adrian ketuk pintu qeesha sambil membawa sandwich dan susu segar .
"Qeesha ~ aku mintak maaf pasal semalam, aku tau aku salah sorry eh ~ "
Keadaan masih sunyi , qeesha masih senyap tidak menyaut .
"Qeesha? Hello ? Can you open this door please ? " kata adrian tapi qeesha masih tidak bersuara .
Adrian cuba bukak pintu tersebut well pintu nye tak berkunci .
Qeesha masih tidur seraya adrian berjalan perlahan2 dan meletakkan makanan yang dibawa di meja bersebelahan katil qeesha."Hey qeesha um--m i-m sorry pasal semalam , ni aku ada bawak breakfast untuk kau ni . Makan lahh speacial tau sebab aku yang buat "
Qeesha masih tidak sedar . Adrian mula perasan muka qeesha yang berpeluh peluh .
"Aik kenapa berpeluh ni panas sangat ke bilik ni ? Nak kata aircond tutup ? Mana ada bukak je sampai 16ºc lagi ." Seraya adrian pegang dahi qeesha .
"Panasnya dahi kau ni qeesha , qeesha qeesha " adrian tepuk pipinya perlahan2 .
"Aku dah tak ada cara lain dah nak sembuhkan dia ni " seraya adrian mendekatkan bibir nya ke bibir qeesha dan adrian memberi darahnya kepada qeesha .
Qeesha tiba tiba bangun mengejut " apa kau dah buat ni !?"
"Aku just nak tolong kau . Tadi kau demam panas and tak sedarkan diri so i give some of my blood . Now youre healthy again YAY "seraya adrian peluk qeesha dengan erat
"Eh tepi lahh jangan peluk aku lagi boleh tak aku rimas . Kau dah amik first kiss aku. !!" Marah qeesha
"Pasal semalam tu aku tak sengaja lah aku just terover emo masa tu hehe sorry ok . Btw i need to go now "
" tak sengaja my ass . Btw kau nak pegi mana ? Aku nak ikut !" Kata qeesha
" no need , aku kena pergi tempat tu untuk jumpa orang yang telah bunuh mak and ayah aku dulu so this is serious ."
Flashback ◆
Tingtong~
Adrian membuka pintu . Adrian melihat sekeliling tiada orang dan perasan ada surat di atas lantai seraya adrian masuk semula dengan membawa surat tersebut .
"Surat apa ni ? " pelik adrian
How are you adrian or should i say old friend ? Long time no see ya . Yes aku yang bunuh mak bapak kau dulu and im impressed macam mana kau boleh terlepas , and kau still hidup and now dah ada girlfriend ? Wow .so meet me at ice factory if kau nak balas dendam . You must be alone .
From :unknwon.Adrian mengoyakkan surat itu dengan rasa benci , marah ,dendam .
End flashback◆
" yelah mana tau kau nak tolong apa2. masa first kau datang sini kau yang suruh aku tolong kau kan . " kata qeesha yang masih tak berpuas hati
" now aku tak perlu lah untuk kau tolong . Just stay at home ok sweety . Bye . "
"Bb--ut "
Seraya adrian terus keluar dari rumah dan pergi ke tempat yang disebut di dalam surat itu .
"Taguna betul lah aku nak ikut . Ha why not kita ikut dia dari belakang qeeshaa why nottt ". Seraya qeesha menukar pakaiannya kepada pakaian serba hitam .
____
" dia dah sampai tempat ni belum? " unknown
"Dah sampai tuan . "
" bagus bagus aku tak sabar nak tengok dia masuk perangkap aku . Hari ni aku nak tengok dia mati dalam perangkap aku MUAHAHA " unknown .
"Saya pon nak tengok dia mati jugak tuan muahahaahahha "
"Kau yang over kenapa ? Aku sorang je boleh gelak jahat macam tu . Faham ?!!" Unknown
ADRIAN'S POV
"betul ke tempat ni ? Ice factory . Nampak macam dah lama kilang ni . But tak pe sekarang aku kena jugak jumpa musuh aku ."
Tanpa berfikir panjang aku masuk ke kilang tersebut .
Mak aihhh sejuknya dalam ni .
Aku masuk ke dalam lif . Dalam lif pon sejuk .
Selepas saja aku keluar dari lif tiba2 aku nampak sesuatu di dalam bilik frozen itu . Tanpa berfikir panjang aku masuk ke dalam bilik frozen itu .
Tiba2 BAM!! Pintu itu tertutup . Aku cuba bukak pintu besi tu tapi tidak menjadi even kuasa aku pon tidak dapat membuka pintu kebal ni .
"Woi kau bukak pintu nj sekarang , aku kena jumpa kau aku nak balas dendam dekat kau dekat apa yang kau dah buat dengan keluarga aku . Kau bukak pintu ni sekarang!! "
"Ehem ehem kau ingat aku akan lepaskan kau macam tu je? Hahaha aku suka seksa kau aku suka seksa keluarga kau hahaah" unknown yang bersuara di dalam bilik frozen itu .
"KAU NAK APA DARI AKU . KAU DAH RAMPAS SEMUA KAU NAK APA LAGI?!" aku marah .
"Aku nak kau mati beku dalam tu. So enjoy . Kau dah masuk perangkap aku . Muahahahah " unknown
Seraya unknown itu menukar darjah bilik itu kepada 3ºc .
Aku cuba berfikir untuk keluar dari tempat tu kalau tak darah2 aku akan membeku . Kalau aku mati mesti musuh aku akan rampas darah aku and aku takkan benarkan !
Aku cuba segala tenaga aku untuk buka pintu itu tetapi masih tak menjadi . Bilik ni semakin lama semakin sejuk .tenaga aku dah kurang .
__________
QEESHA'S POV
Dia ni sebenarnya nak pegi mana ? Penat aku follow . Ntah ntah ada date mana lah tau muka dia tu boleh tahan handsome .
Wait. Aku jeles ke kalau dia nak dating pon? Tak de maknanya aku nak jeles. Seraya aku kembali sedar apabila adrian menoleh ke belakang . Aku lompat masuk ke dalam semak semak .
Omg dia nampak aku ke ? Aduhh . Aku intai balik . Ok dia dah pergi . Aku kembali follow dia .
Aku menyorok di belakang semak . Aku nampak dia berdiri di hadapan ice factory itu .
"Takkan la dia jumpa kat sini ?" Aku membisik .
Eh betullah dia masuk dalam ice factory tuu okok aku kena follow .
"Qeesha pistol ada ? Ok ada !" Aku tanya diri sendiri . Hakikatnya aku bukan bawak pistol aku just bawak besi yang untuk lock kat stereng kereta tu apa ntah nama benda tu . But aku kena bersedia kalau apa2 jadi yeah .
Seraya adrian masuk ke dalam lif and pergi ke tingkat 7 . Selepas lif kosong , aku masuk dan pergi ke tingkat 7 juga . Aku menyorok di sebelah almari di situ . Tiba2 aku nampak seseorang yang berjubah hitam dan menutup mukanya tetapi aku seperti pernah nampak tapi. Aku tak dapat cam mukanya kerana tempat dekat situ gelap .
Aku nampak oranng itu menukar darjah bilik itu kepada 3ºc .
" WAIT ! Tak mungkin adrian kat dalam tu ?? Alamak macam mana ni ? " aku panik . Selepas orang itu beredar aku pergi ke bilik itu . "Adrian are you there ? "?" qeesha is that you?" Aku dengar suara adrian yang berada di dalam itu . "Yeah ni aku ni . Heroin dah sampai . Jap aku bukak pintu ni ."
"Shh cakap tu slow and Jangan nak melawak qeesha . Cepat bukak pintu ni " .
____" tuan ada seorang perempuan cuba bukak pintu tu tuan !"
"SIAPA YANG BERANI BUKAK PINTU TU TAK GUNA ! B**** " unknown
"Nanti diorang masuk lif aku nak kau lock lif tu and kurang kan darjah sampai 0º . Kau faham tak ??!! " unknown
" baik tuan "
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
Wow 1092 patah perkataan . Episode pling panjang hahah . Well mse cuti sekolah nj . Sis cuba update setiap hari kalau rajin hahah maklumlah cuti seminggu kalau x rajin sis update hari sabtu je lah huehhe .
♡vote♡follow♡comment
YOU ARE READING
Boyfriend ku Vampire?! [COMPLETE]
VampireAku Qeesha Qaisara aku berumur 20 tahun sekarang aku hidup sebagai artis popular . Aku tiada mak tiada ayah Semasa aku berumur 15 tahun kerana ibubapa ku terlibat dalam kemalangan dan aku anak tunggal dan aku tinggal berseorangan di sebuah banglo ya...