The other side

296 12 0
                                    

Alec Pov

Zobudil som sa na bolesť žalúdka, ako každé ráno som utekal do kúpeľne a vyzvracal sa. Sedel som pri mise a v očiach slzy, bolo to strašné. Ranná nevoľnosť, bolesti, bol som stále unavený a náladový. A tie tehotenské chute. Bol som už vo štvrtom mesiaci teda už to bol takmer piaty mesiac. Moja cesta sa presunula z Európy do Ázie a nakoniec naspäť do Ameriky. Teraz som bol ubytovaný v malej chatke v Alijaške. Bol som tu za jedným starým liečiteľom ale ani ten mi nevedel pomôcť s mojím stavom. Keď už som sa druhý krát vyzvracal celý som sa triasol nakoľko sa moja teplota znížila, bolo tu akurát nie moc príjemné počasie. Vonku buracala snehová búrka, do krbu som prihodil pár driev a sadol som si k nemu. Sálalo odtiaľ teplo, vyhrnul som si tričko a pohladil si bruško, už mi ho bolo celkom vidno. Usmial som sa, aj cez všetko trápenie som sa tešil na malinké, bolo mi jedno či to bude dievča alebo chlapec. Hlavne nech je zdravé a .. a nech je šťastné aj keď bude len somnou. Nemohol som sa už vrátiť, tieňolovec a ešte aj tehotný s čarodejom.. robili by na mne pokusy. Rodičia by ma odsúdili a zostatok rodiny tiež.. bol som monštrum, preto som sa skrýval kde sa len dalo, nosil som veľkú hrubú bundu a vonku sa moc neukazoval. Vedel som že by ma mohli nájsť nielen démoni ale aj iné stvorenia. Pomaly som sa postavil a išiel si spraviť čaj keď tu sa dvere rozleteli a dnu vletel démon s červenými očami, po chatke som mal poschovávané zbrane a tak som hneď jednu vytiahol z poličky pri kuchynskej linke. Hodil som ju po ňom ale netrafil som sa, moje reflexy sa už spomalili, predsa už som mal vyššiu váhu a aj môj tréning sa zmenil. Démon po mne vrhol veľkú ohnivú guľu ktorej som sa našťastie uhol. Spod botníku som vytiahol ďalšiu dýku ale tentokrát som sa trafil a jeho telo vzbĺklo a ostal po ňom len popol, lenže nebol sám a tak sa nana vrhol ďalší démon ktorý má ale presne zasiahol do nohy. Vzduchom sa rozniesla vôňa spáleného mäsa, sykol som bolesťou ale neubral na ostražitosti. Nahmatal som ďalšiu skrytú dýku a hodil ju po ňom. Trafil som ho presne ho hlavy, usmial som sa ako jeho telo vzplanulo. Ostalo ticho a bolo len počuť ako vonku skučí búrka a tlačí dnu čoraz väčší chlad. Oheň v kozube zhasol a ja som sa chcel postaviť ale zabudol som na nohu. Cez polovicu stehna som mal masívnu popáleninu, odplazil som sa k taške a vytiahol stéle, použil som liečivú runu ale tá nefungovala až tak ako malá a tak sa mi len rána prestala krvácať.
Sakra, teraz by som potreboval Magnusovu pomoc. On vždy vedel ako ma vyliečiť.
V taške som nahmatal lekárničku ktorú som si našťastie vzal, vyčistil som to a vytiahol nejakú masť ktorou som si to potrel. Bolelo to tak strašne že na chvíľu som asi aj zamdlel ale nakoniec sa mi to podarilo obviazat obväzom. Oprel som sa o pohovku a zhlboka sa nadýchol.
Musím zmiznúť, už vedia kde som a čoskoro ich tu bude toľko že nebudem mať šancu.
Rýchlo .. teda nie moc rýchlo nakoľko som mal obviazané celé stehno som sa nejako obliekol. Poriadne som si zazipsoval veľkú zimnú bundu s kožušinou . Cez plece prehodil tašky a vybral sa hľadať ďalšie útočisko. Nasadol som do veľkého Dodge Ram-u, aj keď bola strašná búrka ja som nemienil zostať na tomto mieste ani o chvíľu dlhšie a tak som zamieril na ďalšie miesto. Tentokrát som sa musel znovu vrátiť do Ázie. Lenže s takýmto zranením som sa najprv musel niekde vyliečiť a tak som sa vybral do LA. Tam bol jeden dobrý známy
.....Ragnor Fell.. teda dúfal som že tam bude ...

Takže ešte jeden neskorý upload kým utekám do práce .. ospravedlňujem sa za nejaké gramatické chyby ale nakoľko väčšinu píšem na telefóne tak môj mobil má potrebu ma často opravovať jak to ja nechcem 😂😂😂

Alexander odchádza do LA ..ale čo ak tam stretne Magnusa Banea.... Zvládne to...a neprezradí ho Ragnor ? .. dozviete sa v ďalšej časti ktorú postnem zajtra 😍

Far Far AwayWhere stories live. Discover now