VEDA

484 20 0
                                    

İlk defa bir kitabımda final yapıyorum. Bir sürü hikaye yazdım bugüne kadar. Çoğu yarım kaldı çünkü yeterince üzerine yoğunlaşamamıştım. Okullar kapandığında daha doğrusu çoğu kişi için kapanmamıştı ama yurtlular bilir son hafta yurtta kimse kalmaz işte son hafta evde sıkılırken burada bir hayran kurguya denk geldim. İsmini ve yazarını ekleyeceğim en alta zaten. Okuduğumda dedim ki ben bu diziyi izlemeliyim. İzlediğimde resmen feelsten nefes alamıyordum. Öyle ki 3 günde bitirdim olan bölümleri. O sıra sanırım 3-4 bölüm kalmıştı finale. Ben hale chriseva bekliyorum. Noorhelm birleşsin istiyorum falan. Neyse oturdum dedim bu böyle olmayacak. İlk önce sadece bölümleri beklerken oyalanayım diye yazıyordum. Sonra bir baktım kitle artmış. Yorumlar geliyor falan. Ben gaza geldim. Ama anlatamam. Boş an buldukça yazıyorum. Başka kurgu düşünüyorum. Aklım sürekli Wattpad'de yani. Böyle böyle finale gelmişiz. Her bölüm yorum yapıp oy verenlere çok teşekkür ederim. Hayalet okuyucularıma da çok teşekkür ederim. Çünkü siz benimle birlikte bu satırlarda buluştunuz. Benim hayal gücümün ürünüyle belki birazcık da olsa gülümsediniz.

Eğer gerçekten sizi birazcık bile gülümsetebildiysem ne mutlu bana. Her bölüm söylediğim gibi sizi seviyorum,xoxo.

Benimle bu yola devam etmek isteyen olursa Handcuff'ta ve Camera'da bulabilirler beni. Her ikisine de sürekli bölüm atmaya çalışıyorum.

@EceeC_BDL  sana da teşekkür ederim hikayen sayesinde çok güzel bir dizi izlemiş oldum ve böyle bir hikaye yazabildim. Another Love'ı okumayan kaldıysa Ece'nin profilinden ulaşabilirsiniz. Her şeyin başlangıcı o güzel kitap çünkü.

Kendinize iyi bakın. Tekrar tekrar söylüyorum. Sizi seviyorum,xoxo.

asshole • noorhelmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin