Koncert v Stockholmu🇸🇪

89 6 0
                                    

O pár dní
Pane jo. Bála jsem se  zbytečně. Amsterdam byl skvělej. Nic takového jsem nezažila. To město mělo něco do sebe. Fanoušci byli všude skvělí a navíc když mně párkrát zahlédli se Shawnem, vůbec jim nevadilo, že jsem jeho přítelkyně. Dokonce jsem se s nima párkrát vyfotila. Stejně tak to bylo i v Bruselu, Berlíně a v Oslu. A teď se nesmírně těším na fanoušky ze Stockholmu.

13:30
I když koncert začíná až za necelých 6 hodin, tak Shawn už se pilně připravuje. Připravuje se i Alessia. Je to prima kamarádka. Miluju slyšet její hlas při zpívání. Zpívá nádherně.
A občas se dokonce přidala do zpěvu při Shawnových písničkách, stejně i já.

Po chvíli Shawna něco napadlo: ,,Em, co kdyby jsi zpívala se mnou Like to be you? Fanynky tě mají rády a myslím, že by tě chtěly i slyšet. A určitě by to bylo skvělý. Co ty na to?" ,,Já nevím Shawny. Mám docela z toho strach."
,,Měla jsem stejné pocity taky poprvé "řekla Al, ,,ale když se uklidníš a uvolníš se, dopadne to dobře. A fanouškům se budeš moc líbit."
,,No dobře. Ale až bude konec, tak mi donesete velkou pizzu a zmrzlinu k tomu."

19:00
A je to tady. Za chvíli budu na řadě (za 1.Nevím jestli je tam WWYITM na set listu a za 2.ani si nepamatuju kolikata 😃 Thea si ,,omylem" smazala set list)
Na sobě mám své oblíbené šaty,svou oblíbenou riflovou bundu, slušivý klobouček a černé střevičky. Snad se všem můj outfit bude líbit.
Z myšlenek mě vytrhne Shawn, který fanouškům oznámil, že přijdu jako host na další písničku.

V klidu jsem vešla na pódium, s úsměvem na rtech a všem zamávala. A už se jelo:

Když skončila písnička, ozval se hlasitý potlesk a křičeli moje jméno. A obavy zmizeli.
Poslala jsem všem vzdušnou pusu, zamávala a odešla z pódia do náruče Al, aby mně uklidnila a pogratulovala k úspěchu.
Shawn ještě dozpíval zbytek písniček a také se rozloučil s fanoušky.
Jakmile došel ke mně, políbil mně.

Po cestě na hotel jsme se potkali s pár fanoušky, kteří se s námi chtěli vyfotit.
V jedenáct jsme přišli na hotel. Byli jsme oba unavení. Došli jsme vykonat hygienu a hned usli v posteli.

IG: mendes_princess98
       Můžete se zde ptát:)

        THEODORKA

Lamač Srdcí(aneb jak jsem ho potkala) S.M.Kde žijí příběhy. Začni objevovat