KAFA KARIŞIKLIĞI 🙄

73 12 43
                                    

Yeni bölüm attım .
Gerçi  yeni bölüm gelsin diyen Yok ama ben yine atmayı tercih ettim . Okuyan herkese iyi okumalar 🙈

Nehir'den
Şok içerisinden onlara bakıyordum Ne diyeceğimi bilmiyordum çünkü daha kendim bile bilmezken benim canım arkadaşlarım pat diye yüzüme söylemişlerdi tekrar Melis söze girdi "Nehircim alt tarafı evet  ya da hayır  diyecen İnan zor değil Demir'e karşı bişey mi hissediyorsun bu kaç gündür bir tuhafsın saçlarını yapıyon kendine bakıyon okula gelmek istiyorsun genelde geç gelirdin artık erkende geliyorsun sence bu normal mı canım arkadaşım " dedi .

Ben ne cevap vereceğimi bilmezken tekrar Feyza hemen söze girdi " bize öyle bakmayı kes bişey de meraktan öldük biz senin arkadaşın değil miyiz anlatsana hadi ya " bende cevap vermekten  başka çare olmadığından önce yutkundum sonra "be-benn" diye kekelemiştim .

Tam tekrar ağzımı açıcakken zil çaldı ben o an istemsizce hafiften gülüp çantamı kaptığım gibi sınıftan tam çıkacakken Feyza " Nehir sen kaç sonra senle konuşacaz helbet " bende onlara dönüp "görüşürüz canım arkadaşlarım diyip hızlıca içeriden tam çıkacakken onunla çarpıştık of bu olmamalıydı yaa hemde bizim kızların yanında uff .

Başımı kaldırıp "pardon" diyebildim . Oda bana bakarak "kızım az dikkatli ol yaw illaki bir yerlere çarpacaksın sende haklısın takıntı olmuş " bende çok sinir olmama rağmen kendimi tutum çünkü şuan cevap verecek halde hiç değildim . Verirsem bu konuşma uzayıp gidecekti .Bizim kızlarda orda gülüyorlardı . Bende hemen cevap vermek yerine başımı mahçup olmuş şekilde salladım ve arkamı bile dönmeden okuldan çıkıp hemen eve gittim .

********

Ben eve gittiğimde üstümü  değiştirip akşam yemeğini yiyip Damla'ya birlikte odaya geçtik. Damla çalışma masasına oturup ödevlerini falan yapıyordu bende yatağa uzanıp müzik dinlemeye karar vermiştim .

Aradan 1 saat falan geçmişti iyice sıkılmaya başlamıştım Damla'ya dönüp "ödevlerin bitmedi mi " meraklı gözlerle sorarken Oda bana bakarak "bitti ödevlerim kitap okuyacam niye sordun ki " oda şaşırmış gibi sorunca hafiften yutkunup " ya kitap okumazsan bugün benim sana anlatacaklarım var bana yardım et lütfen " diyip yüzümü asarak dudaklarımı büzdüm .

Oda hemen şaşırıp yanıma doğru gelerek yatağa oturup elimi kavradı " Ne oldu ya anlat bakalım tabi yardım edebilirsem ederim yaa " dedi .

Bende ağlamamak için kendimi zor tutup Damla'ya sarıldım ve istemsizce gözlerimden zorla tutuğum yaşlar akmaya başladı . Hıçkıra hıçkıra ağlayıp Damla'ya sıkıca sarıldım ."ne yapcam ya ben çok tuhaf karışık duygulardayım " dedim .

Damla hemen benden ayrılıp bakışlarımızı sabitledi "anlatacak mısın " bende dudağımı büzerek başımı olumlu şekilde salladım .

Hemen anlatmaya başladım işte Demirle ilk tanışmamızı herşeyi baştan sona kadar anlattım . Bugün olanlar dahil Feyza ve Melisin sorusu zil çalınca Demirle çarpışmamıza kadar anlatım . Sonra ekleyerek "Damla cidden ne hissettiğimi bilmiyorum kızlar birden öyle sorunca donup kaldım bişey diyemedim . "

Damla bana yaklaşarak yanağıma bir öpücük koyarak sonra elimi tutup "zuzum bişey hissediyor Musun sen ona karşı söylesene açık ol bana " Damla her zman bana zuzu der lakap takmış bende ona küçük hanım derim o bana öyle deyince .

" bak küçük hanım ben bişey hissettiğimi cidden bilmiyorum evet itiraf ediyorum ilk görünce şok oldum taş gibi çocuk dedim . O an kendimi kaybettim başımı unuttum ona baktım ama öyle bişey düşünmedim kızlar benim kafama koydu bunu" dedim .

Oda bana bakarak " zuzu sakin ol bence hissediyorsun kendine itiraf edemiyon zaman geçsin zaten anlarsın . " dedi sonra ayağa kalkarak pis pis sırıtıp "bizim zuzu aşık mı  oldu" diye dalga geçmeye başladı bende ayağa fırlayarak "bak küçük hanım beni sinir etme anlattığıma pişman da etme ya " yanımdan uzaklaşıp yatağına oturup dil çıkartı " tam tam " bende sinir olup onun yatağına gidip gıdıklamaya başladım o esnada annem içeriye girdi .

" kızlar Ne yapıyorsunuz daha yatmadınız mı siz hadi geç oldu yatın artık sonrada sabah kalkamıyorsunuz . " Bende annemin yanına gidip " tamam Hatice sultan yatıyoruz sen sinirlenme " diyince annem bana bakış atarak " Bak yarın okula gitmek istemiyorum uykum var hastayım falan dersen kötü olur geç yatıyorsun sonra da gitmek istemiyorum falan diyorsun " dedi kızarak bende yutkunup tam cevap vereceken Damla araya girdi .

" Annem merak etme ablam artık okul için öyle bir bahane uydurmaz . Ve sana çok güzel haberim var " öyle diyince kalbim küt küt atmaya başladı bu kız Ne diyecekti böyle " Artık ablamı uyandırmak için okula göndermek için zorlanmayacaksın " diyip güldü .

Annem bana dönüp " Nehir ne oluyor Damla niye böyle diyor " bende ne diyeceğimi bilmeden damla tekrar lafa atıldı  " anne bişey olduğundan değil bizim kız akıllandı artık ondan " annem pek ikna olmasada başını sallayıp " eee öyle olsun bakalım hadi yatın artık iy geceler " diyip Damla'yla beni öptükten sonra odadan çıktı .

Damla tam konuşacakken ben konuşmasına izin vermeden " iy geceler " diyip arkamı dönüp Yatağan uzanıp arkamı döndüm . Damla'da  oflayıp  lambayı kapattı ondan sonra kimseden ses çıkmadı öyle uykuya daldık  ....

Sonuna geldin bari bir yorum ve voteyi çok görme 🙏🏻 o kadar emek verip yazıyorum sonuçta sende sadece ⭐️ buna basıp yorum yapcan hiç zor değil !!!!

BAŞUCUMDAKİ AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin