9. Kapitola - Zrada!

12 3 0
                                    

,,Víš, jak se máme stěhovat do Ameriky?" začala mamka
,,Vím, že se tam budeš stěhovat" řekla jsem a podívala se na ni
,,No, tak..." ještě než to odpověděla skočila jsem ji do řeči ,,Nastaly nějaké problémy?" řekla jsem a vypadala malinko vyděšeně
,,No, jen že jedu už zítra"
,,Co? To je vtip, že?" začala jsem se smát, zatím co mamka měla kamenný obličej
,,Ne, není"
,,To je dobře" řekla jsem potichu a myslela jsem, že mě neslyšela
,,Cože?!" vyjekla a pokračovala: ,,Ty snad chceš, abych už odjela?!" začala na mě řvát
,,Promiň, ale ano! Neřekla jsi mi, že máš něco s Donem!"
,,Já s ním nic nemám zlato. Co tě to napadlo?!"
,,Moc dobře jsem tě s ním viděla! Drželi jste se za ruce, objímali,..."
,,Dobře, možná se s ním trošičku znám no. A to bylo jen z kamarádství!"
,,Aha, a ten francouzák byl taky jen z kamarádství?!" vyjekla jsem na ni
,,Máš pravdu, nejsme jen kamarádi."
,,A to jsi mi to nemohla říct?! A právě po tvém milenci pátrá policie, jestli ti to nevadí."
,,Za 1. nebyla správná doba. Za 2. kvůli tomu semnou jede také do Ameriky"
,,Kdy je podle tebe ta správná doba mi říct, že je to tvůj milenec. Který mě chtěl znásilnit!"
,,Nechtěl tě znásilnit!" obhajovala ho mamka
,,Ne?! Tak proč se mě ptal na úchylné otázky?! A proč mi vůbec ubližoval? Máš pro tohle nějaké vysvětlení?!"
,,Nevím. Chtěl se mi nějak odplatit. Za to, co jsem mu udělala"
,,Co jsi mu udělala?"
,,Odstěhovala jsem se do Ameriky"
,,A co táta? Máš v plánu mu to říct?" chtěla jsem změnit téma
,,Ne, řeknu mu, že je to můj nejlepší kamarád"
,,Když to neuděláš ty, tak já ano" řekla jsem a utíkala do svého pokoje
,,Počkej Clair!! Ještě něco ti musím říct!" *
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Poslední větu, kterou řekla mamka jsem slyšela ale dělala jsem, že ji neslyším. Nechtěla jsem se s ní dál bavit. Od táty jsme se s mamkou odstěhovali, protože nás mlátil a mamce kradl peníze. Takže jsem ho ztratila. A máma?! Máma mi lhala za zády a hrála si na to, co ve skutečnosti nebyla. Nakonec se taky odstěhuje. Takžr ji taky ztratím. Sice ne úplně ale nebude tu. Super. 16-ti léta holka, která je už plnoletá a neví, kde jsou její rodiče ani její zbytek rodiny. To je sen každé holky! Na druhou stranu, jsem ráda, že se mamka stěhuje pryč. Kvůli tomu, co mi udělala. Vždyť to není normální! Můj život není normální jako ostatní, takže bych si po 16-ti prožitých letech mohla začít zvykat. Zvykat na to, že jsem úplně jiná než ostatní lidi v mém věku.

*tímhle skončila naše konverzace než odjela mamka do Ameriky. Jediné, jak jsem s ní komunikovala byly SMS Zprávy. (pozn.Autorky -ale o tom více v dalších kapitolkách :) )

Ještě dnes vydávám jeden díl. Mám čas, tak proč něco nenapsat, že? :D navíc tuhle štíry píšu jen na určitých místech - teď jsem na jednom z nich ;)

Viky

Milovat jako pes Kde žijí příběhy. Začni objevovat