Capitolul 24

102 8 1
                                    

 Din perspectiva Mariei
 M-am trezit iar el nu era lângă mine. Unde este? Îmi fac un duș apoi ma imbrac cu astea si cobor.
  Îl văd  stând gânditor pe scaun în bucătărie . Îl iau ușor în brațe iar acesta tresare și își întoarce capul spre mine.
-Ce m-ai speriat spune el luandu-ma în brate.
-La ce te gândeai ?
-La nimic important. Ți-am facut micul de jun spune și zâmbește lăsând la iveală gropitele din obraji. Dupa ce am mancat am vrut sa maduc la mall. Când am deschis ușa  m-a oprit.
-Unde te duci?
-La mall.
-Nu poți să te duci.
-De ce?
-Pentru că nu vreau eu spune încruntat .
-Si cine ești tu să îmi spui mie ce să fac? îl intreb nervoasă . Cine  te crezi să îmi spui mie ce să fac strig spre el si observ ochii lui intunecandu-se. Vine spre mine și îmi dă o palmă . 
  Acesta se uită cu ochii mari la mine apoi la mâna lui. Se dă un pas în spate și îmi zice:
-Iubito, îmi pare rău și vrea să continuie dar deschid ușa și alerg afara.
  Din perspectiva lui Edward
Cum am putut să fac asta? Cum am putut să o lovesc? Vreau să-i cer scuze dar iese trântind usa în urma ei. Îmi pun mâinile în cap și mă trag de păr . Ești un prost  mă anunță conștiința . De asta nu o să te iubească nimeni niciodată . Ma pun lângă canapea și încep să plâng și să sparg tot în jur. Sunt un monstru.

FantomaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum