Magnus Pov
Nemohol som to už vydržať musel som ísť k Ragnorovi, ak by sa tam objavil Alec chcel som tam byť nech sa stane čokoľvek.
Preniesol som sa k nemu portálom ale našiel som len prázdny apartmán a kopu čierneho popola...
,,Nie... Ragnor?"- kričal som a započul z izby na poschodí jemný ston.
,,Ragnor, neboj už som tu. Už som tu !"- pribehol som k nemu, bol vážne zranený.
,,Magnus, počúvaj ma. Nájdi ho. Alexandra. Bol tu, neboj je .. je v poriadku. Poslal som ho portálom."- povedal Ragnor a sčasti som bol nahnevaný že mi to nepovedal hneď ale sčasti som vedel že Alec ho prinútil mlčať.
,, Ragnor poď musíme ťa ošetriť."- vytiahol som ho na ruky.
,,Nie, Magnus ak ho nájdu umrie, poslal som ho k tebe. Musíš ísť domov, musí tam byť, ja sa portálom prenesiem k Sebastianovi, on už bude vedieť čo s týmto."- usmial sa. Súhlasil som ale portálom som ho najprv odniesol do Londýna a potom som sa vrátil domov. Otvoril som dvere ale v byte bolo ticho, vyskúšal som kúzlo ktoré mi malo odhaliť čokoľvek v byte ale nič. Čo ak ho portál preniesol niekde inde, čo ak ho Ragnor poslal niekde inde ? Čo ak ho tu už našli a čo ak ušiel ? Ale nemal ako, predsa sú tu kúzla na ochranu pred všetkými možnými bytosťami či už z dolnosveta alebo zo sveta obyčajných. Otočil som sa a odišiel preč, možno sa Alec dostal na iné miesto, neprestanem kým ho nenájdem. Musím teraz nájsť Ragnora a zistiť kam ho poslal.O týždeň .
Ragnor sa konečne zotavil z jeho zranení, ja som celý týždeň sedel pri ňom a staral som sa o neho aby som sa čo najskôr dozvedel som ho poslal. Bola somnou aj Dot, stará známa ktorá sa tu zastavila pozrieť Ragnora.
,,Ragnor, drahý priateľ, kam si poslal môjho Alexandra?"- opýtal sa ho hneď ako sa Ragnor napil z džúsu ktorý mal na stolíku.
,,Magnus prisahám že som ho posielal k tebe. Isto si všetko prehľadal ?"- opýtal sa ma.
,,Ragnor vieš že mám celý apartmán pod kúzlami. Len čo som prišiel domov tak som všetky odkontroloval a nikto sa v dome nenachádzal teda okrem mojej drahej mačky."- hneval som sa na neho..
,,Dobre teda vyskúšame niečo iné. Spravím znova portál presne na miesto kam som ho poslal naposledy. Vieš že toto kúzlo neklame. "- pozrel som sa na Ragnora a prikývol, opatrne som kráčal k portálu ktorý Ragnor spravil Dot stála pri mne a strážila túto stranu keby niečo.. Pripravil som sa na všetko, útok démonov, zimu, teplo. Spravil som krok dnu.....