Alec Pov
,,Aaaaa."- prudko som sa strhol zo spánku. Zaspal som vo vani.
,,Nie..nie...!"- vybehol som z vani a hodil na seba župan. Utekal som do obývačky ale tam nič, v izbe nič. Vyhľadal som telefón ale ani ten mi nedvíhal, skĺzol som na kolená a slzy mi stekali po lícach.. keď tu som počul ako sa niekto snaží otvoriť dvere. Utekal som tam a keď som ich otvoril.
,,Magnus!"- vykríkol som a skočil na neho, bol mokrý a kabát mal celý od snehu a za sebou vianočný stromček.
,,A..ahoj."- usmial sa na mňa a pevne ma stisol v rukách.
,, Čo sa stalo ? Alexander. Všetko je v poriadku ?"- opýtal sa ma a ja som sa nezmohol na slovo.
,,Ty......M..Mags ty si ..bol si mŕtvy."- šepol som a oči sa mi znovu zaliali slzami.
,,Zlato, som v poriadku. Vonku začalo trošku viacej snežiť a zbadal som tento stromček tak som auto nechal pred vchodom a išiel ho kúpiť. Telefón som si nechal v aute. Prepáč mi zlato ale keď ten stromček je...'- nestihol to dopovedať lebo som ho prudko pobozkal, ruky som si zaboril do jeho mokrých vlasov. Pery mal však horúce.
,,Bol to len sen, ver mi že plánujem stráviť večnosť po tvojom boku."- usmial som sa.
,,Utekaj sa obliecť, vieš že teraz musíš byť v teple. Zajtra sú Vianoce a nechceme aby si ich strávil v nemocnici."- prikývol som. Mal pravdu, pôrod sa už blížil a bol som teraz až príliš náchylný na všetko. Keď som už oblečený vošiel do obývačky stromček už stál v stojane a Magnus už pripravoval ozdoby a z reproduktorov hrali vianočné hity. Magnus mal na hlave rozkošné sobie parohy.
,,Mags ?"- zasmial som sa nad tým ako si pospevoval.
,,A..Alec... Myslím že sú to moje prvé Vianoce."- ostal som prekvapený.
,,Ty si nikdy neoslavoval Vianoce ?"- opýtal som sa ho a podišiel k nemu.
,, Vieš, vždy som bol na nejakej párty alebo pri niekom. Nikdy som takto doma neoslavoval. A pozri teraz ich oslavujeme spolu. Ty ja a naše malé."- jemne ma pohladil po brušku a malé prudko koplo.
,,Aawh."- už to bolo dosť bolestivé nakoľko už sme očakávali pôrod.
,,V poriadku ?"- opatrne ma presúval k pohovke.
,,Neboj, som v pohode. Pod ideme ozdobiť stromček."- usmial som sa a spolu s Magnusom sme ozdobili stromček. Keď už bol stromček hotový zapli sme svetlá, bol perfektný.
,, Alexander, milujem ťa a ďakujem ti."- šepol mi do ucha.
,,Za čo ? .. Mags ?"- pozrel som mu priamo do očí.
,,Za to že si, že si mi ukázal čo je šťastie. Za to že mi čoskoro porodíš krásne dieťatko, za každý okamih keď môžem byť s tebou."- slza mu stekala po líci ale ja som ju zastavil a zotreli.
,,Magnus, nie to ja ďakujem. Ďakujem za to že som ťa mohol spoznať a že si do môjho života priniesol lásku."- pobozkal som ho. Vonku sa ešte viacej rozsnežilo.
Zobudil som sa do bieleho rána, vonku husto snežilo a cesty boli neprejazdné. Boli Vianoce a ja ...ja som Magnusovi nič nekúpil.
,,Dobré ránko."- ucítil som jeho horúce ruky ako si ma k sebe tisnú.
,,Dobré ráno."- pobozkal ma na pery.
,,Vonku husto sneží, cesty sú neprejazdné. Clary volala že sa nestihnú dostať naspäť z Austrálie nakoľko všetky lety zrušili a cesty sú upchaté. Pozdravuju ťa a že sa nemáš báť. Jace vybavil pekný hotel a užijú si Vianoce na pláži."- Vianoce bez Jacea.
,,Ach...No...no dobre."- bol som trošku smutný ale Magnus ma začal bozkávať a tak mi zlepšil náladu. Deň nám ubehol ako voda a prišiel večer. Chystal som stôl a všetko ostatné nakoľko mali prísť rodičia, Izzy a Simon a aj Max. Niesol som misku s koláčmi keď tu.. Misa mi vypadla z rúk, ucítil som silnú bolesť.
,,M... Magnus!"- vykríkol som nahlas, oprel som sa o stenu a prudko vydychoval.
,,A.. Alexander!"- utekal ku mne rýchlo.
,,M..Mags.. j..je to tu..."- šepol som cez kontrakcie.
,,Je to tu ? Vážne ? ... Alexander.. bože ..."- rýchlo v izbe vytvoril portál a po pár chvíľach sa v obývačke objavil Sebastian.
,,A..aaaawh"- prudko som vykríkol od bolesti, Sebastian a Magnus ma pevne chytili a pomohli mi prejsť do spálne kde som si ľahol na posteľ.
,, Magnus, budem ťa tu potrebovať. To kúzlo je veľmi komplikované a budeš sa musieť sústrediť. Nemôžem mu podať žiadne lieky na utíšenie bolest, nebude to príjemné ale inak to nepôjde."- ledva som cez bolesti vnímal čo sa okolo mňa deje.
,,M.. Mags."- slzy mi stekali po lícach.
,,S..shh. som tu."- cítil som ako ma pevne chytil za ruku.
,,Som pripravený."- ucítil som ďalšie bolesti a na chvíľu stratil vedomie.