....jsme se i poprvé políbili.
Stále flashback
První rok bylo vše v pořádku. Pak ale začal nalézat na to,že by jsme se měli posunout k sexu.
Jenže já po tom vůbec netoužila. On se naštval a postupem času mně začal podvádět na každém rohu. Věděla jsem o tom, ale já BLBÁ ho moc milovala. Jednou jsem to už nevydržela a rozešla se s ním. Vše jsem řekla doma a přistoupila na školu,kde jsem doteď.Jakmile jsem je uviděla,schovala jsem se za Shawna, aby mně neviděli. Zahlédla jsem,jak se Cameron podíval naším směrem a pak odešel. Shawn mi řekl, abych se ho nevšímala jenže to nepomohlo. Radši jsem mu řekla,že už chci jít domů. Shawn se v pohodě zvedl a šli jsme spolu směr východ.
Doma jsme si udělali filmový večer. Měli jsme popcorn, limonádu a pak jsem si objednali i pizzu.
A jelikož se mamka zítra vrací a nechci,aby zjistila,že tu byl Shawn, šla jsem ho vyprovodit.
Slíbila jsem, že se mu večer ozvu.Jakmile odešel,uklidila jsem ten nepořádek a šla si udělat večeři.
Večer před spaním jsem zkoukla mobil a pak si psala se Shawnem.
Měla jsem i několik jiných zpráv:
Mia: Čau zlato,mohly bychom někam vyrazit?Will: Ahoj Ell. Jak se máš? Mužem se někdy sejít, když jsou ty prázdniny.
Mamka: Ahoj broučku. Jak se máš? Zítra ráno přijedu domů. Paa❤
Ale zarazila mně jedna zpráva, protože jsem vůbec nevěděla, od koho je:
XXXXXX- Ahoj kočičko, doufám že jsi na mně nezapomněla.
Ahoj všichni, máte tu druhou část. Doufám,že se vám bude líbit.
Dělala jsem to ve škole. Nikdo mně totiž ve třídě nemá rád. :(Každopádně jsem ráda za tyto čísla ❤❤❤
Jste zlatí 💞💞💞 miluju vás ❤❤❤
theodorka
ČTEŠ
Lamač Srdcí(aneb jak jsem ho potkala) S.M.
FanficOna- obyčejná holka. On zpěvák. Co se stane když se tihle dva potkají? Spojí je láska k hudbě ?Zamiluji se? To uvidíme.... 11.1.2018-#99 v Fan Fikce ❤ 13.1.2018-#88 v Fan Fikce ❤