OKUL'UN İLK GÜNÜ 👩🏼‍🎓👨🏻‍🎓

159 33 47
                                    

"Sen 17 yaşımsın...
Bismillahirrahmanirrahim dedim!
Başladım seni sevmeye..
En güzel dualarımın kalbimin,
İtme beni tövbeye..."

Nehir'den
Birden annemin  bağırmasıyla yataktan doğrulup Başımda duran anneme göz ucuyla hafiften gözlerimi kısarak baktım. "Ne oluyor ya " dememle annem üstümdeki yorganı çekip "hadi ilk günden okula geç kalmak istemezsiniz demi "

Uff okul vardı demi tatil ne ara bitmişti ben okulu hiç özlememiştim. Oflayarak kalktım oturur pozisyona geçtim .

Damla'ya baktım çok heyecanlıydı yerinde duramıyordu herhalde o okulun açılmasına çok sevinmişti .

Tekrar annemin sesiyle oturduğum yerden afaldım " hadi kızım bak kardeşin hazırlanıyor sende artık kalkıp hazırlansan diyorum " anneme göz devirerek masum bakışlarımı atarak "Annecim ben bugün kendimi hiç iy hissetmiyorum okula gitmezsem olmaz mı " dedim.

Annem Kaşlarını çatarak "Nehir bari okulun ilk günü yapma böyle hadi ben aşağıda sizi bekliyorum kahvaltıyı hazırladım hem babanız da sizi bekliyor " uf ben hep okula gitmemek için bugün iy değilim dediğim için annem pek bu dediğime inanmadı artık başka taktikler bulmam lazım neyse başka çare yoktu kalkıp bende hazırlanmaya başladım .

Formalarımı giydikten sonra gözlerim aynanın önünde oturan Damla'ya gitti . "Küçük hanım süslenmeniz bitiyse artık çekilinde saçlarımı yapayım " dedim . Damla ise oflayarak kalktı " bana küçük hanım deme hem sen saçlarını alt tarafı tarayıp topluyorsun aynanın önüne geçsen nolcak " dedi ve gülemeye başladı .

Bende bu duruma sinir olarak " Sanane ya kendini süslüyorsun da Ne olacak ben böyle iyim " damla hafif tebessüm ederek " ablacım okulun ilk günü biraz özen göstersen nolcak "  bende gülerek " sen benim yerime süslen " diyip odadan çıktım arkamdan bişeyler dedi ama hiç duyamamazlıktan geldim o konuşurken ben saçlarımı toplamıştım bile o ise 1 saattir bir türlü saçlarını yapamıyor tabi ki bu bizim  Damlamızın her zman ki  hali şaşırmadık .

Neyse düşüncelerimi sıyrılırken aşağı inmiştim bile anneme babama Günaydın diyip masaya oturdum . Babam " günaydın kızım damla nerde " dedi ben cevap vermeden annem söze girdi " gene aynanın önünden kalkmıyordur hanımefendi " bende Gülerek " küçük prensesimiz  hala süsleniyor  da ondan gelemiyor babacım " dedim .

Bunu dememle Damla duymuş olacak ki sinirlenmişti " abla yüzüme karşı diyonda bari arkamdanda da konuşma sen süslenmiyorsan bana da karışma yaaa " onun bunu demesiyle kendimi tutamadım gülmeye başladım . " süslendin de eline ne geçti " dedim Damla " uffff abla " diye bağırdı babam araya girek " benim küçük prensesime karışmayın bırakın süsleniyorsa süslensin " dedi Damlanın çok hoşuna gitmiş olacak ki bana pis pis sırıtarak gülmeye başladı .

Neyse kahvaltımızı tamamlamıştık annem bize bakarak " hadi kızlar çantalarınızı yukardan alıp gelin geç kalkacaksınız " bizde vakit kaybetmeden merdivenlere doğru gidip çıkamaya başladık babam arkamızdan bağırarak " kızlar çabuk olun ben sizi bugün bırakıcam " dedi .

Damla'yla odaya girdik ama bana hiç bakmıyordu çantasını alıp tekrar aynanın karşısına geçip kendine bakıyordu bende hemen " tamam ya çok güzelsiniz Damla hanım yeter ayna çatlayacak "dedim gülerek Damla'da bana dönerek " uf abla senle uğraşamam ben gidiyorum ." Dedi bende hemen çantamı alarak arkasından koştum " tam bekle yaa " dedim.

Ama öyle hızlı inmişti ki dediğimi duymamıştı . Bende Arabanın yanına geldiğimde Damla çoktan ön koltuğa babamın yanına geçip oturmuştu bile bende hemen arka koltuğa geçip oturdum . Araba hareket edince bizim kız durur mu müzik açtı tabi bende başımı cama yaslayıp etrafa bakmaya başladım .

   *********

Sonra arabanın durmasıyla başımı kaldırıp Damla'nın okuluna gelmiştik . Damla'yla ayrı okulardaydık ben çok ısrar etmiş oysa bizim okula gel ama  o tüm ısrarlarımı rağmen gelmedi neymiş bizim okul güzel değilmiş sonra zaten  başka okula tercihini vermişti . Babam Damla'ya " iy dersler prensesim " dedi Damla da " sağol babam " dedi ve eliyle öpücük yapıp babama gönderdi . Deli kız ya buna gülmüştüm sonra hafifen bana bakarak " al sanada öpücük sonra kıskanma " diyip kapıyı kapattı .

Tekrar araba hareket etmeye başladı ben ise okula gitmek istemiyordum şimdi sıkıcı dersler sıkıcı sınıf ortamına gitmek yerine şuan evde uyumayı tercih ederim yaa Ben çok dalmış olmalıyım ki babam bana seslendiğini dahi duymamışım "kızım geldik " dedi bende "aaa pardon baba dalmışım" dedim . Babam bana bakarak " Düşünceli prensesim düşüncelerinden çık derslerini dinle iy dersler " dedi bende babama bakarak gülümsedim " sanada hayırlı işler babacım " dedim . Babam bir özel bir şirkete çalışıyordu .

Bunları düşünürken babam kapıyı açtı birden ben ona şaşkın şaşkın bakarken oda bana " kızım insen artık diyorum " ben mahçup bir şekilde " ben iniyordum babacım zaten " babam hııı hııı diyip beni sinir etmişti .

" kızım senin okula gelmeye hiç niyetin Yok gibi ne oldu " babama bakarak dudak büktüm " okula gitmek istemiyorum okul çok sıkıcı " babam bana bakarak "kızım bugün okulun ilk günü ilk günden sıkıcı deme bari hadi okuluna " dedi bende bişey demeden kafamı sallayıp derin bir ufff çekerek okulun kapısına doğru yürüdüm .

Arkama döndüğümde babam arabada bana bakıyordu . Bende hafiften gülümseyip el sallayarak arkamdan bakmayarak içeri girdim .

Neyseki okulun içine girdim sınıfımı bildiğim için sınıfıma doğru yürüdüm . Sınıfımın kapısının önüne gelince heyecan bastı çünkü girdiğim zaman tüm bakışlar üstümde olacaktı buna emindim ve budan çok rahatsız olduğum için girmek istemiyordum .

Neyseki tam içeri geçecektim ki biri kapıyı açmasıyla kafama çarpmasıyla bir oldu . Kafama çarpan kapının sert açılmasından dolayı ben yere kapaklanmıştım . Başım çok ağırıyordu hemen elimi başıma götürdüm bastırdım aaa diye ses çıkartım elimi başımdan çekerek elime baktığımda kan gördüm görmemle bağırdım .

Sonra biri beni kardırmaya çalıştığını görünce az önce kapıyı açan kişi olduğunu tahmin ettim ama yüzüne bakamamıştım "bırak kolumu " dedim bağırarak  "kendim kalkarım" dedim kalmaya çalışırken hafif başım dönmesiyle elimi duvara verdim . "Ne oldu iyi misin "  duymamala karşımdaki çocuğun yüzüne bakmadan  " sanane " dedim . Çocuğun yüzüne bakmak için hamle yaptım gördüğümle şok oldum 😳

Bu neydi yaa adeta metor ya bildiğiz çok yakışıklı hemde çok ben hafiften gülümseyip dudağımı ısırdım .

O bana bakarak " iyi misiniz " dedi ben bişey diyemedim çünkü konuşamıyorum ağızımdan kelimeler çıkmıyordu çıkamıyordu .

yanıma yaklaşarak ....

BAŞUCUMDAKİ AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin