7.Bölüm

176 84 48
                                    

Medya Beste & Rüzgar

3 gün geçmişti bugün okula gidecektim. Sueda Hanım'ın zoruyla başka bir okula gidecektim. 4 gündür Öyküyü görmüyordum. Özlemiştim. Okulda beni görmeyince napıcaktı. Alarmın sesiyle uyanmıştım. Her sene Öykü beni 'Günaydın' diyerek uyandırırdı. Bugün okul çıkışı nolursa olsun ilk işim Öykünün yanına gitmekti. Yataktan hemen kalkıp lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkadım. Odaya gidip okul formamı çıkarıp giyindim. Saçımı ayarlayıp aşağa indim.

"Günaydın ilk okul günün heyecanlı mısın?" yeni kalktığı çok belliydi göz atları mosmordu.

"Evet" gülümsedim. Heyecanlı üzüntülü ve meraklıydım. Hemen birkaç bir şey atıştırıp kalktım.

"Tatlım şaför seni getirecek götürecek" çantasından para çıkarıp verdi "Buda harçlığın" utanmıştım. Almamalıydım zaten o kadar ugraşıyorlar "Tatlım utanmak yok demiştik bu harçlıkları almazsan üzülürüm bilmiş ol" çekinerek aldım ve gülümsedim gerçekten çok iyi biriydi. "Hadi geç kalma iyi dersler" hemen evden çıktım.

***

Okul vardığımda tam kapıyı açacakken süren adamın açtığını gördüm.

"Teşekkür ederim" diyip gülümsedim. Okulun dışarısı inanılmazdı. Çok güzeldi her yer çok özenle boyanmış dekor edilmişti. İçeriye doğru adım attığımda herkes birileriyle konuşuyordu. Kimseyi tanımıyordum daha sınıfımı bilmiyordum.

"Pardon Müdürün odası nerde acaba?" çok büyük bir okuldu o kadar güzeldi ki keşke Öykü burayı görebilseydi. Kız Müdürün odasını tarif ettiği yere gittim. Kapıda 'Müdür Odası' yazısını görünce kapıda durdum. Aklıma yetimhanedeki halim gelmişti. Korkarak giriyordum. Şimdide aynı o haldeydim. Tık tıklayıp gel demesini duyunca hemen girdim.

"Merhaba hocam ben Beste bu okula yeni geldim sınıfı mı bilmiyorumda " orta yaşlarından biriydi. İyi birine benziyordu.

"Aa Bestecim Sueda Hanım senden çok bahsetti o meşhur Beste sensin demek" Sueda Hanım benden çok mu bahsetmişti? "Sınıfın 11-A"

"Teşekkür ederim izninizle" gülümseyip odadan çıktım. Okul çok büyüktü nerden bulucaktım. 10-B 10-E üff 11-A sonunda sınıfın kapısına geldiğimde sınıfa baktım. Herkes birbirleriyle konuşuyorlardı. Oturacak yer arıyordum.

"Dikkat et" birinin kolumdan çekmesiyle az kalsın düşüyordum. Daha dimin tam durduğum yere sert bir şekilde içi dolu su şişesi gelince şok olmuştum "Bişey oldu mu?" kafamı 'hayır' der şekilde salladım. Dilimi yutmuştum. "Bu arada merhaba ben Sevda yenisin galiba"

"Merhaba ben Beste evet yeni geldim" tatlı bir kıza benziyordu.

"Hadi gel sana oturacak yer bakalım" peşinden gittim "Benim yanım dolu ama arkam boş oraya oturabilirsin" hemen çantamı koyup oturdum.

"O şişeyi kim attı?" Sevda'nın yüzümü biraz ciddi oldu yaklaştı galiba kimsenin duymasını istemiyordu aslında o kadarda önemli bir soru sormamıştım.

"Bak şu köşedeki Rüzgar bu okulun en popüler çoçugudur. Bütün kızlar onun etrafına dolanır. Bu okulun gözdesi diyebilirim. Okul zaten sahibi. Onun yanındaki Baran ayrılmayan ikili Rüzgar nereye Baran oraya herkesle çok uğraşırlar. Öndeki Hazal kuzeni Rüzgar çok değer verir. Hazalın yanındaki Selin bu okulun en popüler kızı bütün erkekler peşinde ama bence Rüzgardan hoşlanıyor" anlamış gibi kafamı sallamıştım. Hiç sevmemiştim yani demek oluyorki muhattap olmaycaktım. Bian Rüzgarla göz göze geldik hemen kafamı başka tarafa çevirdim. Üff niye o tarafa bakıyorduk ki gerizekalısın kızım sen.

YALNIZLIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin