Nezbláznila ses?" A já se jen mu smála jako smyslů zbavená. ,,Radši vstávej, ospalče",řekla jsem mu a hodila po něm oblečení, aby se oblékl.
Já jsem mezitím si zbalila věci,které pak dám do tour busu, protože zítra budeme zase někde jinde. Na sebe jsem si vzala(obrázek)Shawn už byl konečně hotov a mohli jsme vyrazit na snídani.
Po snídani jsme vyrazili na pláž Pacific Beach, kde jsme samozřejmě vyzkoušeli zdejší vody a dělali kraviny. Párkrát nám i uniklo,že jsme si dali pusu. Do oběda jsme měli o zábavu postaráno a dokonce se i fanynky s námi fotily. Některé byly milé a přály nám vztah, některé chtěly Shawna pro sebe.
Po obědě, který byl v Little Italy(měli tam výbornou pizzu), jsme se šli kouknout po městě pro nějaké věci.
Jakmile jsme dali nákup na nás pokoj, šli jsme zase na pláž, kde jsme byli jen na chvíli a pak jsme šli do ZOO.16.00
Stála jsem a poslouchala v zákulisí na Q&A, jaký otázky musí odpovídat Shawn. Otázky byly všemožné. Nejvíce se lidi ptali na náš vztah. A také někteří se chtěli, abych se s nima vyfotila.Večer
Opět jsem stála v čestných lóžích a poslouchala zpěv toho dokonalého kluka,kterého nadevše miluju a umřela bych pro něj. Byl dokonalý. Tancovala jsem a zpívala snad na každou jeho písničku.
Koncert skončil, Shawn se ještě s fanoušky v první řadě objal a běžel do zákulisí. Šla jsem za ním ho obejmout.Po příchodu do tour busu jsem hodila věci do kouta a na posteli jsem měla dopis: PŘIPRAV SE NA ODPLATU. Vyhodila jsem to, protože to beztak psala nějaká šílená fanynka. Tour bus se rozjel směrem Glendale a já šla spát.
Zdravím vás po dlouhé době.
Přináším Vám novou kapitolu.
Dotaz: Baví vás ještě tenhle příběh? Co by se mělo podle vás dít dál?S láskou Thea
ČTEŠ
Lamač Srdcí(aneb jak jsem ho potkala) S.M.
FanfictionOna- obyčejná holka. On zpěvák. Co se stane když se tihle dva potkají? Spojí je láska k hudbě ?Zamiluji se? To uvidíme.... 11.1.2018-#99 v Fan Fikce ❤ 13.1.2018-#88 v Fan Fikce ❤