💘VEČEŘE💘

83 7 0
                                    

Dnes nastal den večeře. Den D-
rozhodnutí, jestli budu moct strávit rok se Shawnem mimo domov a procestovat s ním celý svět. Anebo zůstanu tady v Curychu a každý večer budu ho moc vidět pouze přes facetime na skypu.

Ráno jsem trošku zvracela. Mamka mně chtěla nechat doma. Já ji naštěstí  ujistila, že to bude už dobrý. Spíš to budu mít z nervozity.
Rychle jsem si vzala tašku a běžela do školy. I teď jsem měla malé zpoždění. A zrovna první hodinu mám starého Heralda, který nemá rád nedochvilnost. Modlím se,aby ho něco zdrželo.

Jaký jsem měla den? Vážně na nic. Na první hodinu jsem dorazila o 10 minut déle a Herald tam byl,takže jsem musela býti vyzkoušená. Dále jsem zapomněla některé učebnice a sešity. V jednom případě jsem dokonce zapomněla i referát. Skvělý to den.

✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔
Ale teď se přesunem k tomu, na co čekáte.

Shawnovu rodinu jsme očekávali na 6 hodinu. Já se od 4 snažila něco najít, abych se Shawnovi líbila. Abych to nebyla já, tak jak se hodina blížila byla jsem více zoufalá. Nakonec jsem našla něco obyčejného 👇

A vlasy si udělám do dvou roztomilych copánků

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A vlasy si udělám do dvou roztomilych copánků. Do vlasů si dám ozdobnou čelenku.

Slyším zvonek. Jsou tu. Naposledy se zkontroluju v zrcadle a s úsměvem na tváři jim otevřu.
Pozdravila jsem jeho rodinu a objala Shawna. Shawn vypadal jako vždy nádherně. A navíc dobře voněl. Jako exotické ovoce.
Objala jsem i jeho sestru, mamku a taťku a pozvala je dále.

Během večeře se vedli řeči o mnoho zajímavých tématech. Až došlo i na to slibované. ,,Hele Karen",zeptala se má mamka:,, Jak dlouho mívá Shawn tu tour?" ,,Mám ji tak rok dlouhou" odpověděl Shawn místo své mamky. ,,A navíc procestujeme celý svět"dodal.
,,A je to bezpečné? Protože nevím jestli mám Em vůbec pustit." ,,Nebojte, budu s ní pořád a můj bodyguard nás bude chránit. Bude v pořádku,paní Woodová."
,,No tedy... Dobrá. Em,můžeš jet. Pod podmínkou,že mi budeš každý 2.den volat přes skype, nebudeš tam dělat ostudu a užiješ si to tam."
,,Díky mami. Nezklamu tě.Tohle bude nejlepší zážitek mého života."

Nyní se posuneme na den odjezdu

,,Máš ty věci všechny?"zeptala se mně mamka už asi po sté. ,,Ano mami"řekla jsem jí už skoro otráveně. ,,Nemusíš se už mně na to ptát. A navíc, snad desetkrát jsem mé věci zkontrolovala"dodala jsem.
Už bylo pomalu 8,Shawn nikde a já už začínám panikařit. Doufám,že stihneme letadlo do Amsterdamu,kde má zítra Shawn svůj první koncert a budeme tam na dva dny.
Naštěstí v 8:05 přijel,naložila jsem si tašky do kufru a jeli směr na letiště.

Před odletem jsme se Shawnem zašli na výborné jídlo v letištní restauraci. Přesně ve 12 hodin a 10 minut jsme odletěli z letiště směrem do Amsterdamu.

Po příletu jsme se setkali s kapelou před letištní halou. Chytli jsme si taxi a odjeli na hotel.
Potom jsme se Shawnem procházeli po Amsterdamu ruku v ruce. Shlédla jsem mnoho zajímavých míst a Shawn mi ukázal halu, kde bude hrát a šli jsme na místní jídlo. Na hotel jsme došli před 11.hodinou a po večerní hygieně jsme hned oba usnuli.

Nová kapitola❤
THEODORKA

Lamač Srdcí(aneb jak jsem ho potkala) S.M.Kde žijí příběhy. Začni objevovat