16》dead

5.2K 296 9
                                    

Adam mula sedar dan membuka matanya perlahan .

Adam melihat adrian pergi membawa qeesha . Adam semakin marah .

"Wait for it" adam smirk .

Adam cuba untuk berdiri dan terbang mengikut adrian dari belakang .

__

Adrian membawa qeesha di taman permainan berdekatan rumahnya kerana dia merasakan bahawa tempat itu sangat tenang .

Adrian yang sedang membawa qeesha seperti bridal style itu mendarat di tanah perlahan lahan .

Adrian duduk di bangku taman dan meletakkan kepala qeesha di peha nya .

Adrian memerhatikan wajah qeesha yang cantik itu walaupun ada kesan luka .

"You know qeesha . You still pretty walaupun kau macam ni . " adrian mengusap rambut qeesha .

Qeesha tiba tiba buka mata nya .

"Thank you" qeesha senyum

Adrian terkejut dengan qeesha yang tiba tiba sahaja sedar .

Adrian melepaskan tangannya dari rambut qeesha

"Aa..a.. qeesha baguslah dah sedar. Kau sakit lagi tak ?"

Qeesha ketawa kecil " stupid . Aku yang sepatutnya tanya kau . Kau ok ke ? "

"Oh haha aku kan pontianak so im always ok . Jangan risau" adrian senyum .

Qeesha baru perasan yang dia sedang baring di peha adrian . Dia segera bangun dari baringannya .

"Sorry" kata adrian

"Sokay" senyum qeesha .

"Wahh banyaknya kelip kelip" mata qeesha berkilau melihat banyak kelip kelip di situ .

Adrian memerhatikan qeesha

'Haha comel betul qeesha . Im sorry sebab aku . Kau pon terlibat sama dalam hidup aku . Sebab aku kau dalam bahaya . And sorry sebab aku muncul dalam hidup kau . ' bisik hati adrian

Tiba tiba adrian merasakan ada seseorang sentuh bahunya dari belakang .

Seraya adrian pandang belakang .

Adrian terkejut melihat adam yang memegang bahunya tadi .

Adrian fikir adam sudah tidak sedarkan diri . Tetapi tidak .

"Kau ingt aku tak sedarkan diri? Kau ingat aku selemah tu ? Huh" seraya adam gigit bahu adrian dan menghisap darahnya .

Adrian mengetap giginya menahan kesakitan . Adrian menolak adam dengan kuat .

"Apa bising bising ni" qeesha menoleh ke belakang terkejut adam masih mengikuti mereka .

"Kau buat apa kat sini ?! Kau sepatutnya dah mati !" Marah qeesha

Adam mengelap darah di hujung bibirnya dan smirk .

"Kau ingat senang aku nak mati?!" Adam memegang leher qeesha dengan kuat .

Qeesha semakin susah untuk
bernafas .

"Kau jangan sakitkan dia . Langkah mayat aku dulu ." Adrian semakin marah apabila adam menyakitkan qeesha .

Adam melepaskan pegangan dari leher qeesha

"Huh Of course i can . By the way aku lupa nak cakap . Long time no see . Harap mak bapak kau bahagia dekat sana HA HA HA" adam smirk .

" so k..ka..kau yang bu..bunuh mak bapak aku ?! " adrian gagap dan sebak

"If i say yes? Kau nak buat apa?" Kata adam dengan mukanya yang tidak rasa bersalah sedikit pun

Seraya adrian memberi tumbukan yang banyak kepada adam dan mencekik adam sehingga mereka jatuh ke tanah .

"Qeesha pergi balik rumah ! Biar aku yang uruskan sendiri . ! " jerit adrian

"Tapi.. " kata qeesha

"Aku kata balik . Balik je laa ! " adrian menoleh ke arah qeesha dengan matanya yang bertukar merah .

Qeesha rasa serba salah untuk tinggalkan adrian sendiri tetapi dia terpaksa ikutkan saja kata adrian .

Adrian mencekik adam lebih kuat . " apa motif kau bunuh mak bapak aku?! "

"Huh motif ?"

Seraya adam memukul perut adrian dengan kakinya . Adrian melepaskan tangannya .menahan sakit .

"Sebab aku nak kan darah diorang . Sebab mak bapak kau berkuasa so thats why i want your blood too . " adam sudah gigit leher adrian untuk menghisap semua darah adrian hingga kering

Adrian semakin marah . "Arghhh"

Tiba tiba qeesha yang datang dari mana memukul kepala adam menggunakan kayu yang tebal .

"Aghh!" Adam melepaskan gigitannya dan menoleh ke arah qeesha .

Adrian menggunakan segala tenaganya untuk mencampak adam *lol maafla mcm lawak je ayat ni*

Adam tercampak jauh . Adrian mendekatinya.

"KAU INGAT WALAUPON AKU DAH MATI AKU TAK BOLEH HIDUP BALIK SEKALI LAGI? " adam memberi amaran kepada adrian untuk menakutkan adrian . Tetapi adrian tidak pernah takut sama sekali .

"Kau ingat aku bodoh sangat ? Kalau boleh hidup sekali lagi now mak bapak aku sepatutnya ada di sisi aku .tapi kau dah hancurkan semuanya so when you give you will..get..back . " adrian smirk

Seraya adrian gigit leher adam menghisap darahnya sehingga kering .

"Ja..jangan!!!!" Adam cuba untuk menolak adrian tetapi tenaganya semakin berkurangan .

Adam yang berwajah muda tadi bertukar menjadi tua kerana darah di dalam badannya semakin sedikit .

"A..ku akan ba..balas dendam"kata adam lemah .

Adrian masih menghisap darah adam . Adam sudah mati tidak bernywa .

Adrian melepaskan gigitannya . Dan duduk di sebelah adam .

"You deserve that selepas apa yang kau dah buat dekat mak bapak aku and qeesha . " kata adrian sambil mengelap darah lebihan di hujung bibirnya .

🍑 🍑 🍑 🍑 🍑 🍑 🍑

"Let my soul smile through my heart and my heart smile through my eyes, that I may scatter rich smiles in sad hearts"

🍑 🍑 🍑 🍑 🍑 🍑 🍑

Finally update jugak . Hehe sorry sngt sbb update lmbat 👉👈 smpaikan korang ingt cite ni dah complete kan? Huehue sebenarnya belom habis lagi . Nanti bile dah hbis sis akan tulis chapter tu 'last chap /ending' ok . Thank you baca ff smpai ke sini hehe😀. Banyak dah sis bebel ni 😂. Byee

_

dont be a silent reader 😭

_

Vote💓follow💓comment













Boyfriend ku Vampire?!  [COMPLETE] Where stories live. Discover now