Bu bölümü ilanli_11 için atıyorum . Burdan kendisine teşekkür ediyorum bana destek verdiği için ❤️😍😘
"Sen benim görmek için, bakmaya gerek bile duymadığım ezberimsin. . ."
Gözlerimi açtığımda elim istemsizce başıma gitti ellediğimde acıyordu hafiften doğruldum oturur pozisyona geçtim . Damla'ya baktım hazırlanıyordu rüya gördüğüm zannettiğim için gözlerimi ovarak tekrar Damla'ya baktım .
Sonra telefonumu elime alıp saate bakım saat 06:05 geçiyordu . Daha vardı normalde biz 07:00'da kalkardık. Bu kız harbi deli yaaa . Hemen Damla'ya bakarak ;
" kızım sen manyak mısın saat çok erken nie hazırlanıyorsun "
Damla bana dönerek " sanada günaydın ablacım " dedi ben kızarak "Damla" dedim oda bana dönerek " uyku tutmadı ablacım bende kalkıp hazırlandım bunda Ne var " bende Damla'ya bakarak " he damla he kafayı yedin harbiden " sonrada söylenip durdu Gene onu duymamazlıktan gelip lavaboya girdim aynanın karşısına geçip uzun uzun kendime baktım sonra elimi yüzümü yıkayıp odaya geçtim .Damla bana tuhaf tuhaf bakarak kaşlarını havaya kaldırdı bende ne oldu dercesine kafamı salladım bana bakıp "senin kaşına Ne oldu ya " bende yanına gidip küçük bir buse yanağına koyarak "iyim bitanem sadece kapı çarptı bişi yok ki" Damla dudak büzerek "acıyor mu peki" bende onun bu haline gülerek "yok ya ufak bişey bizim kızlar abartıp yarabandını yapıştırdılar " .
Arkadan annemin endişeli sesi geldi hemen "ne olmuş" Damla hemen annemin yanına gidip "anne ablam kaşını kapıya çarpmış" annem hızlıca yanıma gelip "annem " diye seslendi bende ona karşılık vererek "annem hiçbirşeyim yok ufacık bişey" annem başımı öperek "dikkat et yavrum kendine yaa "
Bende annemin yanağına öpücük koyarak " tamam Hatice sultan " diyip yatağıma oturdum . Annem bana bakar "çabuk hazırlanın kahvaltıya gelin " Damla lafa girerek "annem bak kızın hazır ama şu kızın tembel malum biz senle gidek kahvaltıyı hazırlayalım o tembelde hazırlansın ." Bende gülerek " deli kız sen gitme ya bişey diyecem sana " annem odadan çıktı .
Damla "ne oldu Ne diyecen abla" bende hafif yutkunarak "şey diyecektim bugün saçlarımı örer misin diyecektim " dememle Damla kahkaha atmaya başladı "senin mi saçını mı örgü yapayım acaba hangi dağda kurt öldü " bende ona bakarak ufffff dedim "dalga geçme yapacak mısın" meraklı gözlerle ona bakarak oda yanıma gelerek " biricik ablam istedi de yapmaz mıyım tabi yaparım " .
Damla saçlarımı örmüştü cidden çok yakışmıştı. Damla bana bakarak hafif tebessüm ederek onay şekilde eliyle gösterdi. Neyse kahvaltı yaptıktan sonra Damla'yla durağa gittik otobüse bindik Damla benden iki durak önce inmişti bende okulun yakınından inince okula doğru yürümeye başladım .
Okul bahçesinin kapısına gelirken karşıda Demir ve Mert geliyordu hayret dedim içimden şaşırmıştım Mertle ne ara tanışıp bu kadar samimi olmuşlardı resmen kahkahaları 10 m öteden duyuluyordu . Ay çok yaklaştılar dedim içimden hemen kendimi bi an bahçeye atmam lazım diye düşünürken bir el buna mani oldu .
Arkamı dönüp elin sahibine baktım ve bi an korktum irkildim karşımdaki öyle bir yüzümü inceliyor ki donup kalmıştım . Hemen onu ittim sonra gözlerimiz birleşti o bana kızarak baktı sinirlendiği bariz ortadaydı ..
Ve bana bakarak yanıma yaklaştı kulağıma eğilerek "örgü saçına çok güzel yakışmış " diyip sırıttı bende heyecandan kalbim çıkacaktı adeta çok yakındık ya arada bir m bile Yok o derece sonra Mert'e dönerek "kardeşim sen git bende arkandan gelirim " dedi .
O öyle diyince çoktan benim karnıma ağırlar girmişti tekrar aramızda ki mesafeyi kapatarak ya bu Ne yapmaya çalışıyor Ne diyecekse desin neden yakınlaşıyor ki anlayamıyorum . Kulağımın yanına gelerek nefesini verdi ve söze girdi .......
Diğer bölümde görüşmek üzere 😇
Allaha emanet olun 🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞUCUMDAKİ AŞK
Roman d'amour+Ben seni çok sevdim kalbimle herşeyimle sevdim . -Sevme beni lan benden sana zarar gelir seni incitirim . +Seviyorum hemde çok seviyorum şu küçük yüreğimde KOCAMAN SEVİYORUM SENİ -Bak sevme diyorum üzülürsün . +Ben üzülcem diye sevmekten vazgeçme...