-"Höst be in çabuk üstümden pis sapık!"
-"Sensin sapık kızım işim gücüm yok bir de üstüne zevksizmiyim ki sana asılayım!"
Deniz bulundukları durumu düzeltmeye çalışırken dizini birden kendine doğru çekti ve Yiğit'in bacak arasına güçlü bir darbe indirmesi de bir oldu.
-"S*ktirrr ahhhh manyak mısın sen kızım? diyen bir adet sinir küpü Yiğit kıvranırken Deniz'in üstünden yanına yuvarlandı. Bunu fırsat bilen Deniz hemen çantasınıda alıp odadan dışarı koşmaya başladı.
-"Nereye kaçabilirim ki adam üst komşum beni kesin öldürecek !"diye söylenerek hızla asansöre bindi. "Allahım ne olur beni öldürmesin" diye bir yandan da dua ediyordu.
-"Bu gece nerde kalsam ya da niye ben kaçıyorum öküz arabamı parçaladı, kaçırdı Allah bilir nerdee?"
-"Dur bir saniye benim arabamda GPS yokmuydu hay benim aklıma ya. Ah ahh akıl bırakmadı vicdansız. Nerde benim telefonum diyerek çantasını aradı bulduğu telefonla hemen programı açıp arabasının konumuna baktı. "Foça mı yuh ayı yaaaaa !"otoparka inip Su'yun arabasının kapısını açtı navigasyona konumu yazıp şirketten çıktı...
Yiğit acısının hafiflemesiyle kendini koltuğuna attı kız tam doğal felaketti şekillik ve sakarlıklarıyla tusunami gibi üstünden geçti 2 günde .
Deniz Foça'da bir uçurumun kenarına geldiğinde neredeyse küçük dilini yutacaktı adam erinmemiş uçurumun kenarına bıraktırmıştı arabayı adi pislik bunun hesabını çok kötü soracaktı ona ama nasıl sorun burda başlıyordu galiba. Kızım intikam senin neyine ya sen karınca görüp hayvana yol verensin bu azmanla nasıl başa çıkacaksın ilk önce arabasını burdan aldırmalıydı Allahtan durumu iyiydi Perisinin yoksa o adamı bu uçurumdan atması farz olmuştu. Hayır bu kadar olaydan sonra sen adamın şirketini bas, adamın üstüne atla o da yetmesin adamın altında kal kesinlikle belalı bir tipti bu adam yoksa hangi normal insan bunun yaptıklarını yapardı. Zaten beni doğru adam bulmaz ki nerde manyak, psikopat gelir beni bulur. Şöyle süt dökmüş kedi gibi ne dersem yapacak bir adam karşıma çıkmaz hiç "Allahım ne olur beni bu manyaktan koru !"amin diyerek telefonunu arabadan alıp konumu kuzeni Suat' a atmıştı. Yardım etse etse bir o ederdi çünkü . Kısa bir süre sonrada telefonu çaldı arayan tabi ki Suat'tı:
-"Efendimm canımmmmm kuzenim yakışıklı kuzenim benim!"
-"Deniz keşke gerçek hayatta da bu kadar sevimli olsan ama değilsin bu konum ne hayırdır?"
-"Mal! bir kerede sevimli olalım dedik sen ne anlarsın. Ocağına düştüm ben senin."
-"Hadi ya neden şaşırmadım acaba şaşkoloz kuzenim benim."
-"Sensin be şaşkoloz işim düştü işte niye ayılığa bağlıyorsun az insan ol !"diyerek dudaklarını dişledi adamın huyuna gidecekti dimi hemen kanal değiştirmesi lazımdı hemde en bi acilinden!.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞTÜN ELİME
RomanceYakışıklı mı yakışıklı sert mimarımız Yiğit Ertürk. Sakar, güzel ama bir o kadarda sivri dilli Edebiyat Öğretmenimiz Deniz Polat kader bu ikisinin arasında ağlarını örmeye çalışırken.Araya giren çılgın kardeşler, kaynanalar, radar komşular ve bu ağl...