Lucy, yavaşça sevgilisinin saçlarını okşadı ve başını göğsüne yaslattı.
"Az kaldı," dedi stresli bir nefes alırken. Arabada Gray, Juvia, Erza ve Jellal vardı. Hiçbiri bulantı sorunu yaşamadığı için bulantı hapı almamışlardı. Lucy, keşke Gajeelların arabasıyla gitseydik diye geçirdi içinden. Natsu da Lucy de unutmuştu bulantı hapı getirmeyi. Deniz de şu an onlara bayağı bir uzaktı. "Bitecek yolculuk birazdan."
"B-Bitecek mi?"
"Bitecek sevgilim..."
Natsu, kollarını sıkıca Lucy'e doladı ve gözlerini kapattı. Derin nefesler alıyor, şu iğrenç durumun bitmesini umuyordu.
"Of," dedi Gray huzursuzca tekrar. Bu cümleyi yaklaşık onuncu söyleyişiydi. "Arabama kusarsan seni öldürürüm."
"Araban umurumuzda değil, Gray," dedi Lucy, sinirle. "Arabana kusarsa sana yenisini bile alabilirim. Şimdi, kes sesini ve yoluna odaklan."
Gray, kaşlarını hafifçe çatarken bir şey demedi ve arabayı kullanmaya devam etti. Juvia ise ikisi arasında kalmıştı. Erza, nasıl daha çok eğleneceklerini düşünüyordu. Jellal ise kimseyi umursamamış ve Erza'yı kendisine çekmişti.
Natsu, Lucy'e bakıp yanağını öptü.
"İyi misin?" dedi Lucy, gözlerini kırpıştırarak.
"I-Ih..." derin bir nefes daha aldı. "Ama sen benimle oldukça daha az midem bulanıyor. İlacım falan mısın?"
Lucy, kıkırdadı ve Natsu'nun önüne gelen pembe saçları geriye yatırdı. Natsu, başını Lucy'nin göğüslerine yasladı.
"Artık daha da iyi oldum," Natsu, başını göğüslerine gömdü. "Şimdi daha daha daha iyiyim.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
darling × nalu texting
Historia CortaBilinmeyen Numara: "Arkadaşların için ölmezsin, onlar için yaşarsın." (23.42) ✔️✔️ Bilinmeyen Numara: Peki, neden ölmeye çalıştın, Dragneel? (23.42) ✔️✔️ Natsu x Lucy texting