Mé dnešní probuzení způsobily dvě věci:
1) sluneční paprsky,které procházely přes zatažené rolety a 2) zřejmě můj Shawník dělá lívance,protože jsem cítila nádhernou vůni.
Nakonec po dlouhém přemlouvání sebe samu, jsem vstala z postele a šla se rovnou osprchovat a rozčesat svoje hnízdo.
Na sebe jsem si vzala jen pouze něco lehkého jako Shawnovo triko a šla za svým milovaným Shawníkem.Sešla jsem schody směřující směrem dolů a hned zamířila do kuchyně. U plotny stál Shawny a zřejmě připravoval již zmíněné lívance. Pomalu a potichu jsem k němu a objala ho se slovy:
,,Dobré ráno lásko moje."Shawn se trochu lekl,ale hned zjistil,že jsem to já,řekl mi: ,,Dobré i tobě zlato. V kolik půjdeš domů?" ,,Až po páté hodině. Chci tu být co nejvíce s tebou."
Mezitím Shawny mistrovsky naskládal lívance, ladně naložil na ně nakrájený banán a na to nalil sirup. Sobě taky udělal porci a mou porci dal na stůl přede mně. Jako vychovaná holka jsem poděkovala a popřála dobrou chuť.
Měl to opravdu výborné. ,,Shawny,ty by ses hodil klidně jako kuchař. Tyhle lívance jsou jedinečný."
Shawn se červenal a pak mi poděkoval.Po snídani jsem na Shawna hodila takovou řečnickou otázku: ,,Co teď?"
,,Já bych o něčem věděl" usmál se na mně šibalsky. ,,Ale já myslela koukat do pěti hodin na Harryho Pottera a cpát se popcornem a kolou" řekla jsem mu s nevinným obličejem. ,,No tak jo"řekl poraženě. ,,Ale v pět vážně jdeš domů." ,,No dobře. " Došla jsem do jeho kuchyně pro kolu a ve skříňce jsem našla popcorn. On mezitím hledal díly HP. Přišla jsem zpátky do obýváku a DVD už měl zapnuté. Přisedl si ke mně a oba už jsme pozorovali film.Celý den jsme zkoukli celou sérii Harryho Pottera. K obědu jsme si objednali pizzu z místního fastfoodu a k tomu jsme našli u Shawna doma kolu. Shawn občas napodoboval nějakou scénu. Prostě jsme si to moc užili. Ale když nastala 5. hodina, chtělo se mi brečet. Možná to je naposled, co ho vidím
,,Neboj se princezno. Určitě to vezme v pohodě. Kdyžtak si tě ukradnu" a dal mi pusu na čelo.
,,Napíšu ti" řekla jsem mu. ,,Ahoj Shawny." ,,Ahoj má princezno"řekl mi a pomalu jsem šla na autobus.Domů jsem přišla v půl šestý. Doma už byla mamka s taťkou.
,,Tak Emily. Je to na tobě" řekla jsem si v duchu.,,Ahoj mami. Ahoj tati". ,,Ahoj Em. Jak bylo u Mii?"
TAK A TEĎ MUSÍM S PRAVDOU VEN!
,,No...víš...já u Mii nebyla. Já byla u mého kluka." TAK A JSEM V HÁJI!
,,Cože?!!"vykřikla mamka. ,,Jak to,že jsi nám to neřekla? Teď si určitě myslí,že jsme nejhorší rodiče na světě."
,,Já se mami bála,že jsi budete myslet,že mám ještě na to čas a zakážete mi to."
,,Em. Jsem ráda,že někoho máš. Jen buďte v...milování opatrnější." ,,Neboj mami" ,,A napiš mu,že ať v pátek s rodinou přijdou k nám na večeři." ,,Jasně" řekla jsem ji.,,Jo a ještě jedna věc. Shawn chce,abych s ním jela na tour. Můžu prosím?"
,,No já nevím. Promluvím si o tom s tátou a pak s ním. A pak rozhodnu." ,,Díky mami" a vlepila jsem ji pusu.Hned jsem to běžela zavolat Shawnovi. Byl stejně šťastný jako já. Jen doufám,že s tou tour to vyjde. Ale co když mně jeho fanoušci uvidí a zhnusím se jim? Co když mně budou chtít zabít? Ale zapomenu na to. A s touto myšlenkou jsem usla....
Ahoj všichni. Nesu Vám další kapitolu. Vím,že byla po čtvrt roku,ale dřív to prostě nešlo. :(
Každopádně přeji Vám krásné svátky,bohatého Ježíška, ať jste zdravý a hlavně vykročte tou správnou nohou do roku 2019.
S pozdravem
Theodorka
ČTEŠ
Lamač Srdcí(aneb jak jsem ho potkala) S.M.
FanfictionOna- obyčejná holka. On zpěvák. Co se stane když se tihle dva potkají? Spojí je láska k hudbě ?Zamiluji se? To uvidíme.... 11.1.2018-#99 v Fan Fikce ❤ 13.1.2018-#88 v Fan Fikce ❤