Din perspectiva Mariei
M-am trezit la pieptul lui Lucas. Era așa de bine. Îl iubesc și simt că și el mă iubește. Era așa de adorabil. Îl sărut ușor și când vreau să mă retrag îmi pune mâna pe obraz și adâncește sărutul.
- Aș vrea să mai trezesc așa în fiecare dimineață spune și zâmbește.
-Și eu. Mă duc să mă schimb.
-Poți să te schimbi aici. Nu o să îți fac nimic. Ști nu?
Îl aprob apoi îl las să se schimbe și mă duc în bucătărie unde o văd pe Anastasia făcând cafeaua.
-Bună dimineața!
-Bună dimineața, scumpo. Vrei cafea?
-Da. Îmi dă cafeau și mă pupă pe frunte.
-Unde e Lucas? Am fost la el în cameră și nu e.
- A dormit cu mine spun roșind ușor. Anastasia râde și îmi dă bol cu cereale și lapte. Îi mulțumesc și încep să mănânc.
-Bună dimineața, lume! striga Lucas intrând în bucătărie. Ce fac cele mai importante fete din viața mea? ne întreabă și o pupă pe mama lui pe obraz, iar mie îmi dă un sărut scurt.
-Bine, fiule spune mama lui zâmbind. Vă stă așa de bine împreună. Lucas dă din cap și îmi zâmbește.
-Mulțumim.
-Astăzi eu și tatăl tău vom pleca la o cina cu niste clienți de-ai lui. Nu ne așteptați venim târziu.
După ce iese din bucătărie Lucas mă ia în brațe și îmi spune:
- Acum că am ramas singuri ce ai spune sa vi cu mine la o cină?
-Mi-ar plăcea.
-Iubire, ne vedem la 8 spune și pleacă.Din perspectiva Mariei
Mai este o ora până la 8 iar eu nu știu cu ce sa mă îmbrac. Pana la urma îmi iau o rochie gri cu niște pantofi roșii . Imi fac un machiaj discret si imi fac o coada împletită .
Cobor si îl vad pe Lucas îmbrăcat în costum.
- Wow spune iar eu rosesc. Arăți super.
-Mersi. Si tu la fel.
-Acesta este pentru tine spune si îmi întinde un trandafir roz.
Ce drăguț dar nu trebuia.
-Un trandafir frumos pentru o ființă minunată spune si mă sărută . Băiatul asta poate fi mai perfect de atat?!
-Mergem? mă întreabă și îmi întinde bratul.
-Mergem. Am mers la restaurant. Am mancat si am vorbit. Îmi cer scuze și mă duc la baie. Îmi dau cu apa pe față si aud cum ușa se deschide. O fată care nu poartă tocuri. Simt niște mâini în jurul meu apoi văd negru. Până să adorm aud o voce cunoscută care zice:
- Însfârșit a mea!
CITEȘTI
Fantoma
RomanceEl - băiatul prins într-o oglinda în urma unui blestem. Ea - se mută în casa lui