Din perspectiva lui Lucas
Razele soarelui mă obligau să mă trezesc. Îmi fac un dus și mă duc în bucătărie să fac cafea pentru mine și Maria. Urc în camera ei și o văd dormind într-un tricou. Pun cănile pe masa și mă așez lângă ea. Îi dau parul de pe față și o sărut ușor. Aceasta îmi răspunde semn că s-a trezit.
- Ce face prințesa?
- Bine spun cu o voce răgușită.
- Ești așa de adorabilă. Ea rosește iar eu râd.
-Ți-am făcut cafea spun și îi dau cana. Ea îmi mulțumește și soarbe din cafea.
- Ce o să faci azi?
- Vreau sa ma duc sa ma vopsesc.
- Ce culoare?
- Blonda. Sper că o să îmi stea bine.
- Ție îți stă bine cu orice culoare spun si o pup pe obraz. Ea chicotește si se duce să se schimbe.
Din perspectiva Mariei
Ce drăguț e! E perfect. După ce termin cafeaua mă duc să mă îmbrac. Imi iau o rochie gri cu o geaca si plec spre salon. Dupa două ore de așteptat sunt gata. Arăt bine. De-abia aștept să îi văd fața lui Lucas.Din perspectiva lui Edward
O noua zi. Din nou cu Maria în mintea mea. E așa de sexy când e nervoasă. La gândul asta îmi mușc buza. Aș vrea să fie lângă mine, să o țin în brațe, dar e îndrăgostită de Lucas ăla. Viața nu e corectă. Când iubesc și eu pe cineva ea iubește pe altul. Dar o să mă iubească și pe mine cândva. Îmi fac rutina zilnică și mă uit pe geam. Îl văd pe ăla cu o fata blondă. Cine e? O înșală pe Maria?
Din perspectiva Mariei
Când am ajuns acasă Lucas era împreună cu părinții lui pe canapea. Când m -a văzut a zâmbit și a venit spre mine.
- Ești mult mai frumoasă așa îmi șoptește la ureche. Mă ia de mână și spune:
-Mamă, tată ea este iubita mea spune iar cei doi se ridică.
-Ești mult mai frumoasa decat ne-a spus Lucas spune bărbatul iar femeie îmi zâmbește dulce.
-Mulțumesc. Încântată de cunoștință spun și întind mâna dar sunt trasa într-o îmbrățișare călduroasă de amândoi. Le zâmbesc apoi le spun că mă duc să mă schimb. Îmi iau o pereche de pantaloni de trening scurți și un maieu. Când sa mă întorc să plec am simțit două mâini pe talia mea. M-am întors și în fața mea era...
CITEȘTI
Fantoma
RomanceEl - băiatul prins într-o oglinda în urma unui blestem. Ea - se mută în casa lui