Camile....or Sebastian ??

352 18 2
                                    

Malec Pov
,,Magnus!"- prudko som sa strhol zo spánku, počul som ho..
,, Alexander?"- poobzeral som sa po izbe ale asi sa mi to len zdalo, do izby prúdil chladný vánok z otvorených balkónovych dverí .. ani neviem že som ich otváral a možno ich otvoril vietor. Prehodil som cez seba župan a vyšiel na balkón, brooklynské ulice boli poloprázdne nakoľko bolo už niečo po polnoci. Spomenul som si na Alexandra a to ako sme často večer len tak zbehli do ulíc , najedli sme sa a zase išli domov. Nie Magnus, chceš zase upadnúť do sebaľútosti? Môžeš si za to sám . Mal si mu povedať o sebe, nemusel ísť za ňou... Za... Camile...
Hodil som na seba rýchlo niečo spoločenské, vykúzlil si perfektný make-up a aj vlasy. Portálom som sa preniesol blízko klubu v centre mesta, dnes bola totiž to párty a Camile tam ako vždy musela byť. Vstúpil som do klubu a všetky oči ostali na mne, viem nebol som už dlho v spoločnosti ..a áno.. dnes som vyzeral na zjedenie ale to nebolo dôležité hľadal som Camile.
,,Ale ale Magnus Bane, zlatíčko čakala som že prídeš."- ucítil som jej vôňu a ruku na svojom pleci.
,,Camile"- usmial som sa trošku nútené, predsa bola moja ex a no... Jej elegancia sa zmenila z perfektnej no... Na ehm lacnú...
,,Camile, prišiel som za tebou kvôli jednej veci."- išiel som hneď na vec.
,,Prišiel si kvôli tomu lovcovi však? Alexander, pekný mladý muž, chcel o tebe vedieť to čo si nikomu nikdy nepovedal.. teda okrem mňa..Povedala som mu o Elizabeth."- ostal som tam stáť v šoku..
Prečo prave o nej, prečo ?? Bola krásna a ja som bol do nej zamilovaný, bola nesmrteľná ako aj ja, jedného dňa mi oznámila že čakáme bábätko. Veril som že môj svet, môj život sa mení k dobrému až som ju jedného dňa našiel mŕtvu. Bola v siedmom mesiaci. Zabil ju aj miminko v nej jeden mocný démon, v ten deň som si povedal že už nikdy nebudem chcieť rodinu. Nikdy nebudem chcieť cítiť ten pocit lásky k niekomu ďalšiemu. Áno stretol som Camile a Alexandra ale ani s jedným som nemohol mať deti.... Takže som dúfal že na tuto spomienku už nebudem nikdy spomínať.
,, Prečo si mi o nej hovorila?"- opýtal som sa jej mierne nahnevaný.
,,Chcel vedieť či si niekedy mal rodinu, koľko vážnych vzťahov si mal okrem mojej majestátnosti. "- usmiala sa a poodhalila biele tesáky.
,,Camile, Alexander zmizol a ja ho nemôžem nájsť tak mi prosím povedz všetko čo si mu povedala kým ťa nenechám upáliť niekde na púšti."- bol som nervózny lebo Alec vedel o Elizabeth, mojom najväčšom strachu. Camile mi ochotne ... Teda viac menej ochotne prezradila všetko.
,,Magnus, skús toto."- zavolala na mňa keď už som bol na odchode, podala mi lístok s menom a adresou. Bolo tam zvláštne meno a adresa. Anglicko. Otvoril som portál a už som stál v upršanom Londýne, cez hlavu som si prevesil kapucňu, nakolko som sa pripravil na toto mesto. Mal som na sebe čierne úzke džínsy a hrubú mikinu ktorá patrila Alecovi ale nechal si ju u mňa. Bola tepla a neprepúštala vodu. Zaklopal som na dvere jedného malého hotela na okraji mesta. Otvorila mi mladá dáma.
,,Egm, hľadám Sebastiana"- povedal som jej a ona sa usmiala a vpustila má dnu.
Predomnou sa zrazu objavil Ragnor..
,,Ragnor"- usmial som a a pevne ho objal.
,, Magnus, drahý môj priatel. Nevideli sme sa už dosť dlhú dobu."- Ragnor sa nezmenil, vždy bol oslnujúci. Ale jednu vec som nechápal, kto je Sebastián ..
,, Je to už skoro pol storočia čo sme sa nevideli, čo robíš tu v Londýne ?"- opýtal som sa ho nenútene.
,,To čo aj ty zjavne, hľadám niekoho kto mi pomôže a navyše som tu doma aj keď väčšinu času trávim všade mozne."- povedal a poodhalil plášť, mal tam silnú ranu ktorá nepekne krvácala.
,,Natrafil som na nepekneho démona, bol strašne oblečený. Mali ho zabiť už dávno."- zasmial sa ..
,, Ragnor, kto je Sebastián ?"- opýtal som sa ho ale po chvíli mi prišla odpoveď.
,,Magnus Bane , rád vás spoznávam "- usmial sa na mňa mladý chlpaté s výraznými očami.
,,Ragnor prosimta počkaj má vnútri"- povedal a ukázal mi aby išiel ďalej.
,,Odkiaľ poznáte moje meno ?"- sledoval som jeho výraz.
,,Poznám niekoho kto pozná vás a nieje to dávno čo som býval istý čas v New Yorku a vaše meno je v tomto okolí veľmi ospevované. Tak s čím by som vám mohol pomôcť?"- opýtal sa ma zdvorilo.
,, Bol u vás niekto menom Alexander Lightwood. Čierne vlasy, modré oči..pevne vyformované telo .."- zasnil som sa trošku ale vrátil som sa späť k nemu.
,, Áno Alec u mňa bol ale žiaľ ja som mu pomôcť nedokázal."- ostal som tam stáť prekvapený, Alec ?? ... Bol zranený ? Je chorý ? . Umiera ? .. alebo.... Už je mŕtvy ?? ...
,,Čo je s Alexandrom??"- opýtal som sa ho rýchlo.
,, Nemôžem vám veľa prezradiť nakoľko som mu sľúbil že nič neprezradím ale nechal tu niečo , vedel že ho budete asi hľadať alebo teda dúfal z toho čo mi povedal."- Sebastian mi podal list a malý balíček. Otvoril som list a tam stálo.
,,Drahý Magnus. Vedel som že budeš po mne pátrať lebo ti Izzy a Jace a Clary a aj moji rodičia nedajú pokoj. Nehľadajte ma, chcem byť sám. Som v poriadku, nič mi nieje a nesnaž sa niečo dostať zo Sebastiána. Milujem ťa ale nemôžeme byť spolu. Sám to dobre vieš že ty si nesmrteľný a ja som len smrteľník. Prepáč mi že som išiel za Camile ale musel som si niečo ujasniť. Zbohom Magnus a... Všetko najlepšie k narodeninám."- . Oči mi zaplavili slzy.
Otvoril som malú krabičku a v nej bol prsteň, krásny strieborný s diamantpm. Obrovským modrým diamantom ktorý je presne v odtieni jeho oči. Keď som sa do neho zapozeral mal som pocit že vidím jeho ...
,, Sebastian, prosim. Pomôž mi. Viem že ma nepoznáš aj keď mám pocit že som ťa už niekde videl."- pozeral som sa na neho smutne s prosbou.
,, Magnus pamätám si ťa ešte ako malého chlapca, chodieval si ku mne pre lieky. Áno som to ja i keď som sa trošku zmenil"- vtom mi to doplo, býval v blízkej štvrti. Ako malý som sa k nemu chodil učiť robiť liečivé odvary a mastičky.
,, Sebastian."- usmial som sa neveriacky.
,, Magnus pomôžem ti , nájdi túto ženu. Tam som poslal Alexandra. Inak ti nepomôžem som viazaný mlčanlivosťou."- podal mi kontakt na ďalšieho človeka ktorý sa stretol s Alecom.
,,Ďakujem Sebastian, budem ťa musieť niekedy pozvať na šálku kvalitného English breakfast "- Seb sa usmial a ja som sa portálom preniesol domov. Musím ho nájsť, niečo predomnou skrýva a ja musím zistiť čo. Prepáč Alexander ale ja sa ťa nevzdám, už nespravím tú chybu. Vytiahol som zo skrine menší kufor a začal som si baliť potrebné veci, pôjdem ho hladat...

Takže ďalšia kapitola je za nami, Magnus si uvedomil akú chybu spravil keď nechal Alexandra odísť ale čo spraví keď sa dozvie prečo Alec ušiel ?? ...

Far Far AwayWhere stories live. Discover now