-"Suni teneffüsmüş vantuzcu seni" sinirle önümdeki İslim kebabına işkence edip bir yandan da söylenmem şartellerimi iyice attırmıştı.
-"Hahaa deniz abla on numarasın ya vantuzcu ha bu daha iyi oldu".
-"Sen bana vantuzcu mu dedin Deniz?"
-"Suni teneffüsçüye lafın yok vantuzcuya mı bozuldun!"
-"Abla geçmiş geçmişte kalır artık herkesin bir mazisi var. Sen hariç tabi rahibe terasalığı yeni yeni bırakıyorsun."
-"Vay beee!! hala öyle kızlar kaldı mı ya senin geçmişte ne var Sucum ?Anlat dinlerim ben!"
İşler iyice çığrından çıkmaya başlamıştı kızgın öküz gibi bakan Yiğit, rahibeliği duyar duymaz sırıtıp yemeğine döndü. Bomba Suyun başında patladı tabi orası ayrı konu ne ara buraya gelmişti anlamış değildim.
-"Yemekler şahaneydi valla ellerine sağlık Deniz."
-"Hep beraber yaptık abartılacak bir şey yok ,daha iyiylerini de yemişssindir!"
Akselden bir "oooooo" lafıyla kısık gözlerimi ona çevirdim.Su da Akseli cimciklemiş olmalı ki acıyla yüzünü buruşturdu.
-"Yediğim en güzel yemek buydu annemi bile geçmişsin şu uyuzluğun da olmasaydı da keyifini çıkara bilseydik keşke Deniz hanım!"
-"Uyuz mu ben mi uyuzum sizin uyuzluğunuzun yanında benimki devede kulak kalır Yiğit bey sayenizde benim boğazımdan bile geçmedi en azından sizinki midenize inmiş!"
-"Lokmalarımı mı sayıyorsun sen?"
-"Bir zamandan sonra sayamayıp saymayı bıraktım desem!"
-"Bak sen" şimşek çakan gözlerimizi Yiğit'in çalan telefonuyla ayrıldı istemsizce gözlerim ekrana kilitlendi tabi. Ne yazıyordu orda şaka gibi "SUDE" mi? . Öküzün masadan telefonuyla kalkması ve mutfağıma girmesi sinirden kıpkırmızı olmama yetmişti. Hem banane elin adamın vantuzundanda vantuzcusundan da dimi ama. Yemeğimi yemeye kaldığım yerden devam ettim umrum değilsin Yiğit efendi deme şeklimdi bu benim.
-"Kızım nasıl cimcikledin ya bacağım hala acıyor."
-"Sus iyice işler karıştı ablam tek kalemde Yiğit eniştemi eniştelikten reddetti haberin yok nasıl toparlayacaksın Aksel bu durumu çok merak ediyorum!"
-"Su adam beni iki dakkada cümle ınstagram alemine rezil etti gıkın çıkmadı şimdi niye tepiniyon bırak kavga etsinler kavga aşkı canlı tutar."
-"Cidden eski sevgilisi çok mu abinin?"
-"Yani hatrı sayılır derecede sevgili değilde ,takıldığı diyelim. Ciddi düşünmez hiç biri ile tek gecelik anlayacağın ama peşini bırakmıyorlar genlerimiz sağ olsun bir tadına bakan bir daha vazgeçemez."
-"Yuh hayvan başlıcam genlerine şimdi akılları yoktur o kızların size baktıkları için!
-"Akıllarını aldığımız için o an olmaya bilir tabi."
-"Beni çıldırtma vakumculardansın sende belli!"
-"Sende şekercilerden misin?"
-"Af buyur ne dedin seeen?!"
-"Boşver şimdi onu ablan birazdan tabağıda kesip yiyecek kim aradıysa abimi kız olduğu kesin bunların arasını yapmak şart oldu başka türlü ben böyle düzgün yenge bulamam. Sende böyle enişte bulamayacağına göre gel bunların aralarını yapalım mı?"
-"Ben kaç gündür çabalıyorum ama olmaz artık vazgeçtim ben. Ablam gelemez böyle şeylere o daha sakin kendi halindedir abin harcar ablamı olmaz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞTÜN ELİME
RomanceYakışıklı mı yakışıklı sert mimarımız Yiğit Ertürk. Sakar, güzel ama bir o kadarda sivri dilli Edebiyat Öğretmenimiz Deniz Polat kader bu ikisinin arasında ağlarını örmeye çalışırken.Araya giren çılgın kardeşler, kaynanalar, radar komşular ve bu ağl...