6. Kapitola - Opravdu?!

19 4 3
                                    

Když jsem si zprávy přečetla, tak jsem okamžitě běžela za mamkou, která stála v kuchyni a s někým telefonovala. Chvíli jsem tedy počkala na schodech, a ano, zase odposlouchávala. Kdyby nebylo těch vrzajících schodů, možná bych tam stála do teď.

Podle konverzace jsem poznala, že ji volal její šéf z bývalé práce. Chtěla jsem slyšet ještě více, protože se mamka naštvala a začala zvyšovat hlas, a já chci vědět proč! Sešla jsem tedy o jeden schod dolů. To byla chyba! Protože jsem si neuvědomila, že ten schod bude vrhat. Jakmile jsem došlápla, mamka mířila za mnou.

,,Tak ty odposloucháváš cizí rozhovory, jo?" vyvalila na mě mamka, bez toho aby se mě zeptala
,,Já jsem nechtěla odposlouchávat. Chtěla jsem ti ukázat jen nějaké zprávy. Ale to až potom. Proč jsi zvyšovala hlas?" zeptala jsem se zklesle
,,Nejprve mi ukaž ty zprávy. Moje "novina" počká."
,,No...Ty zprávy jsou od Dona. Kvůli němu jsme byli na té policii."
,,Děláš si srandu?!"
,,Ne. Chceš ty zprávy vidět?"
,,Hm..asi nejspíše ano"

Mamce jsem zprávy ukázala.

,,Mami! Já se bojím!" znejistěla jsem
,,Neboj se zlato." začala mě uklidňovat ,,To on určitě nemyslí vážně. Ale podle mě není na škodu zajet opět na policii. Kdy ti tohle vlastně napsal?"
,,Nevím. Ale prosím, nevycházej z domu. Nechci o tebe přijít." řekla jsem a šla mamkou obejmout. Cítila jsem, jak se mamka usmála.
,,A jaká je tvoje zpráva?" chtěla jsem změnit téma
,,No...víš...musíme se přestěhovat." znejistěla
,,Cože?! To si ze mě děláš prd**, ne?! Teprve jsme se sem nastěhovali, a ty se chceš zase stěhovat?! Kam? A proč? Doufám, že to není jen kvůli Donovi!" začala jsem na ni křičet a do očí se mi pomalu hrnuly slzy
,,Zlato! Zlato! Nech si to vysvětlit. Stejně si říkala, že je to díra, a nechceš tady být." Začala se mamka obhajovat
,,Tak vysvětluj!"
,,Teď mi volal můj šéf z bývé práce, jak si slyšela. Říkal, že bych mohla v práci pokračovat ale museli by jsme se vrátit zpět do Ameriky. Ty víš, jak mi na té práci záleží." falešně se usmála
,,Tak to je skvělé! Ty dáš přednost práci přede mnou! Promiň ale to si říkáš matka?!"
,,Rozhodně nedávám přednost práci! Kde jsi to slyšela?!" začala na mě řvát
,,Slyšela jsem to z tvých slov, které jsi před chvilku Říkala. Nevím proč se znovu máme stěhovat. Už si tady pomalu zvykám. A kam se chceš znovu stěhovat? Zpět?! Zpět za tím tyranem?!" Pořád jsem mluvila nahlas, ale už jsem se pomalu uklidňovala
,,Bohužel ano. Je to tvůj otec. Nemluv o něm jako o tyranovi! Nemáme žádné peníze, na to, aby jsme si pronajmuli byt. Všechny peníze jsem dala za letenky a taxi a podobně. Nevím jestli budeme mít na letenky do Ameriky."
,,Peníze na jednu letenku se určitě najdou"
,,Jak na jednu?!" zase na mě začala křičet
,,Nikam nejedu! Pokud se chceš stěhovat, tak ale beze mne a bez Bellga. Jeď si sama."
,,Vždyť si říkala, že se bojíš Dona a v Americe máš kamarády."
,,Mám plán, co se týče Dona. Myslíš Jerryho a Ady, ti můžou přijet.
,,Já tě tady ale nenechám samotnou"
,,Nebudu sama. Budu tady s Bellgem, a ten mě ochrání ať se děje cokoli."
,,Ještě to probereme"
,, ... "
,, a řekni mi ten plán s Donem" mamka chtěla změnit téma
,,Neřeknu. Řeknu ti ho, až se rozhodneš, že mě tu necháš. A Bellga taky."
,,Clair, tohle je vydírání!"
,,Není. Je to jenom domluva. Nebo ty mi snad nevěříš, že bych to tady zvládla?"
,,Věřím ti. A podle toho jak se mnou teď komunikuješ, tak tady asi i vydržíš"
,,takže, kdy odjíždíš?"
,,Nechceš si to ještě promyslet? Vážně se mnou nechceš letět?"
,,Už jsem se řekla. Nikam neletím. Nejdu si tu školu, brigádu a budu spokojená. Jen je tu malý háček - nejsem nezletilá."
,,Jsem ráda, že k tomu přustupuješ takhle" usmála se na mě a pokračovala :,, Udělám tě tedy plnoletou. Jen pod podmínkou, že mě Budeš pořád poslouchat."
,,Rozumím" Usmála jsem se ,,Takže kdy odlétáš?"
,,Za týden"
,,Tak to aby jsme teď jeli mě zplnoletnit" začala jsem se smát
,,Tak já se jdu převléct a výrazně, dobře?"
,,Můžu se ještě udělat čaj?"
,,Žádný nemáme. Zapomněla jsem ho koupit."
,,nevadí, ale musíme se pro nějaký stavit." řekla jsem.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Nemůžu tomu uvěřit. Já budu mít celý dům pro sebe! Jen se nějak zbavit Dona. Mám plán. Nejlepší plán ze všech. Musím být silnější a chytřejší než on. To dokážu. Teď jenom, abych se zkulturnila a vyrážíme. Venku je teplo (nečekaně, když je léto) , takže si vezmu lehce narůžovělé tílko, na kterém jsou hlavy asi 50 psů - od Čivavy až po Irského Vlkodava. K tomu bílou sukni a světlé baleríny. Vlasy si nechám rozpuštěné.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ještě vypustím Bellga na zahradu a jak se vrátíme, tak půjdeme na procházku. Teď bohužel nemám čas.

Ahoj. Včera vyšla kapitola, dnes taky. Ano vím, není to u mě zvykem, ale dnes skoro celý den píšu. Nechci nic slibovat, tak možná večer vydám další díl ;).Prosím o sdílení :* Jinak děkuji za každou hvězdičku a komentář.
P.S více než 850 slov :D :)

Viky

Milovat jako pes Kde žijí příběhy. Začni objevovat