Capitolul 8

201 15 0
                                    

 Din perspectiva lui Lucas
I-am făcut prințesei mele niște clătite cu nutella și am urcat  în cameră . Când am deschis ușa am văzut-o cu un băiat înalt și creț. Cine era? Oare e iubitul ei? Dar m-a săruta. Nu cred că are iubit. Și cum a intrat? Din gândurile mele mă trezește o mână așezată pe umărul meu. Era Maria.
- Lucas, ești bine?
- Da, sunt bine. El cine e? Și cum a intrat? spun si fac semn spre băiatul creț. Ea se uita câteva secunde la el apoi spune:
-El este Edward. Un vechi prieten. A intrat pe ușă. Poate că nu ai auzit. Edward tocmai pleca spune și se uită la el. Acesta se uită la mine cu ură apoi pleacă trantind ușa.
- Si.. pentru cine sunt clătitele?Le mănânci doar tu sau le împărțim?
-Sunt pentru tine spun si zâmbesc.
- Nu mănânc dacă nu mănânci cu mine spune si face fața de cățeluș plouat. Ce adorabila e. Las tava pe masa, mă apropi de ea si o sărut. Ce mi-a făcut fata asta. Mă face sa mă îndrăgostesc și mai mult de ea.

Din perspectiva lui Edward
Mă simt rănit. De ce nu mă iubește? Pentru că i-ai omorât părinții, idiotule îmi aduce aminte conștiința. Voi face orice ca să mă iubească. Ce vede la Lucas ăla? Eu sunt mai frumos ca el. Dar o voi face să mă iubească fie că vrea fie că nu. Maria va fi a mea.

Din perspectiva Mariei
După ce am mai vorbit cu Lucas m-am decis să merg pe la mall așa că o sun pe Amanda.
-Alo? Ti-ai amintit că trăiesc?
-Scuze, am avut niște probleme.
- Ce faci? Îmi e dor de tine . Ce mai fac părinții tăi?
-Bine. Si mie îmi e dor de tine, nebuna mea. Si părinții mei au murit spun cu tristețe în glas.
- Ce?! Cum s-a întâmplat asta? Și tu unde stai? Ești bine?
-Da, sunt bine. Locuiesc cu Lucas, un prieten și vreau să mai spun ceva dar mă întrerupe.
- Ai iubit?! Și mie nu mi-ai spus?
- Ne întâlnim la mall și îți povestesc totul. Îmi fac un duș apoi cobor și îl văd pe Lucas uitându-se la televizor. Își îndreaptă privirea spre mine și îmi spune:
- Ești foarte frumoasă.
- Mersi spun și roșesc. El se ridică de pe canapea și vine în fața mea. Îmi ia fața în palme și mă sărută. Doamne! Mă face să mă îndrăgostesc de el.
- Unde te duci?
- La mall. Mă întâlnesc cu o prietenă. Voi veni în maxim 2 ore.
- Ok. Distrează-te spune și mă pupă pe frunte.
Ce drăguț este. Îl iubesc. Dar poate că sentimentul nu este reciproc.

FantomaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum