Merhaba yeni bölümle karşınızdayım . Aslında yeni bölüm yayımlamayacaktım çünkü sınır koymuştum. Ama bir okurum ısrar edince onun için yeni bölüm yayımlıyorum . Bu bölümü @furaneda123 için yayımlıyorum . 😇
Sınırımız 15 vote 20 yorum olsun belki bu sefer olur. İnşallah ama biraz destek olur musnuz o kadar emek verip yazıyorum . 😏
Nehir'den
Bu hafta sınavlar vardı 3 ay olmuştu tam tamına 3 ay ve ben Demir'e karşı inanılmaz bir şekilde birşeyler besliyordum . Onu görünce böyle karnıma kelebekler uçuşuyor kalbim hızlı hızlı atmaya ritim tutmaya başlıyor nefes alamayacak gibi oluyordum .Hafta sonu gelince normalde ben çok sevinirdim ama artık sevinmiyorum bizzat üzülüyorum onu göremiyorum diye . Herkes Pazartesi'yi sevmez bende sevmezdim ama artık çok seviyorum bir an pazartesi olsun istiyorum Ve ben sevmediğim şeyleri Demir sayesinde sevmiştim . Çünkü artık beni Demir'e bağlayan herşeyi çok seviyordum .
Okula gelmiştim 3. Saat Coğrafya sınavı vardı pek heyecanlı değildim çünkü çalışmıştım evet inanılması zor ama ben artık çalışıyordum çünkü Demirle aynı sınıftaydık ve ben düşük not almak istemiyordum .
Neyse hoca çoktan Sınıfa girmişti bu hoca çok takıntılıydı herkesin yerini değiştirirdi nedense ilk bana bakarak " sen gel bakim " ay öyle diyince korkularım birden depreşti bende yutkunarak elime kalemliğimi alarak hocanın yanına gittim ve tabiki herkesin gözü üstümdeyi hoca tekrar bana dönerek orta masayı göstererek " Mert sen kalk Nehirin yerine otur " öyle diyince içten içe sevindim çünkü Demir'in yanına oturacaktım .
Hocaya bakarak heyecanla
"bende Mert'in yerine mi oturayım hocam " dedim dememle hoca bana bakarak " hayır ben öyle birşey mi dedim " sinirlenerek bende sadece " hayır " diyebilmiştim . hoca herkesin yerini değiştirmişti .Demir'in yanına Sude'yi oturmuştu uff ne olacak ki beni oturtsaydı . Ben iç çekerek hala nerde oturacağımı bilmeden hocaya bakıyordum bu adam Ne diye beni yanında tutuyordu ki anlamadım bir yere oturtmuyor iyice sinirlendim ayağımı sallamaya başlamamıştım .
Sonra tam hoca bana kendi masasını gösterecekken Sude'nin güldüğünü fark edince sinirlenip "napıyorsun kızım farkındaysan sınava girecez kalk ordan gel öğretmen masasına otur beni sinir etmeyin " dedi . Bende hala ayaktayım bana bakarak " sende geç sude'nin yerine " banada bağırmıştı sanki ben ne yaptım .
Neyse içimde pis pis gülerek hemen Demir'in yanında yerimi aldım ay kalbim gene küt küt çarpmaya başlamıştı . Hoca kağıtları dağıtmıştı ama ben heyecandan boş boş sayfaya bakıyordum . 15 dk boyunca öyle kalmıştım zaten 5 dk da hoca sayesinde gitti .
Geriye 20 dk kalmıştı hoca yanıma gelerek bağırdı
"Nehir hanım neyi düşünüyorsunuz çalışmayın sonra gelin burda kağıda salak salak bakın " ben hocayı daha önce sevmediğimi söylemiş miydim eğer demediysem şuan diyorum hiç sevmiyorum bu hocayı uff çok pis sinirlenmiştim. Ne diye herkesin içinde azarlıyor ki şimdi uffff Demir bana bakıyordu ben ise utanarak başımı öne eğdim hoca arkasını dönünce Demir bana yakınlaşarak "istersen kağıtları değiştirelim ben bitirdim sınavı kendi kağıdını bana ver " dedi .Bende yutkunarak kaşlarımı çatıp " hayır istemiyorum " diye bağırdım sonra 15 dk kaldığını anladım nefesimi kontrol edip kağıda odaklandım hepsi bildiğim sorulardı . Ve kendi kendime sen yaparsın diye gaz vermiştim. Herkes nerdeyse sınav kağıdını vermiş bir kaç kişi hariç hoca bana bakarak
"kızım yapamıyorsan ver kağıdını " dedi bende hocaya bakarak " hayır hocam yapıyorum " dedim . Ya sanane bitirirsem zaten yerine koyucam ne diye başımda dikiliyor ki anlamadım gitti .Hoca bana bakarak güldü
"10 dk kaldı Ne yapcan kağıdın boş " bende hocaya hiç cevap vermeden kağıda odaklanıp tek tek soruları okuyup cevapladım çoğu testi tüm soruları yapmıştım. 2 tanede klasik soru vardı . Bir tane soru kalmıştı oda klasikti tam yapacken zil çaldı hoca başımda olduğundan dolayı hemen kağıdı elimden çekti .Bende sinirle eşyalarımı alıp masama tam geçecekken Demir'in bana seslendiğini duydum " Nehir " diye bağırıyordu . Çünkü teneffüs olunca biraz gürültü oluyordu . Bende " Efendim " dedim .
" Biraz konuşalım mı " dedi . Bende bir an heyecan oluştu Ne konuşaktı ki hemde benle masama geçip " geliyorum " dedim . Kızlar kıkırdamaya başlamıştı bile kızlara dönerek "Feyza Melis ne olur böyle hareketler yapmayın yanlış anlar lütfen. " Melis bana bakarak "mal mısın yaa anlasın ya öküz olduğundan anlamıyor bari belki biz böyle yaparsak anlar " dedi . Bende kaşlarımı çatıp kızlara bakıp dediklerini duymamazlıktan gelip Sınıfın kapısında bekleyen Demir'in yanına gittim .
" ne oldu kötü bişey mi oldu Demir " ay korkuyla sormuştum Ne diyecekti bana uf ben bu çocuğu görünce ayaklarım yerden kesiliyor şuan bildiğiniz bahçede onunla yürüyordum . Demir
"ya hayır bişey olduğu yok sadece ben " birden durunca endişelendim niye durdu ki bu ufff ne diyecek yaa .Tekrar bana bakıp derin nefes aldı yüzünde ufak bir şey yoktu tam odundu anlaşılmıyor bu çocuk üzgün mü mutlu mu diye .
Demir " belki haddim değil soracağım soru ama merak ediyorum " öyle diyince karnıma ağrı girmişti bile ...
➡️Sizce Demir Nehire ne soracak ?
➡️Bölümü nasıl buldunuz ?
➡️Lütfen yorum ve vote vermeyi unutmayın !!😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞUCUMDAKİ AŞK
Romance+Ben seni çok sevdim kalbimle herşeyimle sevdim . -Sevme beni lan benden sana zarar gelir seni incitirim . +Seviyorum hemde çok seviyorum şu küçük yüreğimde KOCAMAN SEVİYORUM SENİ -Bak sevme diyorum üzülürsün . +Ben üzülcem diye sevmekten vazgeçme...