Capitolul 28

96 9 0
                                    

Din perspectiva lui Edward
A trecut un an. Un an de când nu am mai văzut-o pe Maria. În fiecare zi am sperat că o să se întoarcă dar nu a venit. Sunt distrus fără ea. Sper că e bine și fericită dupa tot ce i-am făcut . Îmi iau veșnica pereche de blugi negrii și un tricou negru și plec in parc. În fiecare zi mă duc în parc poate o voi vedea. Dupa ce m-am plimbat puțin m-am hotărât să merg la mall să iau micul de jun. Prins in gândurile mele dau peste cineva.
-Îmi pare rău spun si mă uit la persoana din fata mea. Era o fata roscata si nu foarte înaltă . Îmi dau ochelarii jos si mă uit mai atent. Cunosc ochii aia.
-Maria!? întreb iar acesta nu zice nimic. Trece pe lângă mine și fuge afară din mall. Fug dupa ea si o strig dar se urca într-un taxi si pleacă . Sunt sigur că ea era. Doamne ce frumoasă e. S-a facut si mai frumoasă . Dar de ce a fugit? Cred că nu a vrut să mă vadă . Mă întristez si îmi continui drumul. Este deja 7 iar la 8 trebuie sa merg la petrecerea unui prieten. Nu am chef dar trebuie să mă duc. Mă urc în mașină și plec spre petrecere. Era multă lume si era de abia 8. Imi iau un suc si ma asez pe canapea.
Privirea mea se opreste asupra unui cuplu. Amandoi erau roscati. Fata semana cu Maria chiar daca nu-i vad fața . Dupa ce îl îmbrățișează pe Alexander se intoarce cu fața spre mine. Era Maria. Dar ce caută aici? Îi mulțumesc lui Alexander că a dat petrecerea asta. Dar cine e baiatul de langa ea? Seamana cu Alexander si cred că e fratele lui. Sunt impreuna? La un momnt dat privirile noastre ni se intersectează . Mă holbez la ochii ei caprui iar ea se uită de parca nu m-ar cunoaște . Deci vrea să se joace? Să înceapă jocul atunci.

FantomaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum