-Bölüm 13-

15 1 2
                                    

Ateş'ten

Elimde ki birayı sahile fırlatırken bir tane daha açtım. Sikik düşünceler kafamda yer edinmiş beynimi ağrıtıyordu. Peri kızım isteyerek Kerem itinin kollarına gitmişti. Ne kadar aptalım! Büşra'nın oyununa geldim. Beni öptüğünde geri çekilmeliydim eskileri açmasına izin vermemeliydim. Büşra'yı unutamadığımı biliyorum ama Peri'de çıkmıyor ki aklımdan... Onun saçları gülüşü... Ona ağlamak yakışmıyordu ama ben onu ağlatmıştım.

Yanımda bir hareketlenme oldu. Yanıma oturan bir kızdı.

"Sigaran var mı ?"dedi

Cebimden paketi çıkarıp kıza verdim. Kız paketi açıp içinden bir dal sigara ve çakmağı çıkardı. Sigarayı yakıp dudaklarından uzun uzun çekti. Dumanı dudaklarından bırakıp bana döndü.

"İster misin bu gece güzel bir gece olsun. Sonra sen yoluna ben yoluma hiç görüşmemiş gibi.."

Kızı inceledim. Kahverengi saçları vardı uzun ince bacaklarının altında görünen mini şort vardı üzerinde ekose gömlek vardı. Gayet iyi görünüyordu.

"Ne dersin?"diye tekrar soru sordu. Kız bana biraz daha yaklaşıp bacağını bacaklarımla temas haline getirdi. Kız sigarasını atıp bana döndü. Yanağımı tutup kafasını kafama yaklaştırdı. Dudaklarımızı birleştirince öpüşmeye başladık. Ben her ne kadar yumuşak öpmeye çalışsamda kız sert öpüyordu. Bu beni daha çok gaza getiriyordu. Hiç dudaklarımızı ayırmadan kızı kucağıma aldım. Kız öyle ateşli öpüyordu ki dur diyemiyordu insan. Daha çok coşup kızın gömleğinin düğmelerini açtım. Kızda benim gömleğimi açtı. Kız elimi alıp sütyeninin üzerinde boş kalan yerlere koydu. Kısa bir saniyeline dudaklarımızı ayırdık. Kızın eli vücudumda dolaşıyordu. Kız bir şey yapmadığımı görünce elimi alıp sütyeninin içine koydu. Kız yeniden dudaklarımı birleştirdi. Öpüşmeye devam ederken aklıma Peri geldi. Kızın eli alt bölgelere gitmesine rağmen tahrik olmuyordum. Kızı kucağımdan indirip kenarı bıraktım.

"Ben devam edemem."dedim ve ayağı kalktım.

"Ödlek! Performans arttırıcı kullan!"deyip düğmelerini iliklemye başladı. Bende düğmeleri ilikledim.

"Bence sen ne yap biliyo musun ? Altına girecek erkek aramaktansa seni altına almak isteyen erkekler ara. Eminim büyük kazanırsınız."deyip yürümeye başladım.
Kız arkamdan "piç"diye bağırdı.

Kıza hiç dönmeden orta parmağımı gösterdim.

Peri'yi bulmam lazımdı ona kendimi affettirmem gerekiyordu.

Peri'den~

"Kim üzdü kızım seni ?"dedi Kerem

Hıçkırıklarımın arasından konuşamıyordum. Kerem'in omzuna yatmış sadece ağlıyordum.

"Bak ne olduğunu söylemezsen sana yardımcı olamam."

Kafamı omzundan kaldırıp suratına baktım.

"Kerem çok karışık duygular içerisindeyim."dedim

"Bende sana böyle olmanın sebebini soruyorum zaten"

"Sebebini sorma sadece ağlamak istiyorum. Sana sarılarak..."dedim

Kerem kollarını açtı kollarımı beline dolayıp kafamı omzuna bastırdım. Bu yakınlıklardan hiç hoşlanmayan ben şuan Kerem'e sarılıyordum. Göz yaşlarım Kerem'in omzuna akıyordu.

"Göz yaşlarını dökmene sebep olan kişi umarım hatasını fark eder. Yoksa senin düşün her göz yaşın için hesap vermek zorunda kalacak."dedi

Dostlar Ölümsüz Olmalı!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin