4.

556 19 0
                                    

Adam: Off o sa trebuiască sa plec la sediu câteva zile si nu as vrea sa o las singura pe Rose.
O sa ii spun lui Cristian sa stea cu ea cat lipsesc eu...sper doar sa nu se supere ca plec si nu ii spun unde. Il sun pe Cristian sa vad daca accepta propunerea.
Adam: Salut Cristian!
Cristian: Salut!
Adam:Frate sti ca o sa fiu plecat cu ceilalți in misiune ai putea sa stai la mine câteva zile nu vreau sa fie Rose singura.
Cristian: Bine dar dupa vreau sa ii spui tot ce simti se vede ca si ea te place.
Adam: Promit dar am nevoie de ajutorul tau.
Cristian: Si cand pleci ?
Adam: Peste o oră, deci poti veni.
Cristian:Bine ne vedem la tine. Pa
Adam:Ok. Pa
Adam:Rose trebuie să iti spun ceva.
Rose: Spune...sa intamplat ceva?
Adam: Nu doar ca trebuie să plec câteva zile la firma vei sta cu Cristian si cand ma întorc vreau sa vorbim.
Rose:Bine dar promiti ca ai grija de tine si imi vei spune tot.
Adam:Promit frumoaso.
Uite a venit si Cristian sper sa va înțelegeți.
Rose: O sa ne intelegem.
Adam:Ma apropi de ea si o strâng în brate si o sărut pe frunte si ea ma strange mai tare in brate si imi spune.
Rose: Sa ai grija...
Ma uit cum pleaca si ma doare sa stiu ca il voi vedea după câteva zile...il iubesc si imi va fi dor de el.
Sunt scoasă din gândurile mele de Cristian.
Cristian: Hei esti bine?
Rose: Da sunt bine...
Cristian: Sti ca nu ma poti păcăli. Il iubesti si vrei sa fie mereu cu tine.
Rose:De unde sti ca vreau asta.
Cristian:Se vede după cum il privești si te rog stergeti lacrimile o sa vina repede acasa.
Rose: Promiti ca nu ii spui nimic.
Cristian: Off bine nu ii spun.
Rose: Off nu mi.am dat seama cand am inceput sa plâng dar nu îmi place ca a plecat eu tin la el si vreau sa fie mereu cu mine il iubesc din suflet dar imi e frica sa ii spun dar daca nu ii voi spune eu sigur Cristian ii va spune.
Adam:Imi pare rau frumoaso ca plec dar am un transport si sper sa scap viu sa pot veni inapoi sa iti spun ce simt pentru tine. Eu si băieți suntem in masini dar se pare ca iar eu si Luke suntem urmăriți. Eu si Luke am ramas in urma pentru ca acei indivizi ne.au spart rotile si ne.au pus arma la cap si ne.au adormit.

Adam Blake Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum