Trouble inside.

316 12 0
                                    

Alec Pov.
Bol to už mesiac aj pár týždňov čo som sa vrátil medzi ostatných..ale hlavne mesiac čo som býval naspäť u Magnusa. Musím uznať že ma rozmaznával ale popravde som si už na to zvykol. Jedna vec ma ale stále trapila, moji rodicia, vedeli že som v poriadku ale o našom malom tajomstve som im ešte nepovedal. Volal som s nimi ale vždy keď ma chceli vidieť som si niečo vymyslel. Bol som už v ôsmom mesiaci , malinké rástlo a my .. teda hlavne Magnus nakupoval vecičky pre bábätko . Nakoľko sme nevedeli či to bude chlapec alebo dievčatko, Magnus kupoval všetko čo len sa mu zapáčilo.
,,Dobré rano."- objal ma zozadu, ucítil som jeho pery na krku, jemne som zastonal ako mnou prešli jemne návaly rozkoše.
,,M..Magnus "- usmial som sa s jemne ružovými lícami.
,,Ako sa má ten najkrajší tieňolovec v Brooklyne?"- bol som úplne červený od hlavy až po päty.
,,Magnus....mali by sme to oznámiť mojim rodičom"- jeho tvár zvážnela.
,, Alexander, ak si na to pripravený. Ale budem rád keď im to budem môcť oznámiť sám."- pozrel na mňa a dodal mi tým odvahu. Dali sme si spoločné raňajky aj keď ja som do seba toho veľa nedostal.. ba skorej viacej som toho nechal v kúpeľni. Tie ranné nevoľnosti sa ma nechcú pustiť, Magnus už skúšal všeličo ale nič nepomáhalo.
,, Alexander ak chceš môžeme ostať doma, pekne v teple. Pôjdeme za tvojimi rodičmi zajtra ."- Magnus sa o mňa strachoval, dnes mi vážne nebolo zrovna dva krát najlepšie ale bol som odhodlaný to rodičom oznámiť.
,,Nie Mags pôjdeme tam, ja to zvládnem neboj sa."- pousmial som sa. Magnus len povzdychol a išiel mi pomôcť sa natiahnuť do niečoho aspoň trošku spoločenského. Lenže jediné čo som obliekol boli voľné teplákové nohavice a veľké tričko ktoré Magnus nosieval ako šaty ... Áno ako šaty keď mával bujaré večierky. Zo skrine som ešte vytiahol tenšiu bundu ladiacu k teplákom. Magnus vyšiel z kupelne a ja som ostal prekvapený. Nemal na tvári ani kúsok make upu a vlasy mu stáli do každej strany.
,,Si prekrásny."- usmial som sa a natiahol k nemu ruku.
,, Vieš chcel som aby si sa cítil lepšie, raz jeden večer keď sme boli v tom klube na rohu.. vieš v tom kde podávajú horiace cocktaily.... Keď som ťa ukladal do postele povedal si mi že by si ma aspoň raz chcel vidieť takého aký som... Prirodzeného bez toho všetkého wow....A .. myslel som si že dnes je tá správna chvíľa "- videl som na ňom že je celý nesvoj. Dokonca aj jeho oblečenie bolo dnes ,, obyčajné" ale  ja som si nemohol pomôcť. Vyzeral tak strašne sexy, dokonalo... Nemohol som sa vynadivat.
,,Magnus mám pocit že som sa znova do teba zamiloval."- usmial som sa na neho a pevne ho chytil za ruku, jeho oči sa stretli s mojimi.
,,Milujem ťa Alexander "- jemne ma pobozkal a pripravil portál pretože už som nevládal toľko chodiť a dnes som bol veľmi vyčerpaný.
,,Alec!"- niekto ma pevne objal len čo som sa ocitol v Inštitúte.
,,Izzy, aww."- pichlo má v podbrušku.
,,Prepáč Alec, to som nechcela."- vystrašene sa odomna odsunula.
,,Nie to je v poriadku, dnes som len trošku viacej unavený."- povedal som aby som ich upokojil.
,,Kde sú mama s otcom ?"- opýtal som sa jej.
,, V pracovni, obaja."- odpovedala a objala ma.
,,Veľa šťastia Alec. Neboj to bude dobre.. oni to pochopia."- pousmiala sa a ja som sa zhlboka nadýchol a vybral sa k pracovni. Dvere boli pootvorené. Zaklopal som, Magnus stál pri mne. Keď sa ozvalo ďalej Magnus vošiel prvý a ja som išiel opatrne za ním.
,, Alexander ?"- mama sa postavila.
,,Marysa, všetko vám vysvetlím."- povedal Magnus keď si uvedomil že moja mama sa netvári dva krát nadšene a o otcovi ani nehovorím.
,,Magnus prosim nechaj nás s našim synom osamote."- povedala a ukázala smerom k dverám.
,, Nie! Magnus tu zostane...Je .. teda bude otcom môjho dieťaťa či budete súhlasiť alebo budete proti. Milujem ho, budeme sa brať a ja budem rád keď sa nášho obradu zúčastnite a budete tam ako moji rodičia ale aj budúci starí rodičia . Teraz ak nemáte námietky chcem ísť domov...ne.. necítim sa dobre "- zahmlilo sa mi pred očami, stratil som rovnováhu. Ucítil som niečie ruky ako ma pevne držia.
,, Alexander "- mama...viac si už nepamätám. Keď som sa prebudil ležal som vo svojej posteli v Magnusovom apartmáne. Bolelo ma celé brucho a v hlave mi strašne dunelo.
,,Mags ?"- poobzeral som sa poriadne okolo seba ale nikde som ho nevidel, snažil som sa zdvihnúť z postele ale mal som ešte málo síl. Na poličke mi blikal telefón, vzal som ho a pozrel sa na display. Pár hovorov od mamy, Izzy a aj od Jacea.
,, Alexander."- otvorili sa dvere a v nich stál Magnus s podnosom plným jedla.
,, Magnus "- usmial som sa na neho.
,,Máš asi chrípku, uvaril som ti poriadny slepačí vývar a potom máš na výber buď palacinky s čokoládou  alebo špagety s mäsovou omáčkou. Dezert sa ešte chladí."- podnos mi položil na malinký stolík ktorý sa objavil na mojich nohách.
,,Ach Magnus ty ma rozmaznávaš"- zasmial som sa keď mi nad tým vykúzlil ešte aj prianie k rýchlemu vyzdraveniu od mamy a otca.
,,Spal si takmer dva dni, volala tvoja mama aj s otcom že sa im máš potom ozvať keď sa vyliečiš. Že ťa majú strašne radi a už sa tešia na rolu babky a dedka "- neveril som vlastným ušiam. Mama a otec to prijali a ja som sa toho strašne bál.
,,Mags, prosím. Pomôžeš mi ?"- cítil som ako sa mi znovu dvíha žalúdok. Ledva som dobehol na wc a obsah .. teda to čo tam zostalo sa vydalo na cestu von z môjho tela.
,,Prosím nepozeraj sa. " Povedal som keď som sa oprel o stenu v kúpeľni.
,, Alexander, v zdraví aj chorobe... Musíme do teba dostať tú polievku aby sa tvoj žalúdok kúsok rozohrial. Neboj bude to lepšie."- hladil mi chrbát a ja som len dúfal že má pravdu. Po zvyšok dňa som len ležal v posteli, snažil sa niečo zjesť a znovu to nevyvrátiť. Večer som dostal silné horúčky, Magnus okolo mňa behal, dával mi studené zábaly ale nič nepomáhalo. Cítil som ako sa malé vo mne začalo prudko hýbať.
,,M..magnus, bábo... Prosím urob niečo, bojím sa." Rozplakal som sa od strachu a Magnus bol tiež veľmi zúfalý, vzal telefón a volal mojej mame.....

Far Far AwayWhere stories live. Discover now