-"Ohaaaaaaa!!! Yengeeee sen neymişsin yahu!!"
Deniz üstüne bakıp hemen sabahlığını giyip kuşağını bağladı.Tam uyudum derken bu şebeklerin sesine yataktan sabahlığını alıp fırlamıştı. şimdi birde gecelikle karşılarına dikilmediği kalmıştı.Utangaçlığı bir kenara bırakıp sinirli bakışlarını Aksel'e çevirdi.
-"Deniz yenge valla yanlış anladın!
-"Neyini yanlış anlamış olabilirim? Şu yenge demeyi de bırak yengen mengen değilim ben senin. Akselcim istersen şu pozisyonu tartışalım ne dersin ya da dur" diyerek elindeki telefonuyla bu anı ölümsüzleştirip Yiğit' e attı.
-"Ablaaaa ya ne yapıyorsun yanlış anladın gerçekten Suyun dediğine neredeyse kahkaha atacaktı tabiki kardeşinden emindi ellerindeki yastıklar da olayı özetliyordu ama biraz abla rolü kesmenin de bir
sakıncası yoktu. Kafasını arkaya doğru çevirip sırıtmasını engelledikten sonra abla rolüne başladı.
-"Şu pozisyondasınız ve hala bir açıklama yaomıyorsunuz deve güreşi de yapamayacağınıza göre altta kalanın canı çıksın mı oynuyorsunuz? ya da beni teyze yapmaya mı çalışıyorsunuz?" diye sinirli bir şekilde çemkirmeye başlamıştı.Renkleri git gide atan çiftimiz de hala hareket edememişti.
-"Aksel kalk çabuk Suyun üstünden!" diyerek ayağındaki terliği kaptığı gibi Aksel'i teğet geçecek şekilde fırlattı.
Aksel gelen terlikle kendini hemen yere atıp savaş pozisyonunu aldı. Sadece elinde bir yastık vardı tabi ki düşmanın onu vurması daha kolay ve can yakıcı olacağı kesindi. Fırsattan istifade hemen Suyun kolundan tutup arkasına geçti Su açık hedef olmuştu ama Deniz yengesi kardeşini vuracak değildi dimi yani.O değil de o çekilen fotoğraf nereye gitti eğer abime gittiyse üstünde 10 kız olsada beni öldürmeye yarım saat içinde gelir. Allah benim belamı ver-mesin yakışıklı çoçuğum sonuçta kendime beddua edemem. Elim Suyun belindeydi ve yaslanmış bir biçimdeydik Allah belamı bu vermemiş haliyse birazdan olacak olan olaylar karşısında 2 kat olarak vereceği kesindi.Kız resmen ateş olmuş yanıyordu ya da benim ateşim çok pis kıza geçmişti. Bu da şu pozisyonda imkansız olduğuna göre Suyun mu ateşi çıkmıştı. İstemsizce elim Suyun alnını buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞTÜN ELİME
RomanceYakışıklı mı yakışıklı sert mimarımız Yiğit Ertürk. Sakar, güzel ama bir o kadarda sivri dilli Edebiyat Öğretmenimiz Deniz Polat kader bu ikisinin arasında ağlarını örmeye çalışırken.Araya giren çılgın kardeşler, kaynanalar, radar komşular ve bu ağl...