Magnus Pov
Už mesiac som hľadal stopy ktoré za sebou nechaval Alexander. Boli to veci ktoré robil... Za ten čas čo sme boli spolu som ich už vedel rozoznať. Precestoval som Európu, Áziu a teraz som sa chystal na Alijašku kde ma zaviedla stopa po liečiteľovi ktorý lieči prastarými metódami. Keď som konečne našiel jeho drevenú chatku ostal som v šoku, horela ako keby bola z papieru, ucítil som nebezpečenstvo. Boli tam démoni, všimli si ma a tak som nečakal a hneď sa pustil to protiútok. Za chvíľu som ich mal všetkých zničených. Oheň som rýchlo zahasil ale chatka bola už úplne zničená až kým... Spozoroval som pohyb neďaleko chatky v snehu. Opatrne som sa tam vydal a zbadal som starého pána.. bol to on ..
,,Nebojte sa , ja vám pomôžem."- zatiahol som ruku že ho vyliečim mágiou ale on ma chytil za ruku.
,,Nie, moja cesta je na konci, to čo hľadáš je na sever odtiaľto, medzi dvomi horami je chata. Tam nájdeš odpovede na svoje otázky."- len čo to dopovedal zaspal večným spánkom. Mávol som rukou a jeho telo zmizlo pod snehom a na tom mieste vyrástol krásny kamenný pomník.
Neváhal som sa vybral som sa ju hľadať, vietor bičoval okolitú krajinu a ja som neznášal takéto prostredie. Musel som mať na sebe odpornú zimnú bundu a celkovo som bol oblečený ako neforemný snehuliak. Konečne som našiel tú chatku. Ale keď som k nej prišiel bližšie zbadal som otvorené dvere. Vbehol som dnu a zistil že všade je neporiadok a ucítil ..krv.. bola na podlahe a odtlačky boli aj na stene.
,, Alexander"- klesol som na kolená..
Nie to nieje možné, on je predsa rýchly, má vždy pri sebe meč alebo nejakú inú zbraň. Alexander prosím....prosím buď vporiadku. Potom som si všimol na zemi malinký útržok zo zápisníka. Bolo na ňom len Fell...Ragnor Fell.... Okamžite som sa preniesol portálom k Ragnorovi.
,,Ragnor!"- kričal som nahlas v jeho apartmáne v LA.
,, Magnus, ale aká vzácna návšteva "- usmial sa na mňa a ja som mu úsmev opätoval.
,,Je tu Alexander ?"- opýtal som sa ho okamžite.
,,Nie.. Alexander tu nieje Magnus. Prečo by tu mal byť ?"- opýtal sa ma nechápavo.
,,Ragnor, hľadám Alexandra už skoro dva mesiace a posledné stopy ma dostali k tebe. V chatke kde Alexander býval som našiel toto..."- podal som mu lístok s jeho priezviskom.
,,Áno pamätám si že som mu ho dával keď ma raz prepadli upíri a on mi pomohol to sa ešte nepoznal s tebou."- ostal som prekvapený, Alec mi nikdy nepovedal že sa pozná s Ragnorom.
,,Ragnor ak sem príde prosím okamžite mi to daj vedieť, Alexander je asi zranený a ja s ním potrebujem hovoriť. Teraz radšej odídem pretože ak by ma tu náhodou zbadal asi by ušiel a ja by som stratil aj poslednú stopu."- objavil sa portal a znovu som bol doma... Byt bol prázdny... Moje drahé mačky sa asi túlali niekde vonku nakoľko misky mali plné pretože ich Izzy chodila pravidelne kŕmiť. Zvalil som sa po dlhej dobe do pohovky a čakal na telefonát kedy mi zavolá Ragnor že tam prišiel Alexander....Podarí sa Magnusovi nájsť Alexandra?? ..
Pomôže Ragnor Alexandrovi ? .. a bude chcieť Alexander vidieť ešte Magnusa ??