6.Bölüm

201 91 100
                                    

               MEDYA BESTE ^_^

"Hoşçakal" diyip elimi salladım arabaya bindim.

Ali Bey ve Sueda Hanım arabaya bindikten sonra Ali Beyin bana dikiz aynasından baktığını gördüm. Duygusunu çözebilmiş degildim. Bakmayı kestikten sonra hemen arabayı çalıştırdı. Yeni bir hayata başlayacaktım. Aklımda bir sürü soruyla yaşayacaktım. Alışabilecek miyim. En önemli ve merak ettiğim soruda neden beni bu kadar çok istemeleriydi. Ali Bey birden frene basınca kafamı koltuğa çarpmıştım.

"Bunlara ehliyeti nasıl veriyorlar ya" söyleniyordu. Karşı araba önüne kırmıştı haklıydı.

"Tatlım emniyet kemerini tak dikkat et" gülümsedi hemen emniyet kemerimi taktım. Eee herzaman arabaya binmiyorduk. Hiç bir zaman arabaya binmemiştim. Her zaman okul çıkışı bir gün arabam olucağı hayaller kurardım. Araba durduğunda etrafa bakındım. Ali Bey ve Sueda Hanım emniyet kemerlerini çıkarıyorlardı. "Geldik tatlım" emniyet kemerimi çıkarıp etrafa baktım. Gözlerim kocaman açılmıştı. Burası nasıl bir yerdi. Hani dizilerde gördüğümüz havuzlu kocaman evler olur ya onlardan daha büyüktü. Her zaman merak etmişimdir. O kadar odalı evde napıyorlar ne eşyalar koyuluyordu şimdi cevabını alacak mıydım? Sueda Hanıma baktığımda bana baktığını gördüm gözleri parlıyordu "Evine hoşgeldin tatlım" gülümsedim. Evim mi? Burada mı kalacaktım. Halen inanamıyorum biri gelip beni cimciklesin. Saçlarımı arkaya ittiğimde kolyeme takıldı. Öykü keşke burayı görebilseydi yanımda olabilseydi üzülmüştüm. "Hadi tatlım içeri geçelim" Kafamla onayladığımda arabadan çantamı aldım. Yanıma bir adam geldi.

"Küçük hanım biz sizin çantanızı odanıza götürürüz " çalışandı galiba Sueda Hanıma baktığımda onaylıyordu vermem gerekiyordu galiba buranın adetleri böyledi hemen adamı bekletmeden çantamı verdim.

"Hadi evi gezdirim" Sueda Hanımın arkasından gittim. Bu evi gezdirmek 2gün sürer miydi? Abartma Beste! Havuz, mutfak, oturma odası, salon, misafir odası,çalışanların kaldığı yer, yatak odası vb. yerleri gösteriyordu gez gez bitmiyordu "Burası senin odan" benim odam mı? Oda çok güzeldi. Her  detay özenilmişti. Duvar renkleri, yatak, çalışma masası her detay çok güzeldi. Hayallerimdeki odadan daha güzeldi. "Beğenmediğin eşyalar ya da koymak istediğin eşyalar varsa söyleyebilirsin Bestecim" gülümsedim.

"Te-Teşekkür ederim herşey çok güzel" Sueda Hanım gülümsedi bende gülümsedim.

"Beğenmene çok sevindim tatlım biraz uyu dinlen" kafamla 'tamam' der gibi yaptım. Sueda Hanım kapıyı kapatıp gitti. Yatağa oturdum çok güzeldi. Aklım Öykü deydi hayallerimiz ayrı odada kalacaktık ama yan yana olacaktı birlikte yaşayacaktık. Yatağa uzanıp Öyküyü düşündüm.

***

Başım çok ağrıyordu. Uyuya kalmıştım. Yatağın baş ucundaki saate baktığımda 8di. Karnımın gururdadığını fark ettim. Dün akşamda bişey yiyememiştim sabahta yiyememiştim çok açtım. Odadan çıkmaya utanıyordum. Kapıyı açıp merdivenlerden aşağa indim ev baya büyüktü.

"Uyandın mı tatlım" Sueda Hanım her zaman ki gülüşüyle ortalığa neşe saçıyordu. Gülümsedim "Hadi gel bakalım açsındır yemeye" evet açtım hemde çok. Arkasından gittiğimde Ali Beyin masada oturduğunu gördüm gülümsedi gülümsedim.

"Afiyet olsun Bestecim" gülümsedim.

"Teşekkür ederim sizede afiyet olsun" utanmıştım. Yemekler harika görünüyordu. Tek olsam direk dalmıştım. Sueda Hanıma baktığımda çok zarif bir şekilde yiyordu onun gibi yemeye başladım. Çatal bıçakla küçük küçük kesip yiyordum. Midem ağlıyordu. Sueda Hanım ve Ali Bey doymuş yemeği bırakmıştı. Oha ama bu kadar az yiyip nasıl hayatta kalabiliyorlardı. Bende bırakmak zorunda kaldım tabi devam edersem ayıp olurdu. Çok açtım. Karnım birden gurdayınca utandım yanaklarım kızardı. Güldüler. Utanmıştım.

YALNIZLIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin