ÖKÜZ 😜

66 14 4
                                    

Demir'den
Mertle birlikte okula geliyorduk okul mertlere yakın olduğundan dolaylı bugün yürüyerek okula gelmeye karar vermiştik . Gerçi normalde ben anneannem'de kalıyordum dün Mert ısrar edince kıramadım onlarda kalmıştım .

Okulun oraya geldiğimizde o kızı gördüm yani Nehiri oda karşıda geliyordu . Okulun kapısında düşünceli düşünceli bekliyordu biz oraya tam ulaştığımızda korkar gibi kendini içeri tam atacaken mani oldum .

Koludan tutum oda arkasına döndü bende yüzüne bakıyordum yani inceliyordum çünkü karşımda korkarak bana bakıyordu sonra hemen hızlıca benden uzaklaştı bende ister istemez kaşlarımı çatmıştım .

Sonra Mert'e dönerek içeri girmesini söylemiştim .

Hemen kullağına doğru eğilerek "Korkma benden sana zarar gelmez . Sadece  başın nasıl oldu onu soracaktım " dedim .

Oda gözlerini açarak bana baktı birden elini başına verdi .
"Gayet iyim bişeyim Yok hem senin olduğunu her yer zarar benden uzak ol " dedi bende istemsizce güldüm .
"kızım sen beni ne zannediyorsun alt tarafı yanlışlıkla kapıyı açtım nerden bilim kapının arkasında durduğunu göründe sanki ne yapmışım . Aslında senin orda ne işin vardı anlamış değilim  " dedim .

Hemen kaşlarını çatıp
"Sanane sana hesap mı vericem hem suçlusun hemde güçlüsün yaaa Öküz gibi kapıyı açan sensin bee"  dedi . Ve o an kan beynime sıçradı adeta hemen kolundan kavrayarak
" Haklısın suç bende ya seni soranda kabahat Ne diye seni soruyorum ki ne halin varsa gör" diyip gittim ona bakmadan .

Nehir'den
Bi an öyle bağırınca korkmuştum yaaa kolumu öyle sıkmıştı ki çok ağrıyordu canım yanmıştı öküz işte ne olcak . Ama çok yakışıklıydı sinirlenince bile yakışıklı oluyordu öküz ..

Neyse yürüdüm sınıfa doğru sınıfa girince hiç ona bakmadan sırama geçtim . Bizim kızlar zaten gelmişti onlara "günaydın kızlar " diyip zorla da olsa gülümsedim . Onlarda bir ağızdan 'günaydın' dediler .

Neyse zman bugün çabuk geçmişti son iki  derse gelmiştik ama hoca gelmemişti . Bizde kızlarla çok sıkılmıştık dışarısı sıcak olduğu için biz çıkmadık ama erkekler çıkmıştı maç yapıyorlardı . Diğer kızlarda ortada yoktu bizden hariç dört beş kızda vardı sınıfta .

Neyse kızlara çok sıkılınca genelde bu oyunu oynardık birbirimize sorular sorardık birbirimizin hakkında merak ettiklerimizi . Hemen Feyza lafa atılarak "ilk ben soru sorayım" ben ve Melis çok meraklanmıştık pür dikkat Feyza'ya bakıyorduk . Oda fazla bekletmeden "Melise sormak istiyorum ."

Öyle diyince heyecanlandım Ne merak ediyor olabilir ki bende hemen "tam sor Ne merak ediyon ki Feyza " dedim . Oda bana bakarak "Bak Nehir fark etmediğimi sanma doğru dürüst sorduğum soruyu cevapla hiç lafı dolandırma kaçışın Yok ona göre " ya bu Ne sorucaktı böyle ben fena halde yaklanmışım bu kızlara neyimi gördüler de böyle konuşuyordu . Feyza bunları söylerken Melis'te herhalde biliyor ki kafasını salıyordu olumlu bir şekilde .

Ben iyice korkmaya başladım . Fazla dayanamayıp "ay sorun Ne soracaksınız vallahi merak ettim." Feyza Melise kaş göz işareti yaparak sorayım mı diye dudaklarını oynattı . Meliste "sor kızım aramızda gizli saklı Yok sonuçta biz arkadaşız dimi " Feyza'da kafa sallayarak "aynen" dedi ben ise korku bakışlarla onlara bakıyordum sadece .

Feyza bana dönüp "bak Nehir senden bekliyordum söylemeni ama senden çıt Yok biz soralım dedik bari " dedi . Bende iyice gerilmiştim sanki hayatımın sorusuydu bu Ne ya nie bana eziyet ediyorlar soracaklarsa pat diye sorsunlar merak ettiklerini bu kadar zorlamanın anlamı Yok dimi ama bizde insanız yanii ve sinirli bakışlarımı  Feyza'ya ve Melise bakış atıp "yeter kızlar soruyorsanız sorun yoksa cidden kalkıp gitcem " dedim .

Melis hemen heyecan yaprak "tam tam sakin ol ya hadi Feyza sende sor artık " ben tekrar merak edercesine Feyza hanıma bakarken o pat diye söyleyiverdi . Ben ise şok oldum böyle bir soru beklemiyordum . Asla aklıma dahi gelmedi . Bu kızlar böyle ne düşünüyorlar yaa .....

👉🏻Canım okurlarım az merak edin acaba Feyza ve Melis ne sormuş olabilirler ?? 🙄

BAŞUCUMDAKİ AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin