Momci imaju trening u osam ujutro. Pa tko će još tako rano budi osim njih očito? Jedva sam se nekako izvukla iz kreveta i spremila se. Sreća što mi je Poljud tako blizu. Obujem bijele starke i izađem iz stana,a zatim ga zaključam i ključ spremim u torbu. Kada izađem iz zgrade,topao povjetarac udari me u lice.
Postati ću sladoled i rastopiti se na toj vrućini. Kako je njima samo koji moraju trenirati. Već sada je preko dvadeset stupnjeva. Pozdravim se sa zaštitarima i krenem prema izlazu na travnjak. Tamo su već neki igrači,ali nema Zvone. Prijetim Doru koja već sjedi i čeka. Do nje se sakrila i Elena. Gabi će očito kasniti. Super smo ekipa. Svaki puta jedna od nas mora kasniti."Nisi vidjela Gabi?"upita me Elena na što odmahnem glavom.
"Zvone je ovdje. Što ju je spriječilo onda?"smijemo se tome kada ono evo i Gabi konačno.
"Morala sam dovršiti crtež. Pokazati ću vam ga kasnije."
"Mhm."promrmljam na što me ona zbunjeno pogleda.
Zvone dotrči do nas."Dame moje,uskoro vam na teren ulaze vaši prinčevi. Jeste li nervozne?"
Nervozna? Ni malo. Kao da sam došla podržati svoj klub u prvoj županijskoj. Ništa posebno. Nema neke euforije.
"Prije da nam bijeli konji dolaze nego prinčevi."
Kriste,bilo je stvarno jače od mene."Konj te obuo ujutro."
"Hvala što si to učinio."započeli smo prepirku.
"Uvijek princezo. Vidi tko gleda u teme."pokaže mi na mladića.
Pogledam ga. Ma šta pogledam,odmjerim ga od glave do pete. Ima tetovirane ruke. Kriste,kako to volim vidjeti. Bradica od možda tjedan dana,ne vidim boju očiju,ali kladim se da je zelena ili plava. Preplanula put što blago rečeno obožavam. Ima i tetoviran križ ili nešto slično tome na vratu. Novi je. Nije li to Gustavo?
"Reko sam ti da ćeš pasti na njega. Gustava Carbonieri. Novi je ovdje i vjeruj mi da uopće nije loš."namigne mi.
Dora i Elena me samo pogledaju dok Gabi nastavi buljiti u Zvonu koji odluči sjesti pored nje. Kao da je to šokira.
"Misliš da ne znam kako se zove? "
"Zvone,upozoravam te,ne pitaj je ništa. Osim što će ti ispričati cijelu povijest Hajduka i Torcide, reći će ti i sve o igračima."
"Hvala Elena,idem po Gustava."
"Da se nisi usudio. Staviti ću ti otrov u kavu. Ma kakav otrov,laksativ da se mučiš!"prijema mu prstom dok se on smije i odlazi od nas.
Nadam se samo da ga neće stvarno dovući ovdje.
"Ka,opusti se i zaboravi na ono što je ostalo u Slavoniji."
"Da,Ka,ovo je novi početak. Nisu svi isti. Nisu svi on."nadopuni Elena Dorinu rečenicu.
"Ne Znam što se dogodilo tamo,ali ne želim ni pitati."završi Gabi.
Flashback
Alkohol nikada nije dobro djelovao na mene,pa tako ni ovu noć. Odlučila sam da ga više ne želim u svom životu,ali jedna njegova poruka bila je dovoljna da otopi led. Pristala sam naći se s njim,a istina je da to trijezna nikada ne bi napravila. Dogodilo se što se dogodilo,ostavilo trag na mom vratu i ključnim kostima. Masnice ili ljubavni ugrizi. Kako god želite.
Ušli smo u taxi i krenuli prema gradu. Moram priznati da me slomilo kada mi je rekao da ima dijete sa ženom,koja mu zapravo nije žena,ali se tako ponašaju. Svejedno,mjesec dana je bio moj. Ne samo moj. Imao je i druge i to sam dobro znala. Oprostila sam mu sve. Prelazila bih preko toga kao da se ništa nije dogodilo. Ne znam ni sama zašto. Možda sam ga počela voljeti. Ne postoji drugi razlog. Putem do centra uspjeli smo se posvađati. Iako sam bila pod utjecajem alkohola, rekla sam da idem kući,ali Arijana me spriječila u tome i tako smo krenule u noćni život. Znala sam da će izaći,tj.da izlazi,ali nisam mislila da će biti baš u tom klubu. Ignorirala sam ga. Povrijedio me i ne zaslužuje da ga pogledam. Došao je do šanka,prstom me ubo u rebra i nasmijao se.
ESTÁS LEYENDO
Ljubav će promijeniti sve
FanficTri djevojke,tri različita grada. Tri momka,isti klub. Tri priče,tri ljubavi.