Selena:Ma trezesc din cauza razelor de soare care imi intrau în ochi dar încă iubitul meu doarme si ma tine strâns în brațe ma întorc spre fata lui si io dau un sărut pe buze.
Marco:Ma trezesc cand ii simt buzele interesului meu asa ca o trag mai aproape de mine si imi lipesc buzele de ale ei o sărut cu atata iubire de parca as sarutao pentru ultima dată.
Ne desprinde din sărut din cauza lipsei de oxigen.
Iubito ce ai zice sa ne facem rutina si sa coboram jos sa le spunem alor tai de relația noastră ce zici.
Selena:Dacă mai imi dai un sărut.
Marco:Esti asa o copilă. O mai sărut odată si ne îndreptăm spre baie am terminat si cu rutina si deja suntem așteptați jos cu câteva întrebări.
Adam/Rose:Neața copii.
Stati jos avem câteva întrebări mai ales pentru tine Selena.
Selena:Bine dar macar lăsați.ma sa va explic.
Rose:Selena lăsase sa iti spunem mai întâi.
Uite care e treaba am aflat de acea petrecere. Nu suntem supărați esti majora faci ce vrei. Dar vrem sa stim ce e cu tine si Marco.
Selena:Mama mai sti cand am zis la 17 ani ca m.am îndrăgostit.
Rose:Da stiu ce e cu asta ?
Selena:Ei bine de Marco m.am îndrăgostit. Dar amândoi ne iubim te rog intelege mama , tata noi chiar ținem unul la altul.
Marco:Adam sti ca nu sunt un fistangiu sti ca sunt un baiat bun pentru Selena si sti ca nu as dezamagio.
Adam:Marco stiu asta tu ai fost mana mea dreapta si esti prietenul meu asa ca eu nu ma voi baga in relatia voastră doar sa nu aud ca a plâns din vina ta.
Rose:Selena nu stiam ca iti place de Marco. De ce nu mi.ai zis de atunci de ce te.ai ferit de noi si mai nou cam văzut dormind împreună. De asta suntem supărați că nu ne.ati spus de relația voastră.
Selena/Marco: Noi am venit de la petrecere si voiam să vă zicem acum amandoi.
Rose/Adam:Bine pai atunci Marco se pare ca nu te vom mai consideră un prieten ci un fiu si un ginere.
Marco:Ma bucur ca fac parte din familia asta dar sa stiti ca eu chiar o iubesc pe frumoasa de lângă mine si o voi proteja.
Adam:Am incredere in tine. Stiu ce iti poate pielea.
Selena ai grija e foarte protectiv si foarte gelos o sa ai bătăi de cap.
Selena:Încep să râd dar ii spun tatei ca si eu sunt geloasă si protectiva si ca ne potrivim.
Aron:Off blondina aia ma scoate din minti de ce la ales pe Marco ce are ala si eu nu am eu sunt băiatul lui Luke ar trebui să mă placa tati nosti au fost buni prieteni. Eu ar fi trebuit să îi fiu iubit nu ala. Dar il voi scoate din peisaj pe Marco.
Sper sa nu afle tata pentru ca imi va tine o morala precum ca ei sunt prieteni si nu am de ce sa fac asta. Dar eu o vreau pentru mine pe blondina.
În seara asta Selena va avea un transport asa ca nu strica sa ii împușcă iubitelul.
Selena:Seara a venit si ma pregătesc pentru a pleca cu iubitul meu si mafia sa facem transportul ala.
Iubitule eu sunt gata.Marco:Wow credeam ca vei fi îmbrăcată cu ceva negru nici de cum asa sexy.
Selena:Hai iubire ca sunt îmbrăcată cum trebuie nu e un costum negru e unul rosu.
Marco:Sa sti ca daca se da cineva la tine am deja pistolul în mână si nu stiu cum va mai scapa viu.
Selena:Sa sti ca eu am ochi doar pentru tine nu iti face probleme de alți.
Cand sa facem transportul a apărut unul cu cagula si inca vreo 10 tipi care mi.au împușcat oameni si chiar si pe Marco era împușcat în abdomen. Ma duc spre el si ii spun sa reziste am chemat ambulanța sa il duca la spital i-am zis ca il iubesc si sa le spuna alor mei ca am nevoie de ajutor.
Mascatul:Ai avut noroc ti.am lăsat iubitelul in viata dar nu pentru mult timp vei fi a mea nu il vei mai vedea niciodată. Băieți sa o legati bine si sa o adormiți.
Selena:Nu mai apuc sa zic nimic pentru ca simt cum ma cuprinde somnul.
După câteva ore
Ma trezesc cu o durere de cap si imi dau seama ca Marco nu e lângă mine si e la spital si eu nu sunt lângă el.
Pe usa intra nimeni altul decât Aron.
Ce o mai cauta si asta aici.
Aron:Buna papusa sper ca iti place la mine acasă oricum aici vei sta tot restul vieți.
Selena:Sa o crezi tu Marco va veni aici sa ma ia si vor veni si părinți mei.
Aron:Off esti frumoasa dar nu prea gândesti. Vezi tu tatăl meu e prietenul tatălui tău adica Luke. Nici prin cap nu le vor trece ca e mana mea asta.
Te vor crede moartă.
Selena:Marco stie unde sunt nu va rămâne asa crede.ma cand va afla tatăl tău chiar el te va omora.
Aron:Ha ha. Tatălui meu nu ii pasa de mine vrei sa sti de ce pentru ca i-am zis planul si mi.a zis ca sunt nebun.
Selena:Dispar nu vreau sa te vad nenorocirile.
Aron:Voi pleca pentru ca am treaba nu plec pentru ca imi zici tu.
Selena:Sper sa fie bine iubitul meu nu stiu ce mas face daca ar păți ceva. Ma jur ca daca e mort Aron va plăti scump.
Adam:Imi suna telefonul si e Luke.
Luke:Adam prietene fica ta e in mare pericol si Marco e deja la spital e împușcat e mana fiului meu ne.am certat din cauza ca iti iubeste fica si din gelozie il vrea mort pe Marco si a răpito pe Selena. Du-te la fosta mea casa sigur e acolo. Ai grija
Adam:Poftim de ce sa il omoare pe Marco. Doamne ce ma fac. Luke sa sti ca daca fata mea plătește ceva nu mai raspund de faptele mele.
Luke:Frate o fi fiul meu dar eu acum sunt la aeroport vin acum spre voi si ii voi da o lecție lui Aron.
Adam:Bine ne vedem la tine acasa pa.
Luke:Pa.
Rose:Dragule ce sa intamplat de ce esti asa agitat.
Adam:Selena e răpită de Aron si Marco e la spital împușcat cine stie poate e si mort nu am de unde sa stiu.
Te rog du-te la spital la Marco si vezi daca e bine nu stiu ce mi.ar face Selena daca nu ne ducem sa vedem cum e.
Rose:Ma duc acum te rog ai grija si aduo întreaga acasa.
Adam:Asa voi face iubito.
Sunt disperat cum sa stau linistit fata mea răpită de idiotule de Aron stiam ca o place dar nu as fi fost de acord cu el niciodată. Off Selena sper sa fi bine.
Aron:Fata asta imi da bătăi de cap de ce nu mănâncă de ce nu ma suporta eu o iubesc vreau sa fie o regină si ea ma respinge dar nu pentru mult timp cand nu va mai fi iubitelul ei ma va accepta.
Aud o bubuitura in usa si dau peste tata furios si un Adam care mar omora din priviri.
Luke:De ce nu ai inteles dracu odată ca fata asta nu te place de ce nu ai acceptat ca tu o răcești de ce l-ai împușcat pe Marco prietenul nostru de ce ai răpito si speriat biata fata. De azi gata vei merge cu mine si mama ta si mai ales ca vei pierde orice drept asupra mafiei.
Aron:Nu ai îndrăzni să faci asta.
Luke:Uite care e treaba dai drumul fetei nu asa te.am invatat daca nu te vrea accepta si căutați alta cu forta nu se poate.
Adam:Fata mea esti bine te rog spune-mi ca esti bine trezestete te rog.
Aron:Nu are nimic e doar slăbită nu a vrut să mănânce zilele astea.
Luke/Adam:Idiotule o puteai omora.
Aron:Stiti ceva eu plec paaaa.
Adam:Imi tin fata in brate cat Luke cheamă ambulanta. Am dus-o la spital si doctoru iau pus perfuzi ca sa se hidrateze pentru ca era foarte slabita.
Luke:Adam imi pare rau pentru fiul meu a facut ceva prostesc dar il sti din scutece ca e un baiat bun. Iartăl.
Adam:Luke nu eu trebuie să îl iert ci fata mea. Stiu ca si el o plăcea pe Selena dar ea la vrut pe Marco si eu o vreau fericita lângă cine vrea ea.
Luke:Bine pai eu voi pleca ne mai vedem frate si nu uita daca se mărită fata ta invitama la nunta.
Adam:Oricum tu si ceilalti erați primi pe lista.
Luke:Spune-i Selenei ca imi pare rau si ca imi e dor de ea si de glumele ei.
Adam:Îi voi spune.
Pa frate ai grija.
Luke:Si tu frate. Pa.Marco:Ma trezesc cu o durere de cap si ma simt de parca as fi băut.
Dau sa ma ridic dar cineva imi spune sa stau linistit.
Rose:Te rog stai linistit nu te forta.
Marco:Te rog spune-mi ca Selena e bine te rog.
Tipam cat ma țineau plămâni. Ca vreau sa plec sa imi caut ingerasul.
Rose:Linișteștete iti faci mai mult rau Adam o cauta peste tot.
Adam:Selena e lângă salonul lui Marco. Aud țipete și ma duc sa vad ce se petrece.
Adam:Marco amice liniștește.te am găsit-o acum doarme si iau pus doctori perfuzi e slăbită. Acum calmeazate nu iti mai face griji.
Marco:Spune-mi te rog ca nu e rănită si ca idiotul ala nu ia facut nimic.
Adam:E bine nu ia facut nimic.
CITEȘTI
Adam Blake
ActionUn baiat rau care e capul mafie si este cel mai de temut mafiot dar ce se va întâmpla cand se va îndrăgosti