14》culik pt.2

4.8K 256 1
                                    


Hari makin gelap , qeesha masih belum pulang . Adrian mulai risau .

Adrian yang duduk membaca majalah asik ulang alik melihat jam di dingding saja .

"Mana lah kau ni qeesha ? Dah pukul 10 malam dah ni. Tak kan shooting  kot~ kalau shooting mesti bagitau aku punya . Aduh ni yang tak suka ni hati rasa lain macam je . " 

Ting!ting!

Bunyi telefon bimbit adrian yang menandakan ada panggilan dari seseorang .

Adrian mencapai telefonnya di atas meja .

"No. Siapa ni? Angkat jelah mana tau emergency . "

Adrian menjawab panggilan yang tidak dikenali itu .

' aku nak kau datang sini seorang diri  kau jangan sesekali bawak polis ikut dengan kau . Kalau tak qeesha yang kau sayang ni aku bunuh . '

' KAU JANGAN APA APAKAN QEESHA ! '

'HAHA . Aku bagi kau masa sejam cari tempat ni . Aku bagi alamatnya . '

unknown number .

___

Qeesha mula sedar dan buka matanya perlahan lahan .

'Aku kat mana ni ? ' bisiknya sendiri . Dia memandang sekeliling . Tempat orang yang bawanya itu seperti tempat kilang yang lapang .

Dia terdengar bualan orang yang berpakaian hoodie serba hitam di hadapannya sedang berbual di telefon .

"HAHA . Aku bagi kau masa sejam cari tempat ni . Aku bagi alamatnya . "Katanya .

'Wait dia tengah cakap dengan adrian ke ?! Please adrian help !!' Bisik hati qeesha

Qeesha yang duduk di kerusi kayu  cuba untuk bangun tapi tidak boleh . Qeesha baru perasan dia telah diikat dengan tali . Kakinya dan tangannya juga diikat .

Qeesha cemas . Habis bajunya basah kerana berpeluh memandangkan tempat itu panas .

Lelaki yang berhoodie hitam itu pusing ke arah qeesha . Lelaki itu senyum .

Dia berdiri di hadapan qeesha . Dan mengusap rambut qeesha.

"LEPASKAN AKU LAH BODOH !" Jerit qeesha .

PANG! lelaki itu menampar qeesha dengan kuat sehinggakan nampak darah yang mengalir dari bucu bibirnya .

Dia senyum . "Darling . Please jaga ayat tu if not aku boleh buat lebih dari tu . " lelaki yang berhoodie itu membuka mask mulutnya . Qeesha nampak jelas mukanya .

"A..a..dam?"  Qeesha terpaku .

"Yes . I am darling" adam smirk

🍑  🍑  🍑  🍑  🍑  🍑

Since ramai yang suruh sis update 😂 so sis ikutkan je laa . So keep reading ok .

Boyfriend ku Vampire?!  [COMPLETE] Where stories live. Discover now