"Maaf tuan . Saya tak berjaya langgar dia . ""Di sebabkan vampire tak guna tu ada qeesha selamat . Arghhh tak guna !! Kau kenapa tak langgar dua orang budak mentah tu sekali ?! " unknown lepas kemarahannya dengan menumbuk muka lelaki itu .
"Maaf tuan . Tuan suruh saya langgar qeesha je . " kata lelaki itu yang mukanya sudah hancur .
"Bengap . Kau aku pecat . ! Berambus kau dari sini . " unknown melepaskan lagi tumbukan ke muka nya . Seraya lelaki itu beredar .
"Biar aku sendiri yang bunuh dia dan perempuan tu . " smirk
__
Tiba2 qeesha bangun dengan mata yang terbeliak . Dan terus bangun dari baringannya .
Otaknya terus terfikir peristiwa malam tadi . Lagi lagi semasa adrian memeluk qeesha .
Pipi qeesha semakin merah . Dia menutup muka dengan tangannya .
"No no no no . Oh myy malunya !! " qeesha menggelengkan kepalanya berkali kali .
Tiba2 . BUKK ! Qeesha jatuh dari katil nya.
"Aduh! Wait . Sejak bile aku dah pandai malu dekat adrian ni ? Noo tak mungkin . " qeesha bangun dan mulakan rutin hariannya.
_
Manakala di ruang tamu ,adrian yang sedang membaca majalah .
Adrian melihat gambar di majalah itu semua bertukar menjadi wajah qeesha yang cantik itu .
Adrian sedar ke dunia nyata . "Aku ni mengigau ke ? Sampai semua aku nampak semua muka qeesha . "
Tiba2 peristiwa malam tadi terbayang bayang di fikiran adrian . Adrian senyum dan ketawa kecil kerana gelagat qeesha malam tadi lagi lagi semasa qeesha tertidur dalam pelukan adrian .
"Wait , aku suka kat dia ke ?" Adrian termenung .
Qeesha keluar dari bilik nya dan ke arah dapur untuk mengambil air .
Adrian yang duduk di sofa hanya memerhatikan qeesha dari tadi .
Qeesha perasan yang adrian memandang nya dari tadi . 'Ada something ke kat muka aku? ' bisik qeesha sendiri .
Adrian masih tidak berhenti memerhati qeesha .
"Woi apa pan..da..ng nak ma..ti ke ?! " qeesha gagap tidak tahu mengapa tiba tiba sahaja gagap .
"Kau hari ni cumaa hmm" adrian balas
"Cuma apa ha ?"
"Nampak hodoh" gurau adrian dengan mukanya yang blur terus kembali sambung membaca majalahnya . Adrian ketawa kecil .
'Matilah aku lepas ni kena bebel dengan qeesha..' bisik adrian sendiri
Tiba2 BUSHH!!
bantal yang dibaling oleh qeesha tepat ke muka adrian .
Adrian pandang qeesha tak puas hati
"Ha kan dah kena ! Nak kena lagi ? Ha nah nah " qeesha baling semua bantal di atas sofa tepat ke arah adrian .
" aduhh okok qeesha cantik lah jugak !! Dahh jangan balingg habis lahh muka hensem i ni !! " jerit adrian
Seraya adrian mengambil bantal dan baling juga ke arah qeesha .
Pillow fight ? Why not? Hahah
Akhirnya setelah keletihan bermain pillow fight mereka baring di atas lantai .
"Ahh letihnyaa!! Ahh kena mandi lagi ni " qeesha mengeluh .
Tiba2 adrian menoleh ke kanan menghadap qeesha .jarak adrian dan qeesha sangat dekat . Jantung qeesha berdegup laju . Qeesha menjadi mannequin 😂 . Adrian sudah mengambil keputusan untuk ~~~
"Aa..pa kau buat ni adrian ? " kata qeesha gagap .
"Aku bukan buat apa apa pon . You know what . Kau hari ni cantik sangat . Not hari ni je but every day . Setiap kali aku tengok kau ,aku pandang muka kau . Dari moody terus mood aku jadi happy . I think i like you . Can i date with you? Can you be my girlfriend?"
'Confessed jenis apa ka ini . But what should i do ? He is not HUMAN qeeshaa!! But kenapa bila aku dekat dengan dia , aku seperti suka? Jantung aku berdegup lain macam why? Hey Wake up ! 'Bisik hati qeesha
Qeesha bangun dari baringannya .
"Macam ni lah adrian . Im a human and you're not a human . Sorry aku tak boleh jadi girlfriend kau . Or just bagi aku masa untuk fikir kan soal ni . " qeesha terus berdiri dan beredar masuk ke dalam biliknya ."I knew it . Kenapa kau bodoh sangat adrian?! Sedar la sikit kau tu bukan manusia . Memang semua orang tak suka kan aku . I knoww. Sebab aku ni boleh buat malang dalam hidup diorang . " setitis air mata jatuh mengalir ke pipi adrian .
🍑 🍑 🍑 🍑 🍑 🍑 🍑 🍑 🍑
-Dont cry because of that bij boyfriend or girlfriend who left you . But think that there're many better person who love to be with you -
🍑 🍑 🍑 🍑 🍑 🍑 🍑 🍑 🍑_
Dont be a silent reader 😭
_
Vote 🍑 follow 🍑 comment
YOU ARE READING
Boyfriend ku Vampire?! [COMPLETE]
Про вампировAku Qeesha Qaisara aku berumur 20 tahun sekarang aku hidup sebagai artis popular . Aku tiada mak tiada ayah Semasa aku berumur 15 tahun kerana ibubapa ku terlibat dalam kemalangan dan aku anak tunggal dan aku tinggal berseorangan di sebuah banglo ya...