Demir'den
Kızın yanına yaklaşarak "senin başın kanıyor sen iyi değilsin." Dedim ama Kız beni hiç duymuyor gibi aptal aptal yüzüme bakıyordu bende iyice sinirlendim kolundan tutuğum gibi yürümeye başladım o ise çırpınıyor bir yandan da konuşuyor biz ise çoktan bahçeye çıkmıştık ortalıkta kimse yoktu çünkü ders zili çalmıştı hala konuşuyordu " napıyon ya bırakır mısın kolumu canım yanıyor " demesiyle kolunu bıraktım ise tekrar konuştu " ne yaptığını sanıyorsun nereye götürüyorsun beni " diye bağırıyordu bana bu kız nede çok konuşuyor ya iki dakkada başım çatlamıştı .Ona dönerek "senle bir işim Yok ufaklık yaptığım hatayı düzelticem eczaneye falan gidelim yaranı pansuman yapalım " dedim .
Dememle sinirlenmeye başladı "bana ufaklık deme hem gelmiyorum ben kendim yaparım" diyince güldüm .
Ben ona bakarak " ufaklık kendin ne yapabilirsin gel inat etme gidelim işte korkma sadece pansuman yapıp vakit kaybetmeden okula geliriz " dedim o ise beni duymuyormuşum gibi yüzüme bakıyordu .
Sonra benim de ona baktığımı görünce hemen gözlerini başka yere çevirerek " şey ben istemiyorum sağol senin yardımına ihtiyacım Yok " dedi.
Ve arkasını dönüp gitmeye başladı bende arkasında hem yürüyorum hem de bağırıp "gelmezsen gelme lan seni düşünende kabahat zaten ne halin varsa gör " dedim . Oda duymuş olacak ki bana dönüp sinirli bir bakış atıp uflayarak sınıfa gidiyordu .
Bu kız beni deli etmişti alt tarafı pansuman yapcaktık . Neyse uğraşamam kendi bilir . Bende bizim çocukların yanına gittim . Öğretmen zili çalana kadar durduk .
Nehir'den
Sanki ona mı kalmış neymiş efendim pansuman yaptıracakmış sanane yaaa uf sinirlenmiştim . Ya bide bana ufaklık diyor bide yetmezmiş gibi kolumdan tutup götürmeye çalışırken herkes bize bakmıştı ve ben çok utanmıştım . Bana ufaklık demişti aslında çok hoşuma gitmişti ama ona belli edemezdim . Hem başkası deseydi farklı olurdu onu demesi içimde birşeylerin kıpırdamasına neden oldu .Sınıfa girdim herkesin gözü bendeydi hemen Feyza ve Melis bana doğru koşup ikisi birlikte bana sardılar bende onlara karşılık verdim tabii sonra birlikte cam tarafı ikinci sıraya geçip oturdum yanıma Feyza oturmuştu önümüzde Melis oturmuştu .
Sonra Feyza bana dönüp kaşıma elini koyarak kaşları çatık bir şekilde " canım acıyor mu kıyamam ya kalk lavaboya falan gidelim yıkayalım bişey yapalım" Feyza'nın bu tedirgin hali gülmeme neden oldu . Bu halime Melis kızmış olacak ki oturduğu yerden kalkıp " bide gülüyor ya kal kızım sen kafana darbeyi alınca kafa gitmiş tabiii "
Melis çok ciddi ciddi çıkışmıştı Feyza'da Ona destek vererek "aynen ya " ben hemen ikisine bakarak " Kızlar sakin olur musunuz bişey Yok yaa şimdi hoca gelir teneffüste lavaboya gideriz " dedim .
Feyza derin bir iç çekerek "Allah'ım bana sabır ver şu kızada akıl ver . Nehir beni sinir etmeden hadi kalk ya " daha fazla direnmeden kalkıp sınıftan çıkmaya çalıştık biz çıkarken o çocukta içeri giriyordu bana ters ters bakarak derin nefes alıp verdi .
Hemen Melis lafa girerek "bundan sonra kapıyı açtığınızda daha dikkatli olursanız çok iy olur " bende olayın büyümemesi için o çocuk cevap vermeden Melis'in kolundan çekip sınıfın kapısını kapattım . Melis bana bakarak "napıyon ya bıraksaydın da ağzının payanı verseydim o öküze " dedi hafiften gülümsedim çünkü komikti öküz demişti yaa neyse ben lafa girerek " evt öküz ama uf neyse boşver uğraşmayalım " Melis bana bakarak "ah iy yürekli arkadaşım" bende dudağımı büzerek "biliyon mu o öküz bana ufaklık dedi yaaaa " Feyza ve Melis yürüyerek gülmeye başladılar sonra Feyza lafa atlayarak "kendisi de pek öküz ve odun " dedi bende güldüm "evet ya" Melis bana Feyza'ya bakarak el işareti yapıp "hadi kızlar yürüyün" diyerek lavaboya doğru yol aldık .
Yaa o kadar tatlıydı ki anlatamam hele ilk gördüğüm zaman sanki rüyalar alemine daldım o endişeli yüzüme bakarken ben ise aptal gibi hülyalı hülyalı bakmıştım ona . Uf inşallah yanlış bişey anlamamıştır . Feyza'nın sesi düşüncelerimi Yok etmişti . "nehir içeri girsene "
Bende hemen içeri girip ilk elimizi yüzümü yıkadım sonra da aynada kaşımdaki yaraya baktım hafif bişeydi ama çok acıyordu yaaa .Melis " bana dön de yarana bakalım " ben güldüm tabii bizim kızların bu hali komikti bende hemen "kız önemli bir şey Yok azıcık bişey " Melis durur mu illa ki bakıcak ona dönerek bakış attım " hayırdır yaram çok mu derin Melis hanım " Melis bana bakış atarak "canım arkadaşım dalga geçme ufak olabilir ama mikrop kapmasını istemeyiz demi " .
Ben ne dediğini anlamışım gibi başımı sallarken Feyza araya girerek elindeki yarabandını sallayarak bana baktı "tabi kapmaması için bunu kullanıcaz" şimdi ne gerek vardı ufakcık çizilmişti sadece ama bizim kızlar hep böyleler yanlarından bişey eksik olmaz hele de Feyza bunlara çok dikkat eder .
"kızlar buna gerek Yok abartmayalım " dedim ama Melis uflayarak "oooo sende ne nazlı çıktın be Nehir bırakta yapalım derse geç kaldık zaten " .Bende daha fazla derse geç kalmamak için olumlu anlamda başımı salladım . Feyza da yarabandını yapıştırmıştı . Bende istemeyerek bağırmıştım çünkü çok acımıştı . Melis " ah Nehir nede nazlısın hadi bakalım çıkalım artık " hemen birlikte lavabodan çıkıp sınıfa doğru ilerledik hoca çoktan sınıfa gelmişti.
Biz kapıyı çalarak içeri girdik ben "özür dilerim hocam geç kaldığımız için " dedim . Biz gelmeden sınıf olayı anlattığı için hoca anlayış göstererek "önemli değil kızım geçin oturun bakalım . Geçmiş olsun Sen nasıl oldun başın ağrıyor mu " hocanın sorusuyla şaşırmıştım bende hemen " çok teşekkür ederim gayet iyim hocam bişeyim Yok " dedim tebessüm ederek . " hım iy bişey olmasın biraz dikkatli olun çocuklar sınıftan çıkıp girerken " diyip herkesi uyarmıştı bende benim çaprazımda oturan çocuğa bakıp gözlerimi devirdim .
Öğretmen yoklama daha almamıştı almaya başlamıştı herkesin ismi okunuyordu burdayım diyorlardı sıra bana gelmişti ama ben dalmıştım Feyza koluma vurarak "burdayım desene " hoca tekrar demişti "Nehir Soydan" burdayım diyebilmiştim . Sonra tekrar düşünmeye başladım. Arada 2 3 dakka geçmişti Hoca sesiyle irkildim "Demir Atasoy" dedi bende merak ettim kim o diye Çünkü 3 yıllık sınıf arkadaşlarımı hepsini tanıyorum bu isim yabancı gelmişti . Kafamı hemen çaprazımda oturan çocuğa kaydı o "burdayım" demişti Çünkü bide benim şaşırmam saçma o yeni gelmişti başka kim olabilir ki hem ismi Demirdi demek ahhh ölürüm ben sana içimden geçirmiştim hemen kendime kendine gel dedim ...
*********
Neyse nihayet son derse gelmiştik bugün baya yorulmuştum . Zil çalınca ben hemen toplanmıştım bizim kızları beklerken Demir'e baktım oda hemen kalkıp sınıftan çıkmıştı arkasına bile bakmamıştı . Kızlar toparlandıktan sonra birlikte okuldan çıktık .
Melisle vedalaşıp Feyza'yla otobüse bindik aynı mahallede olduğumuz için birlikte gidiyorduk . Ben eve gidince aç olmadığımı söyleyip odaya geçtim üstümü değiştirip hemen yatağa girdim . Veeee Demir'i düşünmeye başladım bugün olanları düşündüm düşünürken çok yorgun olduğum için kendimi uykunun kollarına teslim ettim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞUCUMDAKİ AŞK
Romance+Ben seni çok sevdim kalbimle herşeyimle sevdim . -Sevme beni lan benden sana zarar gelir seni incitirim . +Seviyorum hemde çok seviyorum şu küçük yüreğimde KOCAMAN SEVİYORUM SENİ -Bak sevme diyorum üzülürsün . +Ben üzülcem diye sevmekten vazgeçme...