Burdan Hilal_nur5 teşekkür ediyorum bana multimedyada yardım ettiği için sizde yazdığı kitaplara bakın derim süper 👌🏻
Bu bölümü kendimi arkadaşıma kardeşime ithafen yazıyorum . cansu1825 😍😘
Aleyküm selam 😇
Nasılsınız ?
İyi okumalar 😊
Hatırlatma :
Demir " belki haddim değil soracağım soru ama merak ediyorum " öyle diyince karnıma ağrı girmişti bile bana ne söyleyebilir ki ...Demir'den
Ben öyle diyince Nehir'in gözleri açılmıştı bu kız Ne düşünüyordu böyle ya da Ne diye böyle tepki veriyor anlamış değilim .Nehir araya girerek "dinliyorum" dedi . Öyle derken bile sesi titremişti gözleri çok tuhaftı bana öyle bir bakıyordu ki içine çekiyordu o derece .
Bende lafa girerek " ya bugün sınavda baya zorlandın anladığım kadarıyla derslerle aran Yok" öyle diyince nefes alıp verdi. Sonra lafa girerek
"ne alakası var ya " dedi . Bende ona bakarak
"hemen kötü düşüncelere kapılma benim amacım kötü değil " dedim .Bana bakarak "ne demeye çalışıyorsun anlamıyorum bugün sadece çok heyecanlandım ondan öyle oldu yoksa derslerle aram çok iyi " dedi . Söylediğine kendisi bile inanmamış gibiydi .
Bende hafiften sırıtırken o benim bu halime kaşlarını çatınca hemen yüzümdeki gülümsemeyi silip " Eminim öyledir ama benimde derslere aram iyide yanii istersen seni çalıştırabilirim " dedim .
Nehir'den
Öyle diyince adeta eriyip bittim . Ne diyon ya senle uçurumdan bile atlarım . Biraz saçmaladığımı fark ettim ne alaka şimdi çocuk sana çalıştırayım diyor . Gerçekten kötü bişey değil neden olmasın ki hem dört ayak üzerine düşmek buna denir bee . Tabiki kabul edicem düşünsenize onun yanında olucam bana ya bana ders anlatıcak hayali bile mükemmel ya .Benden cevap beklediğini anlayınca hemen "olur niye olmasın ki çalıştırabilirsin hem sen istersen tabii " ay saçmaladım Ne diyorum yaa biraz altan almam gerekiyor hemen pat diye cvp verdim. Ufff salak tabi istiyor istemezse söyler miydi . Demir uzatmadan lafa girerek "kısaca evet ya da hayır de ben zaten istediğim için teklif yaptım gerisi sende" dedi.
Uff çok pis rezil olmuştum. Bana evet ya da hayır de demişti ay heyecanlandım keşke başka bir teklif yapsaydın . Başka düşüncelere dalıverdim birden neyse kendi kendime saçmalama kendine gel Demir'e bakarak
"e-evet kusura bakma ben sadece " derken Demir lafımı kesti bide lanet olsun heyecanlanınca sesim titremişti ." O zaman yarın okul çıkışı olur mu senin için uygun mu " dedi . Ay sen istersinde olmaz mı yerim ben senii hele şu tipe bak bu Ne karizmatiklik uff bitiyorum resmen bu çocuğa yarına kadar nasıl bekleyecem bilmiyorum .
Kendimden emin bir şekilde "olur tabi uygun ya sıkıntı Yok okul çıkışı çalışıyoruz " dedim .
Oda bana tebessüm ederek
"tam o zaman" diyince lanet olası zilde çalmıştı uf biraz daha dursaydın olmaz mıydı ne de tatlı tatlı konuşuyordu .Demir bana bakarak
"zil çaldı içeriye girmeyi düşünmüyor musun " diyince birden afalladım .
"Girelim ya" diyebildim neyse sınıfa gelmiştik o yerine ben yerime geçmiştim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞUCUMDAKİ AŞK
Romance+Ben seni çok sevdim kalbimle herşeyimle sevdim . -Sevme beni lan benden sana zarar gelir seni incitirim . +Seviyorum hemde çok seviyorum şu küçük yüreğimde KOCAMAN SEVİYORUM SENİ -Bak sevme diyorum üzülürsün . +Ben üzülcem diye sevmekten vazgeçme...