Ziua nunți a sosit toti se pregătesc pentru ziua cea mare Adam Blake își unește destinul cu Rosalinda Maria.
Băieți sunt deja aranjati.
Emma si Rose.
Adam.Adam: Imi astept viitoarea soție sa coboare si sa mergem sa ne unim destinele. O iubesc ca un nebun si asa o voi iubi tot restul vieți mele.
O vad cum vine lângă mine si e minunata arata wow.
Iubito arăți minunat.
Rose:Mersi iubitule si tu arăți bine.
Adam:Am plecat spre biserica si aveam amândoi emoții.
Am spus amândoi Da si imi sărut soția de parca ar fi ultima zi cand o vad.Adam:Acum hai sa petrecem.
Iubito sunt cel mai fericit bărbat din lume si voi fi si mai fericit cand vom fi o familie.
Rose: Vom fi iubirea mea. Te iubesc Adam.
Adam:Si eu te iubesc iubito.Rose:Băieți aveti gusturi e asa de frumos aici.
Adam:Iubito dar eu nu merit nimic.
Rose:Ba da iubitule. Imi sărut soțul si ne desprinde din sărut doar atunci cand nu mai avem aier.
Totul a fost minunat. Acum eu si Adam ne bucurăm de timpul care îl petrecem împreună. Adam voia să mă sărute dar eu il resping si ma îndrept cu pasi repezi spre baie si dau afara tot ce am mâncat.
Adam: Iubito esti bine ce ai de verso?
Rose:Sunt bine stai linistit. Te rog du-te la farmacie si ia-mi un test de sarcina.
Adam:Ma duc la masina si plec cu o viteză spre farmacie. Am luat ce mi.a zis soția mea si ajung imediat acasa ma duc la soția mea in baie si il dau.
Rose:Mersi iubitule acum poti sa ma lasi singura te rog.
Adam: Bine daca e ceva ma strigi
Rose:Bine.
Fac testul si astept 5 minute dupa ce au trecut cele 5 minute ma uit la test si sunt două liniute. Imi strig soțul și ii spun im gura mare ca va fi tata.
Adam:Iubito vorbesti serios ?
Rose:Da Adam vei fi tătic. Sunt asa fericita vom fi părinți.
Adam:Iubito mai facut cel mai fericit bărbat. Abia astept sa imi tin fiul său fica in brate.
CITEȘTI
Adam Blake
ActionUn baiat rau care e capul mafie si este cel mai de temut mafiot dar ce se va întâmpla cand se va îndrăgosti