Blind Love ♥ Chapter 13.

426 29 0
                                    

Chapter 13. ♥

Niall’s Pov.

Ze is weg… June is weg… en waarom ? heb ik iets verkeerds gedaan ? een paar tranen vielen langs mijn wangen naar beneden, snel veegde ik ze weg, ik heb het verpest… ik liep naar mijn bed, trapte mijn schoenen uit en kroop met kleren en al onder de dekens, ik ben het niet waard om gezien te worden… ik trok de dekens tot ver over mijn hoofd en viel langzaam inslaap.

De volgende morgen hoorde ik geklop op de deur, hoopvol ging ik rechtop zitten, misschien was het June, de deur werd langzaam open gedaan en een onbekende stem kwam dichterbij “Niall Horan ?” ik knikte en staarde naar de grond “ik ben Gaby Fox, het hoofd van het tehuis” ik knikte nog een keer, ik herkende de naam “ik heb goed nieuws voor u, vanmorgen werd er gebeld door de praktijk van dokter Von Klief” ik schoot overeind, Von Klief ? ik heb zoveel over die man gehoord, hij doet mensen die niet blind geboren zijn weer zien ! “wat is daarmee ?” antwoorde ik schuchter “er is een afspraak voor u geplaatst over 2 weken, er is al betaald…” ik schudde mijn hoofd, dit kan niet… dit is onmogelijk… die operaties zijn zo ontzettend duur en alleen voor rijke mensen… ik ken helemaal geen rijke mensen “wie… wie heeft de afspraak gemaakt” hoopvol keek ik de kant van Gaby op “ene Mevrouw Carter, verder heeft ze geen informatie achtergelaten, ze wou anoniem blijven” ik knikte kort en wachtte tot Gaby vertrokken was, ik wou niet dat ze me zag huilen, pas toen ik het geluid van een dichtslaande deur hoorde begon ik te snikken, June… waarom doet ze dit ? waarom is ze weggegaan ?  ik hoopte op antwoorden maar kreeg ze niet…

Twee weken later was het zover, een paar dagen na het goede nieuws moest ik langskomen voor een gesprek en nu ging het gebeuren, vandaag werd ik geopereerd, maar wat we op dit moment het meeste uitmaakte was dat ik helemaal niks meer van June gehoord, ik zuchtte en sloot mijn ogen, Gaby was zo aardig om me naar de praktijk van Von Klief te brengen maar op dit moment… ik zou liever June weer spreken dan weer te kunnen zien, ik kan hier niet meer tegen, ik moet gewoon met haar praten, ik wil haar zeggen dat ik het begrijp dat ze niet voor een jongen als ik kan vallen maar ik wil haar ook vragen waarom ze dit voor me gedaan heeft, dit heeft haar zoveel geld gekost en waarom ? waarom in godsnaam zou ze het voor mij doen… een kleine traan gleed over mijn wangen “nerveus Niall ?” ik keek de kant van Gaby op die waarschijnlijk mijn traan had gezien,  “een beetje” antwoorde ik zacht, ik ging haar niet vertellen dat het om June ging…

Blind Love ♥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu