QEESHA's Pov
"Ready cik Qeesha ? " kata nurse yang membawa ku di atas kerusi roda .
Well aku masuk hospital sebab aku sakit perut je . Aku tau korang mesti macam tak logic right? But serius sakit korang apa tahu HAHAH.
Seraya nurse menolak aku yang berada di atas kerusi roda . Aku dengan pakai kaca mata hitamnya memandang sekeliling supaya tiada pemberita2 yang datang yelah aku tak nak heboh kan sampai masuk berita bagai huhuu. Tiba2
*KLIK* KLIK* * KLIK*Aku terkejut 'fuh ramainyaa dah semua nak ambil gambar aku yang popular ni .' Bisik hatiku .
"I TOLD YOUUU !! Kenapa ada diorang ni aku nak keluar dari hospital neraka ni pon susah kee " marah ku dekat nurse tersebut .
"Maaf cik Qeesha saya tak perasan" kata nurse tersebut .
Lalu aku bangun dari kerusi rodaku dan berlari keluar hahaha maklumlah dah tak sakit . Rupenyeee dekat luar ni pun ramaii gile pemberita . Bodyguard aku buat keje macam ni rupenye .
Lalu aku serabutkan rambutku dan lari ke kereta Ferrari merah ku .
° ° ° °
Hari makin gelap . Aku parkir kereta ku di depan rumah banglo ku ."Finally ! Welcome to sweet home dearself! " .
Tiba2 *WOOSHHHH* aku merasakan ada seseorang seperti seseorang itu berlari dibelakang ku .
Aku segera pandang belakang . Muka aku mula cuak . "Woi jangan main2 dengan akuuu!!" Lalu aku ambil penyapu yang berhampiran di rumahku . "Kau nampak penyapu ni ? Kau datang dekat lagi dengan aku aku bunuh kau dengan penyapu ni. Wa gangster masa sekolah dulu ha sini la" jerit ku .
Tetapi aku lihat sekeliling hanya sunyi sepi . Bulu roma ku mula naik . Aku takut apalagi lari lah masuk rumah.
Aku sandar di pintu tercungap2 aku selepas lari tadi fuhhh .
Sebaik sahaja aku buka lampu di ruang tamu tiba2 ada seorang lelaki sedang duduk sambil membaca majalah di sofa .
'alahai hensemnye mamat ni ~ aku mimpi kee nii hei wakeup Qeesha nth2 mamat ni pencuri . Eh kalau pencuri takkan sehensem ni damn aku ni cepat sangat tergoda ' bisik hatiku ."Hey kau siapa and macam mana kau boleh masuk dalam rumah aku?! " muka aku masih dalam keadaan cuak . Aku menghalakan penyapu yang ku pegang ke arah dia .
"Huh aku? Aku Adrean Smith vampire yang dah terlepas dan right now aku perlukan seseorang untuk bantu aku and aku nak kau yang bantu aku " katanya sambil smirk 😏😏
🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
Ep1 ni kinda boringggg rightttttt and x pnjg sngt but ill try my best ~ continue bce sbb msuk exam ni HAHAHHADont be a silent readers ok vote comment follow 🌹
YOU ARE READING
Boyfriend ku Vampire?! [COMPLETE]
VampiroAku Qeesha Qaisara aku berumur 20 tahun sekarang aku hidup sebagai artis popular . Aku tiada mak tiada ayah Semasa aku berumur 15 tahun kerana ibubapa ku terlibat dalam kemalangan dan aku anak tunggal dan aku tinggal berseorangan di sebuah banglo ya...