Capitolul 9

205 15 3
                                    

Din perspectiva lui Edward
Vreau să o văd. Nu pot să stau fără să o văd. De când am plecat  tot ce fac este să mă gândesc la ea și să mă uit pe geam. Am văzut-o vorbind cu ăla. O pupă pe frunte! Îl omor! Ce aș vrea să fiu în locul lui. Să o țin în brațe, să o sărut și să îi spun că o iubesc. Dar o să fie a mea.
    Mi-am aruncat privirea spre geam iar si am văzut-o ieșind din casă. Unde se duce? Îmi iau haina pe mine și merg după ea. Se duce spre mall. Acum am observat ce frumoasă e. Dar rochia aia e cam scurta. Numai eu am voie sa o văd așa. Nimeni altcineva. Se întâlnește cu o fată și stau de vorba aproximativ 30 de minute apoi se iau în brațe, iar fata aceea pleacă. O văd intrând la un magazin cu rochi. Se duce spre cabină să se schimbe iar eu după ce mă asigur că nu e nimeni intru după ea.
  Trebuie să vorbesc cu ea. Când mă vede vrea să țipe, dar îi acopăr gura și mă uit în ochii ei. Era speriată.

 Din perspectiva Mariei
După ce am vorbit cu Amanda m-am dus să îmi cumpăr o rochie. Am intrat în cabină să mă schimb. Când am rămas în lenjerie intimă ușa se deschide și pe ea intră.. Edward . Ce naiba face aici? Vreau să țip, dar îmi acoperă gura. Îi dau cu genunchiul la bijuterii și mă îmbrac repede.
-Ce faci aici? Ești normal la cap?
-Am venit să te văd. Îmi era dor de tine. Îmi vine să îi dau una în capul ăla sec.
-Mie nu. Acum ieși!
- Nu vreau. Ce ai văzut la Lucas ăla? E urât.
-Tu ești urât. Normal că am mințit. E frumos și dacă nu mi-ar fi omorât părinții și nu eram îndrăgostită de Lucas îl iubeam.
- Urât zici nu?! spune si se apropie de mine. Hai sa vedem dacă urâtul ăsta sărută bine. Înainte să procesez își presează buzele de ale mele. Vreau să mă retrag, dar mă prinde de talie. Imi pun toata forta și îl imping. Iau rochia și geanta și plec din magazin. Daca el crede că o să îl plac greșește .

FantomaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum