1| Sektöre Düzenleme

9K 380 225
                                    

Filmlerde hep karanlık bir oda olur hani, takım elbiseli adamlar bu odada bir masanın etrafında toplanmıştır ve ciddi bir konu konuşuyorlardır. İşte, G.Kore'nin en önemli insanları da böyle bir ortamdaydı. Oldukça ciddi bir konuyu tartışıyorlardı.

"İdol sektörü..." dedi başkan yardımcısı.  "Buraya bir el atmamız gerek. Çok küçük yaşlarda, eğitimlerini bir kenara bırakıp bu yola baş koyanlar var. Ve...Çok temiz bir sektör de değil, biliyorsunuz."

Danışmanlardan biri derin bir iç çekti. "Haklısınız," diye başladı söze. Tüm kafalar ona dönmüştü. "Dünyada en çok intihar oranı ülkemize ait ve..." Önündeki kâğıtları karıştırdı bir süre. Aradığı istatistiği bulduktan sonra tekrar konuştu. "Ve, bu vakaların %44'ünün eğlence sektörüyle bağlantılı olduğu görülüyor."  Tekrar kâğıtları karıştırdı ve içlerinden birkaçını, karşısında oturan psikologa uzattı.

Psikolog hafif tombul, gözlüklü bir adamdı. Kâğıttaki yazıları okurken bir eli yanağındaki, küçük et beniyle oynuyordu. "Evet, evet." dedi gözlüğünü düzeltirken. "Sektördeki intihar vakalarını incelediğimizde gördük ki, birçoğu oldukça küçük yaşta atılmışlar kameraların önüne. Sağlıklı bir çocukluk ve gençlik geçirmedikleri ortada. Tüm o stres, kadın ünlüler için cinsiyetçilikten ileri gelen zorluklar...O yaşta aşılması zor problemler. " Masadaki her bir kişiyle göz teması kurdu. "İntihardaki en önemli sebebin bu erken yaştaki ağır sorumluluklar olduğu kanısındayız."

Kâğıtların hışırdaması duyuldu. Bir başkası konuşuyordu şimdi, sayılara bakarak. "Şu anda üç büyük şirketten sadece YG'de üç tane yetişkin olmayan idol var. Onun dışında adı duyulmamış elliden fazla reşit olmayan idolün olduğu biliniyor. Bu da demek ki..."

"Bir düzenleme yapmamız konusunda, bize kafa tutabilecek kimse yok. Sadece üç idol...YG'yi iknâ edebiliriz. Zira iş ciddi, intihar oranını azaltmalıyız."  İç işleri bakanı söyledi.

***

[HABER]  Yeni yasaya göre, 19 yaşın altındaki idollerin, her türlü idol faaliyetleri yasaklanacak. 
|Naver

1.[+13234,-13] İşte bu! Ülkenin yarısı idol oldu. Küçücük çocuklar kendilerini bilmedikleri bir yola atıyor! Buna dur demeliyiz!

2.[+9102,-59] ㅋㅋㅋ Üç büyüklerden sadece YG'de yetişkin olmayan idoller var değil mi? ㅋㅋㅋ  Pink Punk'a ne olacak şimdi?

...

[POST] 19 yaşın altındakiler artık idol olamayacak! Peki, şu anda reşit  olmayan idoller kimler?

●Pink Punk grubundan, 
• Jennie Kim, Rosé Park ve Lalisa Manoban

YG'nin geçen yıl çıkardığı grup, istenen başarıyı sağlayamamış ve bekleyenleri hayal kırıklığına uğratmıştı. Grubun üç üyesi reşit değil. Yeni çıkan yasaya göre, artık sahneye çıkamayacaklar. Bu da akıllara reşit olan diğer üyeler; Jang Hanna, Kim Eunbi ve Kim Eun-ah'ya ne olacağı sorusunu getiriyor. Sizce Pink Punk için YG'nin planı ne?

● Gorildel Ent. solo şarkıcısı, Chessikka Shung...

:
:
:

Yorumlar :

1. Pink Punk zaten flop olmadı mı? ㅋㅋㅋ

2. Neden YG'nin iKON'dan daha da flop olan grubunun geleceğini tartışıyoruz ki? Pfft ㅋㅋㅋ

3. YG yıllarca bu grup için medya oyunu yapmıştı değil mi? Çok yazık önce flop oldular, şimdi de gelecekleri belirsizliğe girdi ㅠ.ㅠ

4. Pink Punk büyük ihtimalle dağılacak...Fighting, Eunbi-Eunah-Hanna! Umarım kariyerinizin devamında başarılı olursunuz ㅠ.ㅠ

5. Jennie, şu zorba olan değil mi? Pff iyi oldu bu yasanın çıkması. Bir daha asla geri dönme! Sektörde yeterince iljin var zaten! ㅎㅎ

6. Pink Punk'ın geleceği çıkışlarından beri pek parlak olmamıştı zaten...Ama Chessika'nın moda alanında ciddi bir yeteneği var! O konuda eğitim alıp belki de bir markayla karşımıza çıkar? Şimdiden hayal edebiliyorum,  'Tasarımcı Chessika Shung'  ve markasının adı da,  'Black&Declare'  falan olursa o soğuk imajına harika gider! Ayy fighting Chessika!

7. Üstteki yorumu yapanın kafası iyi galiba ㅋㅋㅋ Chessika bir Koreli bile değil...Neden bir Çinli için endişelenip hayaller kuruyorsun? Eminim kendi ülkesinde iş bulur

8. Bir şey söyleyeceğim ama kızmayın...Bu listedeki nugular da kim? Hiçbirini tanımıyorum...Hayır yeni grupları tanıyorum. Seventeen, Twice gibi grupları dinliyorum ama bunları hiç duymadım ㅠ.ㅠ

9. Aman be hepsi nugu zaten ㅋㅋㅋ

Jennie haberleri okurken sinirliydi. Çıkış yapmak için tam beş yıl beklemişti. Üstelik bu beş yıl hep umutlanma ve umudun parçalanması döngüsü içinde geçmişti. Bir haber çıkar, 'YG yeni kız grubunu bu yaz çıkaracak.'  Ama her seferinde bu çıkış ertelenirdi. Ta ki, geçen seneye kadar... Her şey mükemmeldi, artık çıkış yapacakları kesinleşmişti. Fakat title'ı duyduğunda yine morali bozulmuştu Jennie'nin.

YG, onlara farklı bir tarz vermek istemişti. Bu yüzden debut albümlerinde Teddy ile  çalışmamışlardı. Dürüst olmak gerekirse, yeni bestecinin şarkısı cidden de kötüydü. Bu, Jennie'nin tekrar ümitsizliğe kapılmasına sebep olmuştu. Şarkı çok basitti ama YG iyi olduğunu söyleyip, değişikliğe gitmeyi reddetmişti. Böylece kaçınılmaz son gerçekleşti.

Jennie her şeyin farkındaydı. Ama bilirsiniz, bazen gerçekleri başkalarından duymak insanların canını daha çok acıtır. Netizen yorumlarını okumak böyle hissettiriyordu işte. Flop, nugu...iljin? İljin değildi Jennie. Olmadığı bir şeyle yargılanmak en beteriydi.

Dört gün içinde yüzünde üç tane sivilce çıkartmıştı bu stres. Ve, şimdi adımları Yang Hyun-suk'un odasına yönelmişken de daha da artıyordu stresi. Kapıyı çaldı.

"Gir." Tüm YG idollerinin dalga geçtiği sesi duydu.

İçeri girdiğinde mutant şapkalı YG ona baktı. Bakışlarındaki anlaşılmazlık Jennie'yi çileden çıkardı, göz göze geldikleri iki saniyede. Öyle ki, sandalyeye otururken az daha düşüyordu.

YG önündeki yanyana oturmuş üç kıza teker teker baktı. "Bununla ilgili uzunca düşündük ve bir karar aldık." dedi.  Ah evet, grup dağılacak değil mi?  "Grubu dağıtacağız. Zaten istediğimiz başarıyı elde edemedik. İşin açığı, grup üyelerini seçerken hata etmişiz...Jang Hanna mesela, bir kız grubu için uygun değildi. Ya da Eunbi...Herneyse."   Şapkasının ucunu çekiştirdi. "Yeni bir projemiz olacak...Bir yıl sonra, reşit olduğunuzda tekrar çıkış yapacaksınız. Tamamen farklı bir konseptle, belki farklı üye veya üyelerin eklenmesiyle. O yüzden kariyeriniz için endişe etmeyin."

Bilirsiniz, mutant şapkalı YG bir konuda garanti veriyorsa ona kolay kolay güvenemezsiniz. Bu yüzden Jennie daha çok korktu. Endişe etmeyin, ne zamandan beri endişe edin anlamına geliyordu ki? Yang Hyun-suk CEO olduğundan beri.

"Debut planlamalarına şimdiden başladık. Teddy ile çalışacağız."  En azından bu cümle Jennie'nin yüreğine biraz su serpmişti. İki saniyeliğine. "Fakat sizin de bu bir yılda okulunuza...normal öğrenciler olarak devam etmeniz gerek.'

Normal öğrenciler mi?! O an üç kızın birbirlerine attığı bakışları gören her insanın kalbi parçalanırdı. İşte okul, bu kadar korkunç bir yerdi.

Bölüm Sonu

Yine ben! Bu kurgu 3 yıldır aklımda, ama ilk başta EXO'yu düşünmüştüm ve bxg olacaktı ㅠ.ㅠ

Umarım beğenmişsinizdir ^^Lütfen yorum yapın ㅋㅋㅋ

Shipper | JenSoo ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin