15》 culik pt.3

4.8K 298 4
                                    


"A..a..dam?"  Qeesha terpaku .

"Yes . I am darling" adam smirk

"Please dont call me that shit ." Qeesha pandang mata adam dengan penuh kemarahan.

"Why? Aku suka panggil kau 'darling' because kau special bagi aku . " adam mengusap pipi qeesha yang lembut itu .

"Kau psycho ! Apa motif kau nak culik aku ? Jadi selama ni yang hantar mesej ugut tu dari kau la?! "

"Huh yup its me . Huh motifnya? sebab adrian dah rampas kau dari aku . Youre mine !" Jerit adam menampakkan gigi taringnya dan matanya bertukar bewarna merah  . Yes he is a vampire too.

"Ka..kau pontianak?" Qeesha gugup

"Kau psycho!!! Lepaskan aku ! Aku benci kau bitch ." Jerit qeesha .

PANG! Kali ini tamparan adam kepada qeesha lebih kuat .

"Kau ingat kau boleh lari ?! Not yet until i kill you !"

Pandangan qeesha semakin kabur . Qeesha pengsan .

"Huh baru tampar sikit dah pengsan . " kata adam .

___

Adrian's pov

Aku mundur mandir di ruang tamu . Panik . Cemas . Marah . Geram ha semua ada .

Ok tarik nafas adrian . Ok lepasss . Tarikkk. Lepass.

Apa ni tak hilang pon perasaan geram ni .

_

" aku kena ada statergy dulu . Think adrian cepat fikirrr !! "

Adrian asik melihat jam di dinding saja . Jam sudah menunjukkan pukul 12.30 malam

"Lagi 30 minit . Please la otak tolong beri kerjasama otak oiiii . Qeesha dalam bahaya !!"

Seraya aku segera terbang mencari tempat mengikut alamat yang di beri oleh orang itu .

"Tolong lah jangan apa apakan qeesha . Sekali kau sakitkan qeesha . Memang kau terima padahnya ! " mata adrian bertukar merah .

__

No one's pov 

"12.58 malam . Lagi 2 minit sebelum pukul 1 . " kata adam yang melihat jam nya . Seraya dia pandang qeesha yang masih dalam keadaan pengsan .

"You know what qeesha ? Aku masih sayangkan kau qeesha ." Adam mengusap wajah qeesha

"Aku mintak maaf apa yang aku dah lakukan especially aku tipu kau dulu yang sebenarnya aku dah bertunang . But she fucking left me ! Sebab dia tahu hubungan kita dulu . And you know what the interesting part is? Aku bunuh dia . Hahaha i loveee killing people . Because darah manusia sangat sedap and buatkan aku lebih berkuasa ."

"But then ... you left me ... aku sedih sangat . You fucking broke my heart darling . I think i should kill you too so hati aku ni tak de lah sakit hati je bile jumpa kau . "

Tiba tiba qeesha buka matanya perlahan lahan . " tolonglah adam , lepaskan aku . Aku masih sayangkan kau . Tolonglah " air mata qeesha mula menuruni pipinya .

"Sayang ? Ingat aku boleh termakan lakonan lapuk kau tu?! " mata adam bertukar merah semula .

Adam melihat jam di pergelangan tangannya . Dah menunjukkan pukul 1 .

"Oops too badd darling . Adrian tak sayang kan kau lagi . Im sorry hahaha"

"No!! He loved me! " jerit qeesha

"KALAU SAYANG KENAPA TAK DATANG SELAMATKAN KAU? AKU BAGI DIA SATU JAM AND APA DIA BUAT? DIA SIA SIA KAN MASA TU . " adam menarik rambut qeesha dengan kuat .

"Ouch sakitlah !" Qeesha memegang rambutnya yang ditarik oleh adam . Qeesha menangis tanpa henti .

"Now let me taste your blood" adam mendekatkan mulutnya pada leher qeesha seraya adam mengigit leher qeesha .darah keluar tanpa henti .

"QEESHA!! " jerit adrian yang baru sahaja sampai ke tempat itu .

Adam terkejut dengan kehadiran adrian .

"Wow hero dah datang untuk menyelamatkan tuan puterinya HAHAH . "Adam menepuk tangannya seraya kembali serius 

"But too bad . Kau lambat  " kata adam .

Keadaan qeesha semakin lama semakin lemah .

Adrian menoleh ke arah qeesha

"Adrian. Help . " qeesha tidak mampu untuk menjerit lagi . Air mata qeesha sudah kering .

Adrian pandang semula adam yang berada di hadapannya dengan perasaan yang amat marah .

"AKU KATA JANGAN APA APA KAN DIA!" Adrian memberi tumbukan yang kuat pada adam .

Adam jatuh ke lantai . Adam semakin marah . Seraya adam bangun dan terapung di udara sambil  memegang leher adrian dengan kuat " i want to kill her badly " adam smirk .

Adrian tidak tahan lagi . Dia memberi tumbukan pada adam . "LANGKAH MAYAT AKU DULU !" 

Belakang adam di hentak kuat dengan dinding seraya adam jatuh dan tidak sedarkan diri .

Seraya adrian segera pergi ke arah qeesha . Dan membuka semua ikatan tali itu . Tangan dan kaki qeesha lebam kerana tali yang diikat terlalu kuat .

"Qeesha? Tahan sikit eh" kata adrian risau melihat keadaan qeesha yang semakin lemah .

"Adrian ? "

"Hm? "

"Thanks" qeesha senyum .

Seraya adrian segera membawa qeesha seperti bridal style dan terbang pergi ke tempat yang lebih selamat .

🍑   🍑   🍑   🍑   🍑   🍑

"Quiet people have the loudest mind"

🍑   🍑   🍑   🍑   🍑   🍑

Episode 16,17 otwwww ok btw maafla if cite ni mengarut 😂

_

Dont be a silent reader 😭

_

Vote 💓 follow 💓 comment .

-

Boyfriend ku Vampire?!  [COMPLETE] Where stories live. Discover now