Sessiz yolculuğun ardından lüks sitemize giriş yapmış bulunmaktayız. Allahım ne olur ayıyla karşılaşmayalım valla çekemem artık kaldıramaz bu sarışın bünye.
-"Canan arabayı düzgün park etsene kızım kıçı dışarda kaldı."
-"Bir şey olmaz çık hadi acıktım ben saat 21.03 ya ."
-"Ay çıktım tamam".
Arabadan iner inmez Canan'a doğru ilerleyip koluna girdim. Ayğım hala az da olsa ağrıyordu. Otopark girişinden gelen araba sesiyle ikimizde girişe doğru baka kaldık. Dehşetül vahşet bir arabadan inen Yiğit ayısıyla gözlerimi pörtletirken.
Canan'ın" Yiğit bey "!demesi son noktayı koymuştu...
⭐⭐3. BÖLÜM⭐⭐-''Hah bir bu eksikti oda tam oldu!''
-Canan Hanım?
-Yiğit Bey?
Cananla Yiğit'in birbirleriyle tanışıyor olma ihtimali bile şuan Deniz'i dehşete düşürmeye yetmişti.Hayır yani o kadar insan arasından niye Canan niye Yiğit niye ben başka adam mı kalmadı?
DENİZ
Hayat benim için hep acımasızdı. Deli mi deli işkolik bir abi. 18 de zır deli bir kız kardeş, gün delisi bir anne. Bunların içinde en normal olan babamdı çok şükür. Onun da iş yüzünden yüzünü göremiyorum tabi holdingin başına abimi geçirince bir nebze rahatladı ama benim peşimi hiç bırakmaya niyetli değiller.Holding yerine öğretmenliği tercih etmem yeterince onları şoka uğratmamış gibi bir de gidip ayrı ev tuttum ama gel gör ki burda bile annem çevre yapıp gün konseyine katıldı.Kendi evi gibi benimsedi gitmek bilmiyor . Bende benim ayrı eve çıkmak neyime demekten başka elimden birşey gelmedi diye bilirim. O kadar olayın arasında kendimi unutur oldum bir nevi normalde ağır başlı, sakar ama naif bir kadın olmama rağmen benide yoldan çıkarıp çirkef yapanlar olmuyor değil ki şuan beni o hale getiren sebeplerden 1. si karşımda duruyor. Tamam yakışıklı adam yalan söyleyemem hatta sustuğunda kibar biri gibi görünebilir ama herşey öyle olmuyomuş. Bana garezi mi var anlamadım ki oysa hiç bir şey yapmamıştım ona karşı kendi kendine ayı moduna giriyor.Bakışlara bak ya görende azrail görevini buna bıraktı zanneder.
-''Sen bunu nerden tanıyorsun Canan?''
İçimden geçir geçir bir yere kadar yani sormasam olmazdı geç bile kaldım!
-''Bu mu?! derken Deniz kendisi patronum olur canım YM holdingin en büyük ortaklarından Yiğit Bey. Bu arada arkadaşım Deniz'in kusuruna bakmayın ayağı acıyorda ne dediğini bilmiyor dimi Denizciiim?
Canan bir yandan soğuk soğuk terler dökerken bir yandanda hem arkadaşını cimcikleyip hemde uyarmaya çalışıyordu . Yiğit Bey işinde oldukça disiplinli ,sert bir mizaca sahip biriydi ve asistanlığı boyunca hiç bir şekilde saygısızlığa tahammülü olmadığını biliyordu. En ufak bir hatada kapı dışarı olunca şirketteki çalışanların hemen hemen hepsi Yiğit Beyden uzak durmaya çalışıyordu. Ama şuan arkadaşı ona bu diye hitap ederken yer yarılsada yerin dibine girseydim diyede düşünmeden edemedi Canan.
-Yuhhhhhh!! sen ciddi misin Canan?
Yiğit artık bu durumdan hayliyle sıkılmaya ve bu kızı gördükçe gırtlaklama arzusuyla yanıp tutuşmaya başlamıştı. Şimdiye kadar hayatında bir sürü kadın tanımış olsada ilk defa bir kadını gırtlaklamak istiyordu kadının dili kendinden uzundu vesselam!. Saçı uzun olanın aklı kısa olur dedikleri bu olsa gerekti. Sarışınlığını olaya katmıyordu bile korkusuz olmasını tamamen o nedene bağlıyordu şimdi. Ağzının da bozuk olduğu 10 kilometreden kendini belli etmesinede şaşmamalıydı kendi sonunu kendi hazırlıyordu bu kız. Sonu da köteğe doğru gidiyordu da paket hanımın haberi yoktu! Yiğitte burada beklemek yerine artık konuşup burdan gitmek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞTÜN ELİME
RomanceYakışıklı mı yakışıklı sert mimarımız Yiğit Ertürk. Sakar, güzel ama bir o kadarda sivri dilli Edebiyat Öğretmenimiz Deniz Polat kader bu ikisinin arasında ağlarını örmeye çalışırken.Araya giren çılgın kardeşler, kaynanalar, radar komşular ve bu ağl...