-" Yok artık değildir dimi! Daha neler!"-"Var yenge var bunun sülalesi maficik.!"
Şu çocuğa şuan yapıştırsam çok tepki alır mıyım? Ya da en önemlisi kaz kafasına vuran elime mi yazık olur? Ben bunu Suya ayarlama işini tekrardan mı düşünsem ne...
-"Çocuğum benim sende bu yenge işine fazla taktın bence çek şu kelimeden artık kancanı. Bu sülalede sen yer almıyorsun heralde?"
-"Yenge olur mu ya ! Ben cenaze müziklerinden sorumluyum bunların yanında ölüde parmak kalır ya."
-"He canım he daha anormal bir hikayeniz ve sıfatlarınız yoksa ben bir kız kardeşimle yalnız konuşabilir miyim?"
-"Tabi yenge ben dışardayım bie şey olursa hemen haber verin bana".
-"Allasen patlatma beni Aksel kız kardeşime şuanlık bir şey olacağı yok oksijeni fazla kirletme ihsan istemez hadi gülüm hadi naş."
Çocuğun o kadar yardımından sonra azıcık kovmuş gibi olabilirdi bu serzenişim ama kovmadım dimi sadece olması gerekeni söyledim.
Yiğit son kez arkasına baktıktan sonra dışarıya çıktı. Bu kızın otomatiğe bağlaması nöronları için intihar sebebiydi çünkü.Kız zaten kendisi orda yokmuş gibi gayet rahat rahat konuşa biliyordu. Kendisini toplaması şarttı yoksa beyni yanık Yiğit olmaya emin adımlarla ilerleyecekti.
Deniz ise gene kendi kendine kurmuştu bile "kıskanç ayı o kadar sürükle et diyecek lafın olmasın!"
-"Tabi bir şey dese üstüne atlayacağımı biliyor yontulmamış kalas.!" Su bunun neyini yakışıklı buldu acaba? Ana Suuuu!"
-"Balım çok mu kötüsün sen ya? Bu kazma yüzünden beynim firar etti bir an nasılsın var mı ateşin hala diyerek kardeşinin baş ucuna doğru geçip elini Suyun alnına koydu.
-"Sonunda aklına gelebildim demek ablacığım bir ara iyice sallamıcan dedim yani."Daha sonra bir ablasına bir kendisine baktı.
-"Abla bu tipin ne! Böyle mi geldin hastaneye sen yuh.!"
-"Ay bir de sen başlama kızım o herif neler yaptı şu hastane koridorlarında bana sinirlerim tepemde. Boşver onu bunu da mevzuya dön ne oldu da ateşin 38.8 oldu. Bir de havale geçirir gibi bayıldın kaldın?"
-"Abla adam gözünün önünde bir tecavüz etmediği kaldı soruyon mu hala?"
Tabi ki en ince ayrıntısına kadar hatırlıyordu kardeşini biraz süründürmekten bir şey olmazdı ya içten içe kahkahasını yutup Suyu korkutmaya başladı bile.
-"Hatırlamaz olur muyum canım kardeşim bu fotoğrafları annem gördüğünde bakalım neler olacak derken telefonundaki fotoğrafları açıp Suyun gözüne gözüne sokuyordu."İkidir hastanelik oluyorsun ve bizimkilere söylemiyoruz bir öğrenirlerse neler olur acaba bir düşün istersen hı?"
Su duyduğu ve gözüne sokulan tehditle tüm saçları havaya kalkmıştı bir de annesiyle abisi bu durumu öğrenince havaya kalkan saçlarını yolmaktan çekinmeyecekleri de besbelliydi bu durum da korkmalı mıydı tırıs tırıs tırıs korkması lazımdı hemde. Heyecanla yataktan kalkacak gibi olunca yataktan düşüp de tekrar bir keşmekeşin içine düşmekten son anda kurtuldu tabi tehditse sonuna kadar o da ederdi? Yüzüne sinsi bir gülüş ekleyip sakince söze başladı.
-"Yapamazsın ablacım!"
-"O niyeymiş kız zilli? Tepemin tasını attırma o dangozu benden uzak tut sırların bende rahatça horlasın karar senin yoksa onları uyandırıp tek tek anneme hortlatırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞTÜN ELİME
عاطفيةYakışıklı mı yakışıklı sert mimarımız Yiğit Ertürk. Sakar, güzel ama bir o kadarda sivri dilli Edebiyat Öğretmenimiz Deniz Polat kader bu ikisinin arasında ağlarını örmeye çalışırken.Araya giren çılgın kardeşler, kaynanalar, radar komşular ve bu ağl...