4 tahun selepas ituQeesha's pov
Burung burung berkicauan
Aku melihat pemandangan yang sangat menyenangkan dari hotel sambil memeluk tubuh memikirkan kisah silam .
' semasa kali pertama dalam hidup aku . Aku digelar sebagai vampire .
Memang aku tak boleh terima langsung . I wish to be a normal human back , i wish i can turn back time when i was a human .
Kehidupan manusia dan kehidupan pontianak memang sangat berbeza .
Now i used to drink animal blood . Masa first time aku minum memang tak boleh masuk dalam perut *qeesha ketawa kecil* Tapi lama kelamaan that blood become my fav food . Weird right?
Aku tak boleh pergi tempat tempat yang crowded sebab aku tak tahan . Aku boleh hidu darah manusia .
Being a vampire really changed my life completely . Ni semua bila adrian masuk ke dalam hidup aku . It is really surprising because adrian already be my husband now ahah
Bile aku sedih , stress , happy dia sentiasa berada dekat sisi aku im really glad to have husband like him . Masa aku susah nak terima hakikat yang aku ni vampire , dialah yang pujuk aku sampai aku sedar aku ni bukan lagi manusia . Kinda sad right ?
Hidup aku berubah kerana ada dia . '
" MAMAAAA!!!! MAMA!!!!!! "
"MAAAA!!"Aku toleh ke belakang .
Qarissa dan Adian berlari ke arah ku lalu menangis sambil peluk kaki aku .
aku dikurniakan dua orang anak kembar comel lelaki dan perempuan . Qarissa smith dan adian smith . Comel kan?
"MAMA! Tengok papa asik tarik rambut sha jeee kalau botak macam manaa 😭" jerit qarissa sambil menangis
"Alaa sian dia ~ nanti mama tarik balik rambut papa yee sampai papa botak . " aku pujuk qarissa .
Aku toleh ke adian pula "ha adian kenapa pulak ni ? Papa ada buat pape ke ?"
"Hmm adian tengok sha nangis ~ adian pon sedih laaa . "
"Alolo Sayang betol kat adik dia yee hehee " aku mengusap rambut adian
Seraya aku keluar dari bilik . Susah betol nak berjalan dengan sha peluk sebelah kaki kanan ku manakala, adian peluk kaki sebelah kiri .
Aku lihat adrian sedang baca majalah dia atas sofa . Yup he's still the same .
"Adrian! What did you do to my son huh?" Aku menunjukkan muka marah .
"What?~ saya tak buat apa apa pon ." Muka adrian selamber
" papa penipu ! Papa tarik rambut sha " jerit qarissa .
Seraya aku tarik rambut adrian .
"Ha yelah sorry papa mintak maaf okkk! Sakitlahh awak . Tarik rambut awak pulak kang ."
" not until awak botak "
"Are you serious ?" Adrian buat muka pelik
"Of course not~ nasib saya sayang awak . " aku bisik ke telinga nya
"Apa awak cakap ? Saya tak dengar lah " adrian smirk
"Nothing" aku buat muka blur sambil toleh ke arah tv
Seraya tiba tiba adrian mengucup di pipi aku .
" love u too babe " adrian bisik di telinga aku .
YOU ARE READING
Boyfriend ku Vampire?! [COMPLETE]
VampirosAku Qeesha Qaisara aku berumur 20 tahun sekarang aku hidup sebagai artis popular . Aku tiada mak tiada ayah Semasa aku berumur 15 tahun kerana ibubapa ku terlibat dalam kemalangan dan aku anak tunggal dan aku tinggal berseorangan di sebuah banglo ya...