KARAKTERLERİN TANITILMASI 🙍🏼 🙍🏻‍♂️

227 36 36
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim yeni hikayem ilk defa yazıyorum. Becerebilir miyim bilmiyorum ama elimden geleni yapıcam desteklerinizi bekliyorum. Lütfen desteklerinizi esirgemeyin . Yanlışlarım varsa affedin şimdiden okuyan herkese teşekkürlerimi sunarım. :)

Bide başladığınız tarihi yoruma bırakırsanız sevinirim. :) ☺️

NEHİR SOYDAN
Ben Nehir Soydan 17 yaşındayım . Okulu hiç sevmem derslerime dahi çalışmam. Sadece dersi derste dinlerim sınavda da aklımda kalanları yazarım . Neyse İzmir'de ailemle yaşıyorum Ben annem babam ve 16 yaşında bir kız kardeşim var . Adı Damla Kendisi çok tatlıdır aramız süperdir ama bazen kavga ederiz yani ufak tartışmalarımız olur birbirimize çok bağlıyız . Benden Küçük olmasına rağmen ben kimseye anlatamadığım herşeyi ona anlatırım . Asla ondan bişey saklamam tek Güvendiğim kişi odur her daim her zman benim yanımdadır çünkü o benim kardeşim . Bide Damla'dan sonra Feyza ve Melise çok güveniyorum onlara da herşeyimi anlatırım .

FEYZA ATEŞ
Nehrin arkadaşıyım mahalleden tanışıyoruz çocukluk arkadaşımdır . Her zman birlikteyiz ilkokul ortaokul hata lisede bile aynı sınıftayız hiç ayrılmadık birbirimizden . Ailemle yaşıyorum annem,babam ve abim var benden iki yaş büyük 19 yaşında ismi Burak kendisi bizim Nehirden hoşlanır ama daha Nehire açılamadı . Ben ne kadar Nehire bu konuyu açsam hep o benim abim sayılır der ve konuyu kapatır ..

MELİS KAYA
Nehirle 1. Sınıftan beridir arkadaşız ve çok samimiyiz Hep beraberiz hiç ayrılmadık. Bide Feyza var gerçi onlar daha önce birbirlerini tanır ama üçümüz hep birlikte takılırız .

DEMİR ATASOY
Ben Demir 17 yaşındayım . Adanalıyım ama ufak tefek sorunlar yüzünden ben izmire anneannemin yanında geldim. Zaten kendisi yalnız yaşar dedem vefat ettikten sonra tek kalmıştı . Ve tabi izmire geldiğimden dolayı yeni okul yeni arkadaşlar demekti . Bide İzmir'de teyzemgil de var . Muhtemelen Teyzemin oğlu yani kuzenimin okuduğu okula giderim çünkü en azından yalnız olmam .


MERT YAVUZ
Demir'in kuzeniyim Demir'in izmire geleceğini duyduğumda çok sevinmiştim. Çünkü aynı okula gitceğimizi duyunca çok sevinmiştim. Neden geldiği
pek iyi olmasada onun burda bizimle olması ona moral olacağını düşünüyorum ve ben ona herşeyi unutturacam daima yanında olucam .

BAŞUCUMDAKİ AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin